Konseptual jadval asosida Badiiy asar tili modulini o'rganish mavzusidagi Har bir bo'lim bo'yicha o'rtaga tashlangan muammoga oid xulosalar chiqarilib, shu asosda ish so'ngida umumiy xulosalar keltirilgan. Fikrlarni dalillash uchun foydalanilgan adabiyotlar ro'yxati keltirilgan. Bitiruv ishining kirish qismida modulni o'qitishda konseptual jadvallardan foydalanishning dolzarbligi; ilmiy izlanishning maqsad va vazifalari; tadqiqot predmeti va obyekti; tadqiqotning amaliy ahamiyati yoritilgan. Ishning birinchi bobi Badiiy asar tili mavzuidagi modulning nazariy masalalari deb nomlanib, ikki fasldan iborat. I.1Badiiy asar tilining o'ziga xos xususiyatlarini ilmiy asosda o'rganish, I-2.Muallif va qahramon nutqining individualligini tadqiq etish. Ishning ikkinchi bobi Badiiy asar tili mavzuini konseptual jadvaldan foydalanib o'qitish modulining o'quv - uslubiy ta'minoti ham ikki fasldan iborat. Birinchi fasl Badiiy asar tili modulining ma'ruza mashg'ulotida konseptual jadvaldan foydalanishga oid tajribalar ikkinchi fasl esa Badiiy asar tili modulining amaliy va mustaqil ish mashg'ulotlarida konseptual jadval - grafik organayzerlardan foydalanib o'qitish deb nomlanadi. Unda mavzu yuzasidan sillabus, modul yuzasidan konseptual jadvaldan foydalanish bo'yicha ishlanmalar, amaliy topshiriqlar, nazorat topshiriqlari, testlar to'plami, mustaqil ta'lim yuzasidan ko'rsatmalar, xulosa va hamda metodik ta'minot o'z aksini topgan. MUNDARIJA KIRISH 4 I-BOB. Badiiy asar tili mavzuidagi modulning nazariy masalalari . I.1 Badiiy asar tilining o'ziga xos xususiyatlarini ilmiy asosda o'rganish7 I-2 Muallif va qahramon nutqining individualligini tadqiq etish22 II BOB. Badiiy asar tili mavzuini konseptual jadvaldan foydalanib o'qitish modulining o'quv - uslubiy ta'minoti. II.1 Badiiy asar tili modulining ma'ruza mashg'ulotida konseptual jadvaldan foydalanishga oid tajribalar……30 II.2 Badiiy asar tili modulining amaliy va mustaqil ish mashg'ulotlarida konseptual jadval - grafik organayzerlardan foydalanib o'qitish40 UMUMIY XULOSALAR57 ADABIYOTLAR RO'YXATI ……60 K I R I SH Mavzuning dolzarbligi va uning asoslanishi; Yangi tahrirdagi davlat ta'lim standartlarida Adabiyotshunoslik ilmiga, mumtoz va zamonaviy adabiyotlarga doir tizimli jarayonni uyushtiruvchi fan sifatida qarash lozimligi e'tirof etiladi. Shu bois adabiyotshunoslik ilmini o'rganishda, ayniqsa uning alohida Badiiy asar tili modulini zamonaviy pedagogik texnologiyalarni qo'llab o'qitish bitiruv ishimizning dolzarbligini belgilangan. Ta'lim jarayoniga yangi o'qitish texnologiyalari va faol metodlar, kontseptual jadvallarni qo'llash orqali bo'lajak kadrlarning ijodiy fikrlash, mustaqil qaror qabul qilish, yangi bilimlarni mustaqil egallash qobiliyatini rivojlantirishga erishish mumkin. Chunki, bozor iqtisodiyoti sharoitida faqat mustaqil fikrlash qobiliyatiga ega bo'lgan shaxsgina o'z muammolarini o'zi mustaqil hal qila oladi va jamiyatda o'z mavqeiga ega bo'ladi. Bunday qobiliyat esa ta'lim muassasalarida shakllantiriladi. O'zbekiston Respublikasining Prezidenti Sh. Mirziyoev ta'kidlaganidek: «Innovatsiya - bu kelajak degani. Biz buyuk kelajagimizni barpo etishni bugundan boshlaydigan bulsak, uni aynan innovatsion g'oyalar, innovatsion yondashuv asosida boshlashimiz kerak ». Hozirgi paytda Respublikamizda yetuk mutaxassislar tayyorlash sifatini yaxshilash bo'yicha qator pedagogik ...

Joylangan
25 Apr 2024 | 23:26:45
Bo'lim
Adabiyot
Fayl formati
zip → docx
Fayl hajmi
1.17 MB
Ko'rishlar soni
125 marta
Ko'chirishlar soni
7 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
28.03.2025 | 12:16
Arxiv ichida: docx
Joylangan
25 Apr 2024 [ 23:26 ]
Bo'lim
Adabiyot
Fayl formati
zip → docx
Fayl hajmi
1.17 MB
Ko'rishlar soni
125 marta
Ko'chirishlar soni
7 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
28.03.2025 [ 12:16 ]
Arxiv ichida: docx