Bizga bitiruvchilar emas, balki maktab ta'lim - tarbiyasini ko'rgan shaxslar kerak

Bizga bitiruvchilar emas, balki maktab ta'lim - tarbiyasini ko'rgan shaxslar kerak

O'quvchilarga / Adabiyot
Bizga bitiruvchilar emas, balki maktab ta'lim - tarbiyasini ko'rgan shaxslar kerak - rasmi

Material tavsifi

1 soatlik noanánaviy dars ishlanmasi Bizga bitiruvchilar emas, balki maktab ta'lim-tarbiyasini ko'rgan shaxslar kerak I. A. Karimov. DARSNING TEXNOLOGIK XARITASI DARSNING BORISHI I. tashkiliy qism: O'quvchilar bilan salomlashish. Bunda o'quvchilar bilan samimiy, ochiqchexralik bilan salomlashiladi, hamda o'quvchilarga o'zini tanishtiradi. O'quvchilar bilan tanishishlik maqsadida davomat aniqlanadi. Davomatni aniqlash - bunda avvaldan tayyorlab qo'yilgan o'quvchilar ismi va familiyasi yozilgan kartochka sinf sardori tomonidan tarqatiladi. Ism yozilgan o'quvchilar kartochkalarni oldiga qo'yib oladi, kelmagan o'quvchilar kartochkalari o'qituvchiga qaytarib beriladi. Bu usul davomatni aniqlashda vaqtni tejaydi, hamda o'quvchilarga murojaat qilishda ularning ismlaridan foydalanish imkoniyati tug'iladi. O'quvchi kartochkalarni tarqatib bo'lgunga qadar, bosh o'quvchilar bilan darsning ma'naviyat daqiqasi va darsning oltin qoidasini aniqlab olamiz. Ma'naviyat daqiqasi. (Biror ibratli she'rni o'qib izoxlab berish) Xo'sh bolalar, biz qaysi davlatda yashaymiz? (O'zbekistonda) Prezidentimiz kim? (I. A. Karimov) Prezidentimiz tomonidan siz yoshlarga katta sharoit va imkonmiyatlar yaratib bermoqda. Kelajak ovozi ko'rik tanlovlari, turli tabirlar o'tkazilmoqda. Bular hammasi davlatimizning kuchli siyosati, jadallik bilan rivojlanishi, va albatta yurtimizdagi tinchlik, osoyishtalik, to'kin-sochinlik tufaylidir. Dunyoning boshqa notinch davlatlarida esa siz kabi yoshlar og'ir shaoitlarda yashamoqda. Bu haqda shoir Abdulla Oripov o'z she'ridagi tilla baliqcha timsolida keltirib o'tgan. Tilla baliqcha Tuxumdan chiqdi-yu, keltirib uni Shu loyqa hovuzga tomon otdilar. Tahslandiq ushoq yeb o'tadi kuni, Xoru xas, hazonlar ustin yoptilar. Dunyoda ko'rgani shu tor hovuzcha Va mudroq tollarning achchiq hazoni. Menga alam qilar, tilla baliqcha Bir ko'lmak hovuz deb bilar dunyoni. A. Oripov. II. Ehtiyojlarni aniqlash. O'quvchilar bilan darsning oltin qoidalri aniqlab olinadi. Tahminiy quyidagilar, qo'l ko'tarib javob berish, xushmuomalalik, bir-birini fikrini tinglash, noo'rin o'zaro suhbatlashish, Darsning shiorini o'quvchilar bilan birgalikda tanlab olinadi. Tahminiy quyidagicha bo'lishi mumkin II. Asosiy qism: 1. O'tilgan mavzuni so'rash: Ushbu bosqichda o'quvchilardan uy vazifasini so'rashda tabaqalashtirilgan holda amalga oshiriladi. Bunda faol qatnashayotgan o'quvchilar uchun Aqliy hujum usulidan, past ishtirok etayotgan o'quvchilardan Blist - test usulidan foydalanib so'raladi. O'quvchilar Protserror (2 ball), Monitor (1 ball) rag'batlantiruvchi kartochkalar bilan rag'batlantiriladi. Aqliy hujum savollari avvalgi mavzu asosida tuzilgan bo'lib, slayd yordamida o'quvchilarga namoyish etilib boriladi, ya'ni avval savol chiqadi, o'quvchilar unga javob berishgach to'gri javob chiqadi. Bunda o'quvchilar o'zlarining javoblarini qanchalik to'g'riligini tekshirib oladilar. Tezkor savollar: Excel qanday dastur? (elektron jadvallar bilan ishlovchi dastur) Elektron jadvalning oddiy jadvaldan farqi nima? (kataklardagi hisoblashlar avtomatik bajariladi) Excel dasturi qanday ishga tushiriladi? (Pusk-Programmi-Microsoft Ofice-Microsoft Ofice Excel 2003 ketma-ketlik, Windows Ishchi stoli, Masalalar panelidagi tugma orqali) Ustunlar qanday nomlanadi? (Lotin xarflar bilan A, B, C, …AA, AB, …, IV) Satrlar qanday nomlanadi? (Sonlar bilan 1, 2, …65 536) Blits-test ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Adabiyot
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 103.79 KB
Ko'rishlar soni 187 marta
Ko'chirishlar soni 12 marta
O'zgartirgan san'a: 28.03.2025 | 11:58 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Adabiyot
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 103.79 KB
Ko'rishlar soni 187 marta
Ko'chirishlar soni 12 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga