Andijon viloyati Bo'ston tumani 14- sonli umumiy o'rta ta'lim maktabning Informatika fani o'qituvchisi Mamataminova Shirinxon Maribjon qizining SMM (SOCIAL MEDIA MARKETING - IJTIMOIY MEDIA MARKETING) mavzusidagi DARS TAQDIMOTI SMM (SOCIAL MEDIA MARKETING - IJTIMOIY MEDIA MARKETING) HAQIDA Reja: 1.SMM nima. 2.SMM nima uchun kerak. 3.Brend nima 4.SMM afzalliklari. 5.SMM kamchiliklari 6. Ijtimoiy media marketingning asosiy vazifalari: 7.Foydalanilgan adabiyotlar. SMM bu- Ijtimoiy media marketing (SMM-social media marketing )- mahsulot va xizmatlarni targ'ib qilish , xaridorlarni jalb qilish hamda mahsulotlarni to'g'ridan to'g'ri sotish faoliyatini ijtimoiy medialarda amalga oshirish. 2017 yilda butun dunyo bo'ylab SMM-ga 35 milliard dollar sarflandi, bu barcha raqamli reklama 16 foizini tashkil etadi. Mutaxassislar bergan ma'lumotlarga ko'ra, mijozlar biron tovarni sotib olishdan yoki xizmatdan foydalanishdan avval o'rtacha 10.4 ta maqolani o'rganib chiqishar ekan. Oddiy foydalanuvchi o'rtacha 5.8 ta akkauntga ega bo'lib, ularni 2.8 tasidan faol ravishda foydalanar ekan. Bu esa mahsulot yoki xizmat egalarida aynan shu muhitlarda foydalanuvchilar bilan aloqani yo'lgda qo'yish, o'z mahsulot yoki xizmarlarini aynan shu muhitlarda reklama qilish, uni qo'llab-quvvatlash zaruratini tug'diradi. Ijtimoiy tarmoqlarda marketing - juda effektiv qurol bo'lib, uning yordamida, ijtimoiy tarmoqlardan, bloglardan, kundaliklardan va forumlardan saytga foydalanuvchilarni jalb etish mumkin. Foydalanuvchilar va potensial mijozlarni jalb etishni reklama yordamida sotib olish mumkin. Ammo potensial auditoriyani sotib olish mumkin emas. Uni ishonchini qozonish mumkin. Ijtimoiy medida muhitlar - bu mijozlar foydalanuvchilar bilan muloqot qilish quroli. Hozirgi kunda bu auditoriyani teletomoshabinlar auditoriyasi bilan solishtirish mumkin. Eng katta farqi shundagi, bu auditoriya teletomoshabinlar auditoriyasidan ko'ra ancha ehtiyotkor, faolroq va juda diqqatlidir. SMM reklamadan ko'ra ko'proq PR'ga o'xshash. SMM bu bevosita har xil jamoalar, jamiyatlar, foydalanuvchilar guruhlari bilan ishlashdir. Ijtimoiy media-ko'plab faol foydalanuvchilarga ega internet platforma SMM (ijtimoiy media marketing )- marketing faoliyatining ijtimoiy mediada amalga oshirilishi. Brend-bir mahsulotning boshqa mahsulotlardan farqlanib turuvchi dizaynga ega belgisi. Maqsadli auditoriya - mahsulotingizni sotib olish yoki xizmatingizdan foydalanish ehtimoli yuqori bo'lgan shaxslar. Kontent- maqsadli loyiha uchun yaratilgan sahifa, videorolik yoki tasvir. Platforma - o'zining imkoniyati va funksiyalari orqali boshqa tizimlarni yo'lga qo'yishga xizmat qiluvchi o'zak dastur. SMM afzalliklari. Ulkan axborot: matn, grafika, audio, video va boshqa turdagi reklama xabarlarini uzatish imkoniyati. Keng auditoriyaga samarali ta'sir ko'rsatish. Maqsadli auditoriya bilan real vaqtda muloqotni tashkil etish. So'rovnoma, statistika va forumlar asosida maqsadli auditoriyaning fikr-mulohazalarini o'rganish. Doimiy xaridor va hamkorlar bilan aloqada bo'lish va ularning talablariga javob berish. Mablag'ning kam sarflanishi. SMMNING KAMCHILIKLARI Ko'p vaqt sarflanishi. Ko'p mehnat talab etilishi. Foydalanuvchilar bilan doimo aloqada bo'lish va ularning qiziqishlarini ushlab turish. Mojaroli yoki salbiy vaziyat ...

Joylangan
21 Mar 2023 | 10:03:56
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
323.35 KB
Ko'rishlar soni
394 marta
Ko'chirishlar soni
107 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 01:29
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
21 Mar 2023 [ 10:03 ]
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
323.35 KB
Ko'rishlar soni
394 marta
Ko'chirishlar soni
107 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 01:29 ]
Arxiv ichida: pptx