Elektron savdo asoslari Reja: Elektron savdoning mohiyati va tarkibi Virtual magazin orqali savdo Informatsion mahsulotlar savdosi Turistik mahsulot savdosi Elektron savdo -chet elda e-commerce deb atalib -bu savdo tovar sotuvchisi va xaridor kompyuteri yordamida Internet tarmogi orqali amalga oshiriladi, xoxlagan mahsulot (tovar, xizmat, kuchmas mulk, bank mahsulotlari va boshqalar)elektron savdoning daliliy predmeti bo'lishi mumkin Elektron savdoning ahamiyatli tomoni shundaki, unda xaridorning kerakli tovarni topish uchun ketadigan vaqt tejaladi Sotuvchi uchun esa o'z mahsuloti uchun son -sanoqsiz xaridorlarga ega bo'lish imkoniyatini beradi, Dastlabki elektron savdoni boshlanishini 1970-yilda AKSh dakompter tarmogi orqali ma'lumotlarni elektron almashinuvi EDI(Elektronic Data Exange ) yaralgandan sung hisoblash mumkin va kompter tarmogmi orakli pullarni banka elektron o'tkazish EFT(Electronic Funds Transfer )yaratilgan, Internet tarmogi rivuojlanishi Bilan ushbu eolektron savdo texnologiyasi barcha savdo firmalari va fuqarolari orqali ommaviylashib ketddi, Internet savdoni malga oshirishda xarajatlarni keskin qisqartiradi, bunda internetdan foydalanuvchi o'z ma'lumotlarini rakamli ko'rinishga uzgartiradi. Xoxlagan informatsiyani bitlar zanjiri holatida saqlash mumkin. Elektron savdoning asosiy momenti Internet tarmogida tovarning harakatga kelishi hisoblanadi. Internet tarmogida tovar va xizmatlarning harakatga kelish omillari kuyidagilar: - banner reklamalari -offlayn reklamalari -izlash tizimlarida va kataloglarida ruyxatlan utish yordamida harakatda bo'lish Banner reklamalari -to'g'ri formadagi grafik reklama bloki bo'lib, reklamachining Web -sahifasi Bilan giperssilka yordamida boglangan Offlayn reklamalari -bu radio yorndamidagi internetkompaniyalarining mahsulotlarini reklamasi hisoblanidi, boshqacha aytganda in ternet kompaniyalari o'z reklamalarini malga oshirishda marketing va internetdan emas, radio reklama, televizion reklama va taxrirlangan reklamadan foydalaniladi, Izlash tizimlarida va katalogdlarida ruyxatdan utish yorddamida harakatda bo'lish, Katalog -ruyxat manosiga ega bo'lib predmetlar ruyxatini mundarijasi va 4ularni topishni osonlashtiruvchi kompleks hisoblanadi, Ruyxatdan utish uchun kataloga ko'rsatilgan kismigm arixza yuborish kerak WEB-sahifalarga joylashtirilgan bulsa shu yerga o'z saytini kisakcha bayonini va saytini topish uchun kalit so'zini kiritish lozim, hozirgi kunda Internet orqali tovar xaridori axbonrot xolida kata manbaga ega buldi, Kataloglar reklama proyektlari televideniye, telefon, radio, kompyuter, Kelajakda asosiy axborot manbasi bo'lib, elektron savdoda video telefon xizmat qiladi, Ushbu holda tovar xaridi virtual amalga oshiriladi, savdo aniqlangan shartlar va uch o'lchamli muhitda sodir bvuladi, yani bunda shaxs tovarni ko'rishi, eshitishi va xattoki his qilishi mumkin bo'ladi. Virtual magazin orqali savdo Xoxlagan magazinlarrni teatrga uxshatsak ushbu binoda spektakl kuyiladi. Ushbu o'xshashlikka asoslanib, magazinni teatr deb olsak, unda saxna aloqa va muloqot muhiti akterlar va tomoshabinlar bo'ladi. Saxnani magazinning savdo zali hisoblasak, aloqa va muloqot muhitini rastalar vetrinolar. yoritkichlar va reklama deb tushunamiz. Akterlik rolini tovarlarning o'zi uynaydi. Tovarlar akter singari o'z rollarini internet tarmogi orqali uynashlari mumkin. Bu esa akterning yani ...

Joylangan
05 Jun 2024 | 16:17:56
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
14.05 KB
Ko'rishlar soni
77 marta
Ko'chirishlar soni
5 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 00:32
Arxiv ichida: doc
Joylangan
05 Jun 2024 [ 16:17 ]
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
14.05 KB
Ko'rishlar soni
77 marta
Ko'chirishlar soni
5 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 00:32 ]
Arxiv ichida: doc