An'anaviy reklama internet reklamadan afzalliklari va kamchiliklari Reja: 1. An'anaviy reklama 2.An'anaviy reklama turlari 3. O'zbekistonning reklama to'g'risidagi qonuni An'anaviy reklama XXI asrda reklama ishi, uning ilmiy nazariyasi, amaliy ish faoliyati, istiqbollari fan sifatida o'rganilar ekan, reklama turlari ham davrlarga qarab o'zgarib, shakllanib boradi. Reklamalar hayot tarzimizda yangilanib, tarqqiy etib boraveradi. Uning shakllanishiga vaqt va insonlar ta'sir ko'rsatadi. hozirga kelib reklamaning an'anaviy va zamonaviy turlaridan foydalanib kelmoqdamiz. An'anaviy reklama turlari Ko'rgazmalar Bosma (pechatlangan) reklama nashrlari. Plakat Afisha Matbuot reklamasi televideniye reklamasi Radio reklamasi Transportda reclama va hoka'zolar Ko'rgazmalar An'anaviy reklamalardan biri xalqaro ko'rgazmalar, betakror hunarmandchilik ishlari, san'at asarlari namoyish etiladi. Ular davlatni, millatni, shaxsning obro'sini oshiradi, ommani, xalqni jahonga tanitadi. 200 yil O'zbekiston birinchi marotaba Germaniyaning Gonovar shahrida bo'lgan xalqaro Ekspo ko'rgazmasida ishtirok etdi. Unda qo'l hunarmandchiliga oid mahsulotlar namoyish etildi. Bosma (pechatlangan) reklama nashrlari Kataloglar, bukletlar, varaqalar, otkritkalar, axborot xatlari, yirik alloma, shoir va yozuvchilarning portretlari, firmalarning rangli rasmlari, kalendarlar, etiketkalar, nakleykalar va ho ka'zolar bosma (pechatlangan) reklama nashrlarini tashkil qiladi. Bu reklama turi juda qulay bo'lib, ularni sovg'a sifatida taqdim etish mumkin. Ko'rgazma, kitob magazini, kutubxona, korxona va muassasalarga bunday reklama nashrlari fayz kiritadi. Plakat (nem. Plakat , frants. Placard-e'lon,fisha)- grafika turi katta varaqqa ishlatilgan tasviriy san'at asari. Olisdan ko'zgayaqqol tashlanishi , o'ta ta'sirchangligi , ommabopligi , tasvirining kinoyalarga boyligi ,hammabop ramzlarishlatilishi , turli hajmdagi shakllardan foydalanish kabi o'ziga xos badiiy vositalari bilan boshqa axborot manbalaridan farq qiladi. Plakatlar - bu axborotning badiiy-ko'rgazmaviy targ'ibot usuli. Uning maqsadi keng jamoatchilikni bo'layotgan voqe'likka ishontirish va bu voqe'likda faol qatnashish, chetda qolmaslikka undash. Afisha (frants.-offe office-e'lon)reklamaning bir turi. Spektakl, kontsert va badiiy adabiy tadbirlar , tomoshalar , yig'inlar to'g'risida xabar beruvchi maxsus e'lon. (Afisha tomoshagohlar oldiga , ko'cha va maydonlarga maxsus shitlar plonshitlarga yopishtirib , mustahkamlanib qo'yiladi.) O'rta asrlarda bu vazifani jarchilar bajarganlar.16 asrdan afisha qog'ozlarda bosila boshlandi. 19 asrda afisha ishlab chiqarish juda taraqqiy etdi.Bu soha bilan rassomlar shug'ullanganligi sababli afisha tasviriy san'atning bir turiga aylandi. Matbuot reklamasi Reklama e'lonlari, maqolalar, intervyu, axborot, kitob sharxi, annotatsiya, taqrizlar, ba'zi kitobxonlar guruhiga tayyorlangan adabiyotlar ro'yxati, bibliografik qo'llanmalar, badiiy asarlardan biror lavhalar va boshqalar matbuot reklamasi ni tashkil etadi. Bunday reklamalar mavhumlikdan xoli bo'lib, aniq fikr, narsa va mahsulotlar, xizmat usullarini targ'ib etishi lozim. televideniye relamasi Reportajlar, slayd va kliplar, reklama roliklari, muallif va mutaxassislar bilan uchrashuvlar televideniyedagi reklamalarni tashkil etadi. Bu reklama turi xalq uchun juda qulay va ommalashgandir. Badiiy asar asosida tayyorlangan badiiy filmlar, televizion spektakllar, serial filmlaridan oldin efirga uzatiladigan ...

Joylangan
05 Jun 2024 | 15:53:55
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
10.32 KB
Ko'rishlar soni
92 marta
Ko'chirishlar soni
6 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 00:04
Arxiv ichida: doc
Joylangan
05 Jun 2024 [ 15:53 ]
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
10.32 KB
Ko'rishlar soni
92 marta
Ko'chirishlar soni
6 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 00:04 ]
Arxiv ichida: doc