Internet reklama tadqiqining nazariy yondoshuvlari

Internet reklama tadqiqining nazariy yondoshuvlari

O'quvchilarga / Informatika va AT
Internet reklama tadqiqining nazariy yondoshuvlari - rasmi

Material tavsifi

Internet reklama tadqiqining nazariy yondoshuvlari Reja: Reklama shartlari Davriy va mavsumiy reklama Reklama huquqlari va qonunlari Yolg'on va noaniq reklama Reklama shartlari Reklama beruvchi, reklama tayyorlovchi va tarqatuvchi reklama materiallarini oxirgi marotaba reklama e'lon qilingan, berilgan kunidan boshlab bir yil davomida saqlashi shart. Reklama doimiy huquq va iqtisodiyot orasida talash bo'lganva u har doim ezgu maqsadlar yoki foyda uchun xizmat qilgan. Reklama bugungi kunda, asosan quyidagi : a) ma'lumot berish b) ishontirish v) eslatuvchi. vazifalarni bajaradi: Reklama vaqtiga ko'ra davriy va mavsumiy reklamaga bo'linadi. Davriy reklama deb yil davomida berib boriladigan reklamalarga aytiladi. Masalan, dorilar, oziq-ovqatlar mahsulotlari, upa-eliklar, davolanish maskanlari va hokazolar to'g'risidagi reklamalar bunga misol bo'lishi mumkin. Mavsumiy reklama esa yilning fasliga, davriga qarab berib boriladi. Masalan, yangi yil sovg'alari, mavsumiy kiyimlar, yozgi dam olish ormgohlari, o'quv yurtlariga qabul ishlari va boshqalar. Yolg'on va noaniq reklama Yolg'on va noaniq ma'lumotlarni tarqatish hamda iste'molchilarni anglashilmovchilikka olib keladigan, ularning hayotiga, sog'ligiga xavf soladigan, atrof-muhitga zarar keltiradigan yuridik hamda jismoniy shaxslarni, ishbilarmonlarni ko'z-ko'z qiluvchi reklamalar raqobat qonunchiligining ajralmas qismi hisoblanib, uning nazorati O'zbekiston Respublikasi Monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish Davlat qo'mitasi va uning joylardagi hududiy boshqarmalari tomonidan olib boriladi. Reklama, yuqorida ko'rib o'tilganidek, ma'lumotning san'at darajasidagi ommaviy bir turi bo'lib hisoblanadi. U daromad olish maqsadida, qonunchilikka rioya qilgan holda har-xil shaklda tarqatiladi. U turli uslublar orqali yuridik va jismoniy shaxslar haqida, maxsulotlar va ularning belgilari, texnologiyalarini yorituvchi vositadir. Uning ahamiyati, ayniqsa, bozor iqtisodiyoti sharoitida, jamiyatda ishlab chiqaruvchi kuchlar o'rtasida raqobatning kuchaygan bir davrida oshib boradi. Asosiy adabiyotlar: Бокарев Т. Энциклопедия интернет-рекламы. -М.:Издательство «ПРОМО-РУ», 200 г. Высоткин А. Реклама в Internet: тонкости, советы, примеры и способы работы. М., 199 Гуров В.В. Интернет для бизнеса. М., 1997 ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 8.3 KB
Ko'rishlar soni 90 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:44 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 8.3 KB
Ko'rishlar soni 90 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga