Jahon turizmi industriyasi

Jahon turizmi industriyasi

O'quvchilarga / Adabiyot
Jahon turizmi industriyasi - rasmi

Material tavsifi

Jahon turizmi industriyasi Reja: 1. Turizm industriyasining rivojlanish holati 3. Mehmonxonalar zanjiri haqida tushuncha 2. xalqaro mehmonxonalar menejmenti 4. Jahon turizm sanoati rivojlanishini boshqarish va yo'naltirish 5. Turizm sanoatini tashkil qiluvchi vositalar 6. Turizm sanoati rivojlanishiga ta'sir ko'rsatuvchi omillar. 1. Turizm industriyasining rivojlanish holati Turizm industriyasi rivojlanishi holati bilish uchun avvalo industriya tushunchasini o'rganish lozim. Turizm industriyasi BMTning 1971 yildagi savdo va taraqqiyot bo'yicha Konferensiyasida -sayohat qiluvchi shaxslar uchun tovarlar va xizmatlarga qaratilgan ishlab chiqarish va noishlab chiqarish faoliyatlar turlaridir-deb ta'rif beradi. Turizm industriyasi- mehmonxonalar va boshqa joylashtirish vositalari, transport tarmoqlari, ko'ngilochar obyektlar, ishbilarmonlik, sog'lomlashtirish, sport va boshqalarga mo'ljallangan tashkilotlar, shuningdek, ekskursion xizmatlar ko'rsatish majmuasidir. Turizm industriyasi tarmoqlari bo'yicha rivojlanishi 2. xalqaro mehmonxonalar menejmenti xalqaro mehmonxonalar boshqaruvi bu bir davlatda turib, boshqa davlatlardagi mehmonxonalarni (TMKga azo bo'lgan mehmonxonalar zanjirlari) boshqarishga aytiladi. Asosan bu sistema 1995 yillardan keyin tezlikda rivojlana boshlandi. Dunyodagi eng yirik boshqaruv tizmilari bu 1997 yilda tashkil etilgan Xospitalitu fransuz sistem dir. Xospitalitu fransuz sistem boshqaruv sistemasiga Xolidey INN mehmonxonalar zanjiri, Interkontinental xotelz end risorts mehmonxonalar zanjiri kiradi. 1998 yildan Ay-ti-ti Sheraton mehmonxonalar zanjirini sotib olib dunyodagi eng katta boshqaruv sistemasiga aylandi. 3. Mehmonxonalar zanjiri haqida tushuncha Mehmonxonalar zanjiri- o'zida otellar guruhi (ikkita va undan ko'p mehmonxonalarni birlashtirgan)ni mujassamlashtirgan, umumiy rahbarlikda, mahsulotlar harakati va savdo markasi konsepsiyasiga ega bo'lgan korxonalardir. Faoliyat turi va mashtabiga ko'ra quyidagi guruhlarga bo'lamiz. mahalliy (davlatlar ichida) xalqaro (bir nechda davlatda) mahalliy (davlatlar ichida) Malika, Aziya Tashkent, Sherdor, Karvonsaroy. xalqaro (bir nechda davlatda) Interkontenital, Xolidey INN, Xilton, Marriott, Sheraton, Grant-Mir, Dedeman,. 4. Jahon turizm sanoati rivojlanishini boshqarish va yo'naltirish Turizm industriyasida boshqaruvning rivojlanishiga ijtimoiy-iqtisodiy, texnik va texnologik omillar ta'sir qiladi. Masalan, iqtisodiyot beradigan daromadlarsiz turizmning ommaviyligiga erishib bo'lmaydi, demak boshqarilish vositasi ham mavjud bo'lmaydi. Axborot -kommunikatsion texnologiyalarni keng joriy qilish Atrof- muhit himoyasiga etiborni qaratish O'zoq muddatli boshqaruv dasturlarini ishlab chiqish Xususiy va davlat tarmoqlari o'rtasidagi aloqalarni rivojlantirish 5. Turizm sanoatini tashkil qiluvchi vositalar 6. Turizm sanoati rivojlanishiga ta'sir ko'rsatuvchi omillar. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Adabiyot
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 5.3 MB
Ko'rishlar soni 103 marta
Ko'chirishlar soni 10 marta
O'zgartirgan san'a: 28.03.2025 | 12:14 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Adabiyot
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 5.3 MB
Ko'rishlar soni 103 marta
Ko'chirishlar soni 10 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga