3DS-MAX dasturida kameralar bilan ishlashning qo'shimcha imkoniyatlari 3DS-MAX-dagi kameralar bilan tanishish Asosiy kamera funksiyalaridan tashqari, 3DS-MAX ham kameralar bilan ishlash uchun bir qator qo'shimcha imkoniyatlarni taqdim etadi. Ushbu parametrlar foydalanuvchilarga kamera xatti-harakatlarini ko'proq nazorat qilish va umumiy vizual tajribani yaxshilash imkonini beradi. Qo'shimcha variantlardan biri - kameraning ko'rish maydonini sozlash qobiliyati. Bu foydalanuvchilarga yakuniy renderda qancha sahna ko'rinishini nazorat qilish imkonini beradi va shu bilan ularga o'z kadrlarini yanada ijodiy yaratish uchun moslashuvchanlikni beradi. Yana bir variant - kamera nishoni bo'lib, u foydalanuvchilarga o'z sahnasida fokus nuqtasini osongina o'zgartirish imkonini beradi. Kamera maqsadini sozlash orqali foydalanuvchilar tomoshabinlar e'tiborini sahna ichidagi muayyan obyektlar yoki hududlarga qaratishlari mumkin. 1 2 3 3DS-MAX-da kamera sozlamalarini tushunish Asosiy kamera harakatlarini o'rganish 3DS-MAX-da ilg'or kamera harakatlari 3DS-MAX-da kameralar bilan ishlash uchun bir nechta qo'shimcha imkoniyatlar mavjud. Ushbu parametrlar ilg'or kamera harakatlari va nazorat qilish imkonini beradi. 3DS-MAX-dagi ilg'or kamera harakatlaridan biri bu murakkab kamera yo'llarini yaratish qobiliyatidir. Splinelar yoki egri chiziqlardan foydalanib, siz dinamik va qiziqarli suratlarni yaratib, kamera bosib o'tadigan yo'lni belgilashingiz mumkin. 3DS-MAX-da ilg'or kamera harakatlarining yana bir varianti - maqsadli kameralardan foydalanish qobiliyati. Maqsadli kamera yordamida siz kameraning diqqat markazida bo'lishi uchun ma'lum bir nuqta yoki obyektni belgilashingiz mumkin, bu sizning suratlaringiz tarkibini aniq nazorat qilish imkonini beradi. Bir sahnada bir nechta kameralar bilan ishlash 3DS-MAX-da kameralar bilan ishlash uchun qo'shimcha imkoniyatlar mavjud. Ushbu variantlardan biri sahnada bir nechta kameralar bilan ishlash qobiliyatidir. Sahnada bir nechta kameralar bilan ishlash yanada dinamik va ijodiy suratga olish imkonini beradi. Bu rassomga turli xil kamera burchaklari va istiqbollari o'rtasida almashish imkoniyatini beradi. Bu, ayniqsa, animatsiya yoki ko'rsatmalar yaratishda foydali bo'lishi mumkin, chunki u kadrlar orasidagi silliq o'tishni ta'minlaydi va ko'proq jozibali va qiziqarli yakuniy mahsulotni yaratishga yordam beradi. Aniq joylashishni aniqlash uchun kamera nishonlaridan foydalanish 3DS-MAX-dagi kamera maqsadlari kamerani sahnada aniq joylashtirish imkonini beradi. Kamera maqsadini o'rnatish orqali siz kamerani ma'lum bir obyekt yoki qiziqish nuqtasi bilan osongina tekislashingiz mumkin. Kamera nishoni o'rnatilgandan so'ng, siz kamerani erkin harakatlantirishingiz va aylantirishingiz mumkin, shu bilan birga nishon o'z joyida o'zgarmas qoladi. Bu harakatlanuvchi obyektlarni kuzatish yoki dinamik kamera animatsiyalarini yaratish uchun foydali bo'lishi mumkin. Kamerani joylashtirishdan tashqari, kamera nishonlari kameraning ko'rish maydonini boshqarish uchun ham ishlatilishi mumkin. Kamera va uning nishoni orasidagi masofani sozlash orqali siz sahnaning istiqboli va chuqurligini o'zgartirishingiz mumkin. 1 2 3 3DS-MAX da kamera animatsiyalarini yaratish Ko'rish maydoni va fokus uzunligini sozlash Kamera effektlari va filtrlarini qo'llash 3DS-MAX-da kameralar bilan ishlash uchun turli ...

Joylangan
05 Jun 2024 | 15:53:55
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
232.11 KB
Ko'rishlar soni
122 marta
Ko'chirishlar soni
11 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
28.03.2025 | 23:59
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
05 Jun 2024 [ 15:53 ]
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
232.11 KB
Ko'rishlar soni
122 marta
Ko'chirishlar soni
11 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
28.03.2025 [ 23:59 ]
Arxiv ichida: pptx