Dasturlash muhitlari

Dasturlash muhitlari

O'quvchilarga / Informatika va AT
Dasturlash muhitlari - rasmi

Material tavsifi

CC++ tilida dasturlash muhitlari: Visual C++, Borland C++, CodeBlocks, Borland C++ Builder 6. Dastur tarkibi. Konsoldan kiritish va chiqarish. Simvollarni o'qish va yozish. Konsoldan formatli kiritishchiqarish. Format modifikatorlari. printf(), scanf() funksiyalari. Format spetsifikatorlari. Reja: Dasturni sozlash (Borland C++ ) O'zgaruvchi qiymatini ko'zdan kechirmoq C++ Builder6 muhiti Asosiy menyu paneli Dasturni sozlash (Borland C++ ) Sozlash - dasturdagi xatoliklarni to'g'rilash va izlash. Angl. debugging, bug = kuya, qo'ng'izcha Usullar: trassirovka - tovushli xabarning natijasi Kod qismini uzib qo'ymoq (izoh) Qadamma-qadam bajarish - dasturni bitta qatorini bajaradi va to'xtaydi To'xtash nuqtasi - bajarilayotgan dastur belgilangan qatorga etganda to'xtaydi (qadamma-qadam rejimiga o'tadi) Ko'zdan kechirish va qadamma-qadam rejimidagi o'zgaruvchilar qiymatini o'zgartirish Qadamma-qadam bajarish F8 - 1 qatorni bajaradi va to'xtaydi Bo'yalgan qator F8 tugmasining keyingi bosilishida bajariladi F7 -protsedura yoki funksiyaga kirish Ctrl-F9 - uzluksiz bajarish Ctrl-F2 - dastur bajarilishini to'xtatish To'xtatish nuqtasi F4 - kursor turgan qatorgacha uzluksiz bajaradi(1marta) Ctrl-F8 - o'rnatmoqto'xtash nuqtasini olib tashlamoq Ctrl-F9 - keyingi to'xtash nuqtasigacha bajaradi Bu to'xtash nuqtasi (olib tashlash - Ctrl-F8) O'zgaruvchi qiymatini ko'zdan kechirmoq Ctrl-F4 - o'zgaruvchilarni ko'zdan kechirish oynasi Bu yerda o'zgaruvchilar yoki ifodalar kiritiladi Natijani ko'rsatish (= Enter) mojno vvesti novoe znachenie dlya peremennoy izmenit peremennuyu C++ Builder6 muhiti C++ Builder6 muhiti 1. Asosiy menyu paneli; 2. Foydalunuvchi formasi(shakli); 3. Programma (ilova) kodini kiritish maydoni; 4. Obyektlarning o'zaro munosabatini daraxt ko'rinishini ifodalovchi darcha; 5. Obyektlar inspektori darchasi. Asosiy menyu paneli Doimiy ravishda ekranda ko'rinib turadi va ilova yaratish jarayonini boshqarish uchun xizmat qiladi. Unda loyihani bosh-qarish uchun zarur bo'lgan barcha zarur vositalar mavjud. Piktogrammalar asosiy menyuning nisbatan ko'p murojaat qilina-digan buyruqlariga murojaat qilishni yengillashtiradi. Obyektlar inspektori Programma (ilova) kodini kiritish maydoni Kodni kiritish maydoni programma matnini ko'rish, yozish va tahrir-lashga mo'ljallangan. Birinchi yuklan-ganda bu darchada ilovaning Win-dows-darcha ko'rinishida normal amal qilishi uchun zarur bo'lgan minimal opertorlarni o'ziga olgan matn bo'ladi. Obyektlar inspektori Obyektlar inspektori darchasi tanlangan komponentalar xossalarini o'zgartirish uchun mo'ljallangan bo'lib ikkita sahifaga ega. Properties (Xossalar) sahifasida komponentalar xossalarini o'zgartirishga, Events (Hodisalar)- u yoki bu hodisaga komponentaning aks ta'sirini belgilash uchun xizmat qiladi. CC++ tilida ma'lumotlarni kiritish va natijalarni olish oqim obyektlari orqali bajariladi. Bu oqimlar va a; cin ab; == cin a; cinb; ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 320.32 KB
Ko'rishlar soni 87 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:24 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 320.32 KB
Ko'rishlar soni 87 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga