She'r tuzilishi va she'riy tizimlar mavzusini o'qitishda interfaol metodlardan foydalanish

She'r tuzilishi va she'riy tizimlar mavzusini o'qitishda interfaol metodlardan foydalanish

O'quvchilarga / Adabiyot
She'r tuzilishi va she'riy tizimlar mavzusini o'qitishda interfaol metodlardan foydalanish - rasmi

Material tavsifi

She'r tuzilishi va she'riy tizimlar mavzusini o'qitishda interfaol metodlardan foydalanish MAVZUSIDAGI MUNDARIJA KIRISH……3 I BOB. SHE'R TUZILISHI VA SHE'RIY TIZIMLAR MAVZUSINI O'QITISHNING NAZARIY MASALALARI……7 1.1. Sher tuzilishi haqida ilmiy nazariy ma'lumot…….7 I.2. Sheriy tizimlarga oid mumtoz manbalar…….14 II BOB. ShYe'R TUZILIShI VA ShYe'RIY TIZIMLAR MODULINING O'QUV-USLUBIY TA'MINOTI ….34 2. 1. Sher tuzilishi va sheriy tizimlar modulining ma'ruza mashg'ulotida interfaol metodlardan foydalanish……34 2.2. Sher tuzilishi va sheriy tizimlar modulining amaliy mashg'ulotida grafik organayzerlardan foydalanish……63 2.3. Nazorat topshiriqlari va mustaqil ta'lim yuzasidan ko'rsatmalar78 XULOSA 86 Foydalanilgan adabiyotlar: 90 KIRISH Mavzuning dolzarbligi. Ma'naviy hayotimizdagi katta o'zgarish va yangilanishlar milliy merosimizni keng o'rganish, tadqiq qilishda ham e'tiborli yutuqlarni qo'lga kiritishga yo'l ochdi. Mamlakatimiz Prezidenti I.Karimovning «Eng muhim vazifa shundan iboratki, o'zligimizni teran anglab, mutafakkir bobolarimiz, aziz avliyolarimiz qoldirgan bebaho merosni avaylab-asrab, yanada boyitishimiz, ulug' ajdodlarimiz ishining munosib davomchilari bo'lmog'imiz darkor» - degan so'zlari adabiy merosimizga diqqat-e'tiborning ortganligi va milliy o'zligimizni anglash davlat siyosati darajasiga ko'tarilganligidan dalolat beradi, shuningdek, adabiy merosimizni har tomonlama puxta tekshirishga undaydi. «Ta'lim to'g'risida»gi Qonun va «Kadrlar tayyorlash milliy dasturi»da har tamonlama barkamol shaxsni tarbiyalash vazifasi kun tartibiga qo'yilgan. Bu maqsadni amalga oshirishda esa ulug' shoir Alisher Navoiyning asarlari o'lmas manba bo'lib xizmat qiladi. Oliy ta'lim muassasalarida talabalarning kasbiy bilim, ko'nikma va malakalarni shakllantirish uchun zamonaviy o'qitish texnologiyalaridan foydalanib o'quv-tarbiya jarayonini samaradorligi va sifatini oshirish talablarini qo'ymoqda. Ayniqsa, mumtoz asarlarni o'qish va o'qish bilan bog'liq masasalalarni hal qilish va eng qulay va samarali usullarini amaliyotga tadbiq qilish muhim vazifalardan sanaladi. Turli predmetlarni o'qitishda yangi pedagogik, innovatsion, interfaol texnologiyalariga asoslangan ta'lim, an'anaviy ta'limga qaraganda ancha yuqori samara berishi kun sayin o'z tasdig'ini topmoqda. Mazkur texnologiyalar talabalarning bilish imkoniyatlarini, ijodiy qobiliyatlarini va amaliy ko'nikmalarini rivojlantirishi, ularni mustaqil fikr yuritishini tashkil etishda yuqori samara berishining aniqlanishi mavzuning dolzarbligini belgilaydi. Bitiruv ishining maqsadi: Mazkur mavzuni o'qitishning asosiy maqsadi - Alisher Navoiyning ma'rifiy-ta'limiy mavzudagi asarlari - Nazm-ul - javohir va Arba'in asarlarini tahlil qilish uchun yo'llanma berish, badiiy matnni turli medodlar asosida har tomonlama ilmiy-estetik tahlil qilish, badiiy asarlarni qiyosiy tahlil qilish ko'nikmasini shakllantirishdan iborat. Mazkur mavzu 5120100 - «Filologiya va tillarni o'qitish (o'zbek filologiyasi) ta'lim yo'nalishi 2-kurs talabalari uchun mo'ljallangan bo'lib, mavzuni o'qitishda grafikli organayzerlardan foydalanishning samarali yo'llarini aniqlashtirish nazarda tutilgan. Bitiruv ishi maqsadidan kelib chiqib quyidagi vazifalar belgilab olindi: Mavzuni o'qitishda grafikli organayzerlarning ahamiyatini yoritish, ulardan samarali foydalanish haqida o'quv-uslubiy tavsiyalarni bayon qilish; Grafik organayzerlar va ularni mumtoz asarlar tahililida qo'llashdagi o'ziga xosliklarni o'rganish ; Grafik organayzerlarning mumtoz asarlarni o'qitishdagi qulayliklarni yoritib berish; ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Adabiyot
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 552.72 KB
Ko'rishlar soni 86 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirgan san'a: 28.03.2025 | 12:37 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Bo'lim Adabiyot
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 552.72 KB
Ko'rishlar soni 86 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga