IQTISODIYOTDA AXBOROT-KOMUNIKATSIYA texnologiyaLAR VA TIZIMLARI FANIDAN MUSTAQIL ISH MAVZU; Biznesni Avtomatlashtirishning asosiy vazifalari Bajardi: Anvarov Akbar Tekshirdi: Biznesni avtomatlashtirishning asosiy vazifalari Reja: Biznesni Avtomatlashtirish Jarayonga yondashuv Mijoz ma'lumotlarini boshqarish Biznes jarayonlarini avtomatlashtirish nimani anglatadi? Biznesni avtomatlashtirish odatda dasturiy ta'minot to'plami yoki axborot tizimi nazorati ostida muntazam takrorlanadigan operatsiyalar va vazifalarni o'tkazish jarayoni sifatida tushuniladi. Natijada kompaniya rahbariyati inson va moliyaviy resurslarni bo'shatish, mehnat unumdorligini oshirish va rivojlanish strategiyasini yanada samarali boshqarish imkoniyatiga ega bo'ladi. Aniq harakatlar ketma-ketligiga rioya qilinmasa, tashkilotni boshqarishning odatiy misoli quyidagi diagramma shaklida taqdim etilishi mumkin Ushbu boshqaruv usuli jiddiy kamchiliklarga hamroh bo'ladi: menejerlar va liniya menejerlari doimiy yuqori yukni boshdan kechiradilar, chunki ish jarayoni faqat ularning bevosita ishtirokida amalga oshiriladi; vazifalarni bajarish jarayonida asosiy ijrochilardan tashqari tegishli bo'limlarning xodimlari ham jalb qilinadi; muammoning yechimi qaysi bosqichda ekanligini hech kim bilmaydi; mas'uliyat sohalari bo'linmaydi, ko'p funksiyalar takrorlanadi; qarorlarni qabul qilish muddati qattiq nazorat qilinmaydi; jarayonda ishtirok etayotgan xodimlar yakuniy maqsad uchun rag'batlantirilmaydi. - Bunday yondashuv natijasida hamma band va qo'yilgan vazifalarni hal qilish ko'p narsani orzu qiladi. Jarayon yondashuvi ushbu holatdan tubdan farq qiladi, chunki u har bir bosqichda harakatlarning maqbul tartibiga va amalga oshirishni nazorat qilishga asoslanadi. Jarayonli yondashuvning maqsadi - korxonaning ma'lum qoidalarga muvofiqligi va ichki biznes jarayonlarining o'zaro bog'liqligi. - Jarayon yondashuvi quyidagi afzalliklarga ega: biznes jarayonlarining tartibliligi; muammolarni eng qisqa yo'l bilan hal qilish; xodimlarning ish sohasi uchun shaxsiy javobgarligi; topshiriqlarning bajarilishini nazorat qilish; optimal natijalarga erishish uchun xodimlarni rag'batlantirish; vazifalarni bajarish vaqti bo'yicha rejalashtirish; - Mijoz ma'lumotlarini boshqarish Har bir biznes-jarayonlarni avtomatlashtirish tizimining markazida kompaniya mijozlari haqidagi barcha ma'lumotlarni birlashtiruvchi ma'lumotlar bazasi mavjud. Ushbu ma'lumotlardan to'g'ri foydalanilganda, tashkilot imkon qadar samarali ishlashi mumkin. Tizim ma'lumotlarni tartibga soladi va ularni muayyan vazifalarga qarab guruhlash imkonini beradi. Mijozlar bazasi mijozlarning optimal tajribasi uchun zarur bo'lgan to'liq ma'lumotlarni o'z ichiga oladi. Barcha ma'lumotlar qulay bloklarga guruhlangan, tizim xat yuborish, qo'ng'iroq qilish, qo'shma faoliyat tarixini eslash va hatto ijtimoiy tarmoqlarda profillarni ko'rsatish uchun qulay imkoniyatni taqdim etadi. FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO'YXATI . Aripov M. , Tillayev A Web - sahifalar yaratish texnologiyalari . - T .: 2006 yil . 2. Aripov M. , Begalov B. , Begimqulov U. , Mamarajabov M Axborot texnologiyalari . O'quv qo'llanma . -T .: « Nashr » , 2009-368 b . 3. Aripov M , Xaydarov A. Informatika asoslari . Akademik lisey va kasb - hunar kollejlari uchun o'quv qo'llanma -T .: O'qituvchi ...

Joylangan
05 Jun 2024 | 16:10:12
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
1.1 MB
Ko'rishlar soni
105 marta
Ko'chirishlar soni
7 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 00:17
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
05 Jun 2024 [ 16:10 ]
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
1.1 MB
Ko'rishlar soni
105 marta
Ko'chirishlar soni
7 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 00:17 ]
Arxiv ichida: pptx