Boshlang'ich sinf o'quvchilarining tabiatga doir ilmiy tushunchalarini shakillantirishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish

Boshlang'ich sinf o'quvchilarining tabiatga doir ilmiy tushunchalarini shakillantirishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish

O'quvchilarga / Botanika
Boshlang'ich sinf o'quvchilarining tabiatga doir ilmiy tushunchalarini shakillantirishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish - rasmi

Material tavsifi

Boshlang'ich sinf o'quvchilarining tabiatga doir ilmiy tushunchalarini shakillantirishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish Kirish. I. Bob. Boshlang'ich sinf o'quvchilarini tabiatga doir ilmiy tushunchalar bilan shakillantirishning nazariy asoslari. I.1. O'quvchilarni tabiatga doir ilmiy tushunchalar berishning o'ziga xos xususiyatlari II. Bob. Tabiatshunoslik darslarida pedagogik texnologiyalarni qo'llashning ahamiyati. II. Bob. Boshlang'ich sinf o'quvchilarining tabiatga doir ilmiy tushunchalarini shakillantirishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish. II.1. O'quvchilarni tabiatga doir ilmiy tushunchalarni shakillantirishda pedagogik texnologiyalar qo'llashning samaradorligi II.2. Pedagogik texnologiyadan foydalangan holda o'quvchilarga tabiatga doir dars ishlanmalari Xulosa. Adabiyotlar ro'yxati Kirish. Mamlakatimizda ta'lim sohasida iilingan «Kadrlar tayyorlash milliy dasturi» mustaqillik sharofati bo'lsa, uni amalga oshirishning asosiy ilmiy-metodik omillaridan biri yangi pedagogik texnologiyadir. Kadrlar tayyorlash milliy dasturi ta'lim-tarbiyaning maqsadini yangi yo'nalishda yani O'tmishdan qolgan mafkuraviy qarashlar sarqitlardan to'la xalos etish, rivojlangan demokratik davlatlar darajasida yuksak ma'naviy va axloqiy talablarga javob beradigan yuqori malakali kadrlar tayyorlash deb belgilanadi. Demak, ta'lim -tarbiya maqsadi yangilanishi tabiiydir. ta'lim mazmuni o'quv dasturlari, qo'llanma va darsliklarda o'z ifodasini topdi. Shu munosabat bilan olimlarimizga fan sohalari bo'yicha ta'lim mazmunini ishlab chiqish kabi sharafli mas'uliyat yuklatildi. Bugungi kunda pedagogik tizimda didaktik masalalarning o'z yechimlarining topishi Milliy dastur g'oyalarini ro'yobga chiqarishning eng muhim bosqichidir. Shuningdek, ta'lim muassalarida resurs, kadrlar va axborot bazalari yanada mustahkamlandi, o'quv tarbiya jarayoniyangi o'quv uslubiy, majmualar, ilg'or pedogogik texnologiyalar bilan to'liq ta'minlandi. Bunda biz pedagogik texnologiya Milliy dasturni amalga oshirishning muhim vositasi ekanini ko'rishimiz mumkin. Mustaqil davlatimiz taraqqiyoida hal qiluchi muammolar xalqimizning ming-ming yillik qadriyatlarini, pedrgogik merosini o'rganish va ta'lim -tarbiya jarayonini milliylashtirish, yoshlar ongiga milliy, mafkura, milliy g'oyani singdirish, vatanparvarlik tarbiyasini yangi mazmun va metodikasini ishlab chiqish jahon andozalariga mos bo'lgan ta'lim tizimini yaratish, ilg'or pedagogik tajribaalarni ommalashtirish , pedagogik texnologiya bilan qurollantirish kabilar dolzarb vazifasi bo'lib qoldi. Shuni takidlash lozimki, jamiyat taraqqiyotida ilm-fan ishlab chiqarish kuchiga aylangan bugungi kunda ta'lim -tarbiya ishida pedogogik texnologiya davri boshlandi. O'lmon olim G'. Xovfman pedogogika fani taraqqiyotida uch davrni: tarbiya haqida donolik, pedogogika ( pedogogik g'oyalar) va pedogogika ilmi rivojlanish bosqichlarini ko'rsatadi. Shundan kelib chiqib pedogogik tkxnologiya davrini to'rtinchi bosqich desa bo'ladi. Zamonaviy o'qitish texnologiyalari majmuaviy integral (butun uzviy bog'liq) tizim bo'lib, unda ta'lim maqsadlari asosida belgilangan kasbiy ko'nikma va malakalar o'rganuvchilar tomonidan shaxsiy xislatlarni egallash hamda bilimlarni o'zlashtirishga yo'naltirilgan harakatlarning tartiblashtirilgan to'plami aks etadi. Pedagogik exnologiya bilimlarni o'rganish yaxlit jarayonida ta'lim shakllarini opimallashtirish, texnikaviy insoniy imkoniyatlar, ularning o'zaro hamkorligi amalga oshirish metodlar tizimidir Pedagogik texnologiya ta'lim -tarbiya jarayonini optimal loyihalash, modellashtirish tizimi mexanizmi hisoblanadi. Yani pedogogik qonuniyatlarga asoslangan ta'lim-tarbiya tizimining samarali ommabop mexanizmidir. Buning uchun ta'lim -tarbiyani ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Botanika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 95 KB
Ko'rishlar soni 73 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 28.03.2025 | 09:08 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Botanika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 95 KB
Ko'rishlar soni 73 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga