Badiiy asar tilini modulini o'rganishda konseptual jadvaldan foydalanish

Badiiy asar tilini modulini o'rganishda konseptual jadvaldan foydalanish

O'quvchilarga / Adabiyot
Badiiy asar tilini modulini o'rganishda konseptual jadvaldan foydalanish - rasmi

Material tavsifi

Badiiy asar tilini modulini o'rganishda kontseptual jadvaldan foydalanish mavzusidagi BITIRUV ISHI MUNDARIJA KIRISH,, I-BOB. Badiiy asar tili mavzuidagi modulning nazariy masalalari . I.1 Badiiy asar tilining o'ziga xos xususiyatlarini ilmiy asosda o'rganish I-2. Mualif va kaxramon nutqining individualligini tadqiq etish. II BOB. Badiiy asar tili mavzuini kontseptual jadvaldan foydalanib o'qitish modulining o'quv - uslubiy ta'minoti. II.1 Badiiy asar tili modulining ma'ruza mashg'ulotida kontseptual jadvaldan foydalanishga oid tajribalar. II.2 Badiiy asar tili modulining amaliy va mustaqil ish mashg'ulotlarida kontseptual jadval - grafik organayzerlardan foydalanib o'qitish. UMUMIY XULOSALAR ADABIYOTLAR RO'YXATI …….,,.52 K I R I Sh Mavzuning dolzarbligi. Yangi tahrirdagi davlat ta'lim standartlarida Adabiyotshunoslik ilmiga, mumtoz va zamonaviy adabiyotlarga doir tizimli jarayonni uyushtiruvchi fan sifatida qarash lozimligi e'tirof etiladi. Shu bois adabiyotshunoslik ilmini o'rganishda, ayniqsa uning alohida Badiiy asar tili modulini zamonaviy pedagogik texnologiyalarni qo'llab o'qitish bitiruv ishimizning dolzarbligini belgilangan. Ta'lim jarayoniga yangi o'qitish texnologiyalari va faol metodlar, kontseptual jadvallarni qo'llash orqali bo'lajak kadrlarning ijodiy fikrlash, mustaqil qaror qabul qilish, yangi bilimlarni mustaqil egallash qobiliyatini rivojlantirishga erishish mumkin. Chunki, bozor iqtisodiyoti sharoitida faqat mustaqil fikrlash qobiliyatiga ega bo'lgan shaxsgina o'z muammolarini o'zi mustaqil hal qila oladi va jamiyatda o'z mavqeiga ega bo'ladi. Bunday qobiliyat esa ta'lim muassasalarida shakllantiriladi. O'zbekiston Respublikasining Prezidenti Sh. Mirziyoev ta'kidlaganidek: «Oliy ta'lim tizimini kelgusida yanada takomillashtirish va kompleks rivojlantirish bo'yicha eng muhim vazifalar etib quyidagilar belgilansin: Ta'lim jarayonini, oliy ta'-limning o'quv reja va dasturlarini yangi pedagogik texnologiyalar va o'qitish usullarini keng joriy etish, ilmiy-ta'lim jarayonini sifat jihatidan yangilash va zamonaviy tashkiliy shakllarni joriy etish asosida yanada ». Hozirgi paytda Respublikamizda yetuk mutaxassislar tayyorlash sifatini yaxshilash bo'yicha qator pedagogik izlanishlar olib borilmoqda. Bu izlanishlarning aksariyatida pedagog olimlar, amaliyotchi va tadqiqotchilarning diqqat e'tibori o'qitish maqsadi va uning natijalariga erishishga, ta'limni texnologiyalashtirish, kontseptual jadval- grafik organayzerlar orqali sifatli o'qitishni tashkil etishga, shuningdek, ilmiy asoslangan zamonaviy o'qitish texnologiyalarini ishlab chiqish va ularni ta'lim-tarbiya jarayoniga joriy etishga yo'naltirilgan. Bitiruv ishining obyekti va predmeti - Badiiy asar tili modulini o'qitishda kontseptual jadvalardanl foydalanish mavzusini yoritishda bitiruv ishning obyekti sifatida O.Yokubovning «Diyonat», U.Xoshimovning «Dunening ishlari» asarlarini tahlilga tortdik Bundan tashqari, mazkur asarlar yuzasidan amalga oshirilgan tadqiqotlar ham ishning o'rganilish obyekti hisoblanadi. Badiiy asar tilini o'qitishda yangi pedagogik, innovatsion, interfaol texnologiyalar, shu jumladan, kontseptual jadvallardan foydalanish , an'anaviy ta'limga qaraganda ancha yuqori samara berishi kun sayin o'z tasdig'ini topmoqda. Mazkur texnologiyalar talabalarning bilish imkoniyatlarini, ijodiy qobiliyatlarini va amaliy ko'nikmalarini rivojlantirishi, ularni mustaqil fikr yuritishini tashkil etishda samara berishi kun sayin aniqlanmoqda. Bitiruv ishining maqsadi va ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Adabiyot
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 1.16 MB
Ko'rishlar soni 93 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirgan san'a: 28.03.2025 | 11:55 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Bo'lim Adabiyot
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 1.16 MB
Ko'rishlar soni 93 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga