Huquqni o'qitish metodikasi tushunchasi va boshqa fanlar bilan munosabati

Huquqni o'qitish metodikasi tushunchasi va boshqa fanlar bilan munosabati

O'quvchilarga / Huquq
Huquqni o'qitish metodikasi tushunchasi va boshqa fanlar bilan munosabati - rasmi

Material tavsifi

huquqni o'qitish metodikasi tushunchasi va boshqa fanlar bilan munosabati Reja: 1. huquqni o'qitish metodikasi ilmiy pedagogik fan sifatida. 2. huquqni o'qitish metodikasining predmeti, vazifalari. 3. huquqni o'qitish metodikasining boshqa fanlar bilan munosabati. huquqni o'qitish metodikasi ilmiy pedagogik fan sifatida mustaqil O'zbekistonning kelajakdagi istiqboli - insonparvar, demokratik huquqiy davlat ko'rishdir. Bu buyuk maqsad yo'lida iqtisodiy, ijtimoiy, siyosiy, ma'naviy va madaniy va huquqiy sohalarda ulkan tarixiy islohatlar amalga oshirilmokda. fuqarolarning ijtimoiy, siyosiy-huquqiy saviyasi, milliy istiqlol g'oyalarining ular ongida shakllanishi Ona-Vatan, yurt istiqboli yo'lidagi dimokratik islohatlarni izchil ta'minlashning muhim omilidir. islohatlarni amalga oshirishning barcha huquqiy asoslari yaratilib, bu o'zgarishlar tashabbuskori va bosh islohatchisi xam davlatdir. qonun va huquqning ustivorligi biz barpo qilayotgan davlatning asosiy rivojlanish tamoyillaridan biridir. huquqiy davlat fuqarolarning huquqiy ongi va huquqiy madaniyatini yuksak darajada shakllanib, hayotiy dunyoqarashga aylanishini takozo etadi. Shu bois huquqiy ong va huquqiy madaniyatni tarkib toptirish shu kunning dolzarb masalasidir va huquqiy ta'lim va tarbiyani yaxshilash va huquqiy madaniyatni yuksaltirish - davlatimiz siyosatining ustivor yo'nalishlari sifatida etirof etildi. 1997 yil 20-mayda I.A.Karimov bir guruh huquq-tartibot idoralari rahbarlari, huquqshunos olimlar bilan kilgan suhbatlarida xalqimizning huquqiy madaniyatini yuksaltirish davlat siyosati darajasiga kutarilishi lozim, zero mustaqillik so'zining zamirida xam katta, ulug huquqka ega bo'lish degan tushuncha yotadi deb aytgan edi. Prezidentimizning bu so'zlari yoshlarimizga huquqiy bilimlar berish, huquqiy tarbiya berish va jamiyat qonunlariga xurmat bilan qarashni o'rganish borasida keng kulamli ishlarni amalga oshirishning imkoniyatlari ochildi. 1997 yil 29 avgustda O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining IX-sessiyasida Jamiyatda huquqiy madaniyatni yuksaltirish milliy Dasturi kabul kilindi. Milliy Dastur huquqiy ta'lim-tarbiyaning kelajakdagi istiqbolli yo'nalishlarini uzida ifoda etadi. Ana shu milliy Dasturda belgilangan huquqiy ta'lim maqsadlarini kuzlagan holda ta'lim to'g'risidagi qonun va Kadrlar tayyorlash milliy dasturi talablaridan kelib chikib, Umumiy o'rta ta'lim muassasalari uchun huquqiy ta'lim standarti kabul kilindi. Ana shu ta'lim standarti asosida o'quv Dasturi va rejasi ishlab chikildi. Milliy istiqlol g'oyasi, huquq va ma'naviyat asoslari yo'nalishi talablari 3-kurs, VI-VII o'quv semestrida umumiy ta'lim maktablarining 8,9-sinflarida ukitiladigan O'zbekiston davlati va huquqi, konstitutsiyaviy huquq fanlarining o'qitish metodikasi fanidan 20soat ma'ruza, 12soat seminar,21soat laboratoriya va 34 soat mustaiil ta'lim mashg'ulotlarini utadilar. 4-kurs VII o'quv semestrida urganiladigan huquqni o'qitish metodikasi ilmiy pedagogik fan sifatida alohida xususiyatlari bilan xarakterlanadi. huquqni o'qitish metodikasi pedagogik fan, chunki bu fan huquqshunoslik, Davlat va huquq asoslari, Konstitutsiyaviy huquq fanlarini o'qitish, bu fanlarni o'qitishning tashkiliy shakllari, usul va uslublarini urgatadi. huquqni o'qitish metodikasi ilmiy pedagogik fan, chunki bu fan fakat o'qitish jarayonini urganmay balki o'quvchilarning huquqiy ongi, huquqiy madaniyatini yuksaltirish jarayonlarini xam tadqiq etib, ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Huquq
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 19.54 KB
Ko'rishlar soni 58 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 28.03.2025 | 20:17 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Huquq
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 19.54 KB
Ko'rishlar soni 58 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga