Boshlang'ich sinflarda o'quvchilarni insho yozishga o'rgatish yo'llari

Boshlang'ich sinflarda o'quvchilarni insho yozishga o'rgatish yo'llari

O'quvchilarga / Adabiyot
Boshlang'ich sinflarda o'quvchilarni insho yozishga o'rgatish yo'llari - rasmi

Material tavsifi

Boshlang'ich sinflarda o'quvchilarni insho yozishga o'rgatish yo'llari Reja: Kirish I-BOB. Boshlang'ich sinflarda og'zaki va yozma inshoning turlari 1.1. Metodik manbalarning tahlili 1.2. 3-sinfda insho yozishga o'rganilishning hozirgi holati 1.3. O'quvchilarni tarbiyalashda inshoning o'rni II-BOB. 3-sinfda o'quvchilarni insho mavzusi va uni yoritishga o'rgatish II. 1. Reja tuzish II.2.O'quvchilarni insho yozishga tayyorlash II.3. Insho tahlili II-BOB. Tajriba sinovi ishlari tahlili II. 1. Tajriba sinovi ishlari II.2. Tajriba sinovi ishlari tahlili Xulosa va tavsiyalar Foydalanilgan adabiyotlar ro'yxati Ilovalar KIRISH. Mavzuning dolzarligi: O'zbekistonning istiqlolga yuz tutib, mustaqillik tufayli jahonga tanilishi, dunyo mamlakatlari bilan iqtisodiy - madaniy aloqalarni yo'lga qo'yishi, milliy qadriyatlarni tiklash, ilm-fan, madaniyat va san'at yuksaltirish sohasidagi ulug'vor vazifalarni amalga oshirish uchun kurash davrimizning asosiy xususiyatlarini belgilab rivojlantirish va kamolat yo'lini ko'rsatib turibdi. Respublika hukumatini, xususan yurtboshimiz I.A.Karimovni kelajakni oldindan ko'ra olishi iqtisodiy - siyosiy va madaniy yuksalishlar yo'lini to'g'ri belgilab xalqga rahnamolik qilish, Sog'lom avlod uchun shiyorini baland ko'tarib, kelajagi buyuk davlatning bunyodkori, yosh avlodni har tomonlama barkamol insonlar qilib voyaga yetkazish sohasida yo'l-yo'riqlar va ko'rsatmalari bugungi ta'lim tarbiya jarayonini uyushtirishning negizini tashkil etadi. Sog'lom avlodni ilmiy shakllangan ma'naviy yuksak qilib tarbiyalash esa bevosita unga til o'rgatish, o'z ona tilisi imkoniyatlaridan unumliroq foydalanish ko'nikmasini singdirish bilan chambarchas bog'liqdir. Chunki til millat tushunchasining eng asosiy belgilaridan biridir. Ona tilisi bo'lmagan millat xalqning o'zi yo'q. O'zbek tili mustaqil O'zbekistonning davla tili sifatida endi erkin nafas ola boshladi. Ona tilisiz mukammal ma'naviyat, sobit dunyoqarash va murakkab olam sirlarini teran anglash haqida gap bo'lishi mumkin emas. Prezidentimiz I.A.Karimovning jahon moliyaviy -iqtisodiy inqirozi, O'zbekiston sharoitida uni bartaraf etishning yo'llari va choralari asarida: mamlakatimizda jahon iqtisodiy inqirozining salbiy oqibatlarini bartaraf etish bo'yicha 2009-2012 yillaridagi mo'ljallab qabul qilingan inqirozga qarshi choralar dastur O'zbekistonni 2009 yilda ijtimoiy - iqtisodiy rivojlantirishning eng ustuvor yo'nalishi bo'lib qoladi deb ta'kidlab o'tgan edilar.Mamlakatimizda sog'lom va barkamol avlodni tarbiyalash, yoshlarning o'z ijodiy va intellektual salohiyatini ro'yobga chiqarish, mamlakatimizda yigit - qizlar XXI asr talablariga to'liq javob beradigan har tomonlama rivojlangan shaxslar etib voyaga yetkazish uchun zarur shart-sharoitlarbo'yicha keng ko'lamli, aniq yo'naltirilgan chora- tadbirlar amalga oshirilmoqda Mavzuning o'rganilish darajasi: O'zbek tilshunosligida insho, insho mavzusi, insho turlari haqida M.Rahimov, A.Zunnunov, A.Po'latov, R.Ikromov kabi olimlarning asarlarida tadqiq etilgan. Ilmiy xulosalar chiqirilgan ammo, shu mavzuni boshlang'ich sinf o'quvchilari ongiga singdirish yo'l-yo'riqlari, usullari keng ko'lamda yoritilgan. To'g'ri ushbu mavzu yuzasidan ko'plab fikr-mulohazalar bildirilgan. Shu o'rinda A.Zunnunov. K.Qosimovlarning tadqiqotlari, o'quv qo'llanmalarini ta'kidlab o'tish mumkin. Biroq bugungi kunda yoshlarga mustahkam bilim berish, maktablarda o'tkaziladigan yozma ish turlarini ongli tushunishlariga o'rgatish usuli va ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Adabiyot
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 37.08 KB
Ko'rishlar soni 206 marta
Ko'chirishlar soni 13 marta
O'zgartirgan san'a: 28.03.2025 | 11:59 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Adabiyot
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 37.08 KB
Ko'rishlar soni 206 marta
Ko'chirishlar soni 13 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga