Internet reklama. Bir foydalanuvchili yoki ko'p foydalanuvchili

Internet reklama. Bir foydalanuvchili yoki ko'p foydalanuvchili

O'quvchilarga / Informatika va AT
Internet reklama. Bir foydalanuvchili yoki ko'p foydalanuvchili - rasmi

Material tavsifi

Internet reklama bir foydalanuvchili yoki ko'p foydalanuvchili Reja: Bir foydalanuvchi reklamalar. Ko'p foydalanuvchi reklamalar. Bir va ko'p foydalanuvchi reklamaning bir-biridan farqi. Bir foydalanuvchi reklamalar. Xozirgi texnalogiyalar rivojlangan davrda re'klamalar judda ko'p bo'lib bo'lar asosan bir foydalanuvchi va ko'p foydalanuvchi re'klamalarga bo'linadi. Bir foydalanuvchi re'klamalar asosan foydalanuvchilar biror tizimdan doiymi ravishda foydalanadi va malum bir shaxslarga bu reklamalar yuborilib turadilar qolaversa bu tizimga azo bo'lish bilan bir qancha qonun qoiydalarga roya qilishlari lozim bo'ladilar. Olx.uz saytiga tashrif buyirgan har bir foydalanuvchi bu tizimda reklamalar bilan tanishib chiqishi yoki o'z reklamalrini joylashtrishini mumkin bo'ladilar buning uchun avvalombor ro'yxatdan o'tishlari lozim bo'ladilar. Ko'p foydalanuvchi reklamalar Ko'p foydalanuvchi reklamalar asosan axolning gavjum bo'lgan hududlaridan namoyish etilishi bu samarali natijalarga erishishning yo'laridan biri hisoblanadi. Bularga internetda joylashgan ijtimoiy tarmoqlar, FIFA.UZ, KUN.UZ, DARYO.UZ shular jumlasidan. Bu saytga joylashtrilgan reklamalar albatta tez va samarali natejalarga ershishda muxim rol o'ynaydi. Bunga sabab barchamizga ma'lumki FIFA (Fotbol ichida fotbol atrofida) bu saytga barcha futbolga qiziquvchi shaxslar tashrif buyiradilar. Bir va ko'p foydalanuvchi reklamaning bir-biridan farqi. Biz ko'rib o'tkan bir va ko'p foydalanuvchi reklamalar asosan namoyish etilishi bilan farqlanar ekan ya'ni bir foydalanuvchi reklamalr asosan yagona shaxsga ma'lum bir so'rouvlar, biror-bir fermaning maxsuloatidan doyimiy ravishda xabardor bo'lib boorish keradi. Ko'p foydalanuvchi reklamada esa mutolqa boshqacha ya'ni barcha uchun umumiy ravishda maxsulotlar reklamasini namoyish etish orqali axolini o'ziga jalb etadilar. Asosiy adabiyotlar: Бокарев Т. Энциклопедия интернет-рекламы. -М.:Издательство «ПРОМО-РУ», 200 г. Высоткин А. Реклама в Internet: тонкости, советы, примеры и способы работы. М., 199 Гуров В.В. Интернет для бизнеса. М., 1997 ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 7.69 KB
Ko'rishlar soni 69 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:44 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 7.69 KB
Ko'rishlar soni 69 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga