Internet reklama tavsifi

Internet reklama tavsifi

O'quvchilarga / Informatika va AT
Internet reklama tavsifi - rasmi

Material tavsifi

Internet reklama tavsifi Reja: Internet reklama tavsifi Internet reklamaning asosiy turlari Banner va banner o'lchamlari Geokontekstli reklama E-mail va SPAM reklama Pikselli reklama Internet reklamasining vazifalari Internet reklamasining vazifalari - xaridorni o'ziga jalb qilish, mahsulot sotuv hajmini oshirish, doimiy imidjni saqlash. Xaridorni jalb qilishda reklama mahsulot, xizmatlar. sotiladigan joy bilan auditoriyani tanishtiradi. Bundan tashqari raqobatchilardan o'zib ketishini ta'minlashi va brendni ko'tarishi mumkin. Internet reklamaning asosiy turlari Mediyali reklama - qidiruv yoki boshqa turdagi saytlarning asosiy sahifasida ko'rinadigan bannerlar Kontekst reklama - matn va grafiklardan tashkil topgan reklama turi Kontekstli qidiruv reklama - qidiruv tizimlari (Google, Yandex) iste'molchilarning so'rovlariga javob beradi Internetda reklamaning boshqa turlari quyidagilar Qidiruv tizimi va kataloglarda registratsiya Profilli havolalar Virusli marketing «O'yin reklama» Katta loyihalarga homiylik Saytlarga bag'ishlangan maxsus loyihalar Geokontekstli reklama Geokontekstli reklama (ing. Location-based advertising, LBA)-bu reklama kontekstli reklamaning bir turi bo'lib, undan biroz ustunlik taraflari mavjud. Masalan, biror bir restoranning yoki mehmonxonaning ho'jayini bu reklama turining imkoniyatidan foydalangan holda mobil telefonlarning va elektron pochtalarning veb kartasiga o'z xizmatining reklamasini joylashtiradi. Nafaqat bunda odamlar xizmat turlari haqida ma'lumot olishadi balki u yerning manzili va telefon raqamlari ham xaritaga joylashgan bo'ladi. Bundan kelib chiqadiki, geokontekstli reklama biror joyga sayohatga chiqishga tayorlanayotgan yoki o'sha tarafdan o'tib ketayotgan odamlar uchun juda ko'p qulayliklar yaratib beradi. E-mail va SPAM reklama E-mail reklama-elektronnaya pochta (Electronic mail, e-Mail) tarmoqli xizmat turi bo'lib, u foydalanuvchilarga xabarlar va hujjatlarni xech qanday qog'ozlarsiz bir-birlari almashishiga imkon yaratib beradi. Elektron pochtaga xar kuni turli xil tarqatish ro'yxatlari, munozarali xabarlar va albatta shaxsiy xatlar ham kelib tushadi. Bundan tashqari e mail reklama kompaniyalariga ham bir qator qulayliklar yaratib beradi. Spam reklama Spam-ommaviy tarqatish reklama e'lonlari deb bu elektron pochtada qabul qiluvchilardan beso'roq kirib keluvchi xabarlar turiga aytiladi. Spam tarqatish reklamalari ko'pchilik tomonidan etiketga va kompyuter tarmog'i qoidalarga amal qilmasligi aytiladi. Lekin hozirda bu reklama turiga tarmoqning ko'pchilik foydalanuvchilari tomonidan yomon fikr bildirgan bo'lsalarda, u o'z mavqei oshirib bormoqda. Pikselli reklama Pikselli reklama (ingl. Pixel advertising) - Bu termin hali yangi bo'lib, u reklama e'lonlarining bir joyga, ya'ni maxsus veb saytga guruhlarga ajratilgan holda taqdim etilishiga ishlatiladi. Pikselli reklama 2005-yilda paydo bo'lib, rivojlana boshlaydi. Uning asoschisi britaniyalik talaba Aleks Tyu bo'lib, u milliondollarhomepage.com nomli o'z saytini yaratadi va tadbirkorlarga reklamasini joylashtirish uchun joy taklif qiladi. Bu joylar piksellarda o'lchanadi va bir piksel bir dollar narxini belgilab qo'yadi. Uning saytining birinchi sahifasi bir million piksel bo'lib, besh oy ichida bir million dollar foyda olib keladi. Shundan keyin pikselli ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 9.72 KB
Ko'rishlar soni 72 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:44 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 9.72 KB
Ko'rishlar soni 72 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga