INTERNET-OMMAVIY AXBOROTNING UNIVERSAL VOSITASI SIFATIDA Axborot kommunikatsiya texnologiyalari asosida dars jarayonini tashkil etish va komp'yuter texnologiyualaridan foydalanish kursi tinglovchisiga qo'yiladigan davlat talablari. - ta'lim tizimiga axborot-kommuniqasiya texnologiyalarining kirib kelishi va istiqbolli loyihalari haqida ma'lumotga ega bo'lishi: - axborotlarni yig'ish qayta ishlash va uzatishni tashkil etishni hamda mazkur jarayonni avtomatlashtirishning zaruriyatini tushinib yetishi: - zamonaviy kompyuterlar shu jumladan maktab kompyuterlarining tarkibiy qismlari va qoshimcha qurulmalarining vazifalari to'g'risida ma'lumotga ega bo'lishi: - kompyuter tarmoqlari va ulatning turlari haqida ma'lumotlarga ega bo'lishi, Internet tarmog'i, elektron pochta va undan foydalanish yo'l yo'riqlarini egallashi: matn(Wort), jadval(Excel), taqdimot(Power Point) va grafik(Paint) muxarrirlari va ularda ishlash ko'nikmalarida ega bo'lishi: - o'quvchilar bilimini aniqlashning test-sinov dasturlarini kompiyuterlariga yuklash va ishlatishni bilishi: - ta'lim tizimi ychun joriy etilgan pedagogik dasturlar va elektron darsliklardan foydalanish asoslarini bilishi, ularni dars jarayonida smaraliy qo'llay olish malakasiga ega bo'lishi: - komp'yuterlashtirilgan dars haqida tasavvurga ega bo'lishi kerak On-line yoki kiberjurnalistika yoki intеrnеt-jurnalistika - Intеrnеt tarmog'idagi elеktron nashrlardir. INTЕRNЕTNING OMMAVIY KOMMUNIKATSIYA VOSITASI SIFATIDAGI O'ZIGA XOSLIGINI BЕLGILOVCHI BIR QATOR BЕLGILAR MAVJUD: GLOBALLIK; MARKAZLASHTIRILMAGANLIK; OMMABOPLIK; FOYDALANUVCHI TOMONIDAN NAZORAT QILINISHI. Axborot portallari -ko'ptarmoqli intеrnеt-xizmatlar bo'lib, ular axborotning uzluksiz oqimi bilan bir vaqtda mavzular, janrlar va sеrvislarning turli-tuman bo'lishini nazarda tutadi. Axborot kommunikatsiya texnologiyalari asosida dars jarayonini tashkil etish va komp'yuter texnologiyualaridan foydalanish kursi tinglovchisiga qo'yiladigan davlat talablari. - ta'lim tizimiga axborot-kommuniqasiya texnologiyalarining kirib kelishi va istiqbolli loyihalari haqida ma'lumotga ega bo'lishi: - axborotlarni yig'ish qayta ishlash va uzatishni tashkil etishni hamda mazkur jarayonni avtomatlashtirishning zaruriyatini tushinib yetishi: - zamonaviy kompyuterlar shu jumladan maktab kompyuterlarining tarkibiy qismlari va qoshimcha qurulmalarining vazifalari to'g'risida ma'lumotga ega bo'lishi: - kompyuter tarmoqlari va ulatning turlari haqida ma'lumotlarga ega bo'lishi, Internet tarmog'i, elektron pochta va undan foydalanish yo'l yo'riqlarini egallashi: matn(Wort), jadval(Excel), taqdimot(Power Point) va grafik(Paint) muxarrirlari va ularda ishlash ko'nikmalarida ega bo'lishi: - o'quvchilar bilimini aniqlashning test-sinov dasturlarini kompiyuterlariga yuklash va ishlatishni bilishi: - ta'lim tizimi ychun joriy etilgan pedagogik dasturlar va elektron darsliklardan foydalanish asoslarini bilishi, ularni dars jarayonida smaraliy qo'llay olish malakasiga ega bo'lishi: - komp'yuterlashtirilgan dars haqida tasavvurga ega bo'lishi kerak . Yurtimizda internetdan foydalanuvchilar sonining 8 milliondan oshganini hisobga olsak, mazkur xalqaro axborot tarmog'ini milliy ma'lumotlar bilan to'ldirish ham eng dolzarb zaruriyatdir. Ta'kidlash joizki, bu borada bir qator yutuqlarga erishilmoqda. Jumladan, 2002 yilda Uz domenida atigi 587ta sayt faoliyat yuritgan bo'lsa, endi ularning soni 14 mingdan oshib ketdi. Shundan 160dan ortig'i OAV sifatida ro'yxatga olingan. Axborot-kutubxona markazlarining fondi ham 21401 nusxadagi adabiyotga ko'payib, 4 ...

Joylangan
05 Jun 2024 | 16:31:12
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
357.69 KB
Ko'rishlar soni
76 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 00:44
Arxiv ichida: ppt
Joylangan
05 Jun 2024 [ 16:31 ]
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
357.69 KB
Ko'rishlar soni
76 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 00:44 ]
Arxiv ichida: ppt