Internet reklamani ishlab chiqish vositalari, interaktiv reklamani ishlab chiqish

Internet reklamani ishlab chiqish vositalari, interaktiv reklamani ishlab chiqish

O'quvchilarga / Informatika va AT
Internet reklamani ishlab chiqish vositalari, interaktiv reklamani ishlab chiqish - rasmi

Material tavsifi

Internet reklamani ishlab chiqish vositalari interaktiv reklamani ishlab chiqish Reja: Interaktiv reklamani ishlab chiqish vositalari Internet marketing tarkibiy qismlari Saytni loyihalash Internet marketing - marketing faoliyatini internet, axborot texnologiyalari va telekommunikatsion tizimlar orqali amalga oshirishidir. Marketing elementlari quyidagilar: Narx Tovar Sotuv maydoni Rivojlanish (xarakat) Strategiyani tanlash va tadqiqot Biznes tadqiqoti: Biznes asoslarini o'rganish Tovar va xizmatlarni tarkibiy qismlarini o'rganish Joyni tanlash o'rganish Raqiblarning ta'sirini o'rganish Maqsadli auditoriyani tahlil qilish Tahlilning maqsadi: Har bir guruhga tegishli bo'lgan shaxslar shakllarini o'rganish; Ularning talablarini, kontekst va ahloq stereotiplarini tasvirlash. Tahlil metodlari: Tahlil statistikasi; Ommaviy so'rovnoma (miqdorli tadqiqot); Foydalanuvchilar bilan suhbat (sifatli tadqiqot); Biznes vakillarini so'rovnomasi; Ekspert gipotezalari Kontent axborot to'ldiruvchisi sifatida Kontentga qo'yiladigan talablar: Axborot so'rovlarini qoniqtirishi kerak Axborot zaruriy va yetarli bo'lishi kerak Ko'rinarlilik: rasm mingta so'zlardan yaxshi Matn tushunarli bo'lishi shart Ortiqcha qidiruvlarni talab qilishi kerak emas Sotiladigan bo'lishi mumkin, lekin o'ziga jalb qila olmasligi mumkin Matnni alohida ajratilgan harflar bilan to'ldirish - bu ustunlik emas. Brendlash va pozitsiyani to'g'ri tanlash Imidjni shakllantirish Logotip. Bu hali brend degani emas. Korxonani o'ziga xos rangi - bu hali pozitsiyani to'g'ri tanlanganini bildirmaydi. Korxonaning oflayn imidji bilan sayt imidji mosligini ta'minlash zarur. Maxsulot foydalanuvchi auditoriyasi kutgan natijasiga mos bo'lishi kerak. Saytni loyihalash Foydalanuvchilar ssenariysi Ssenariya - bu foydalanuvchilarning saytda amalga oshiradigan harakatlari tavsifi va uning sabablari Qanday savollarga javob berishi kerak: Foydalanuvchi nima qilmoqchi? Nima uchun bunday qilyapti? Kutilgan natija qanday bo'ladi? Qanday to'siqlarni amamlga oshirish kerak? Saytni loyihalash Axborot arxitekturasi Obyekt - axborot modeli - foydalanuvchi ssenariyni amalga oshirishdagi ta'sirlar interfeys obyektlari tavsifi va bu obyektlarning atributlari. Qanday savollarga javob berishi kerak Sayt tashrif buyuruvchilarni jalb qilish uchun qanday savollarga javob berish kerak? Saytda qanday ma'lumotlar bo'lishi kerak? Axborot qanday strukturalanadi? Navigatsiya bu bo'yicha qanday amalga oshiriladi? Qanday bo'lim va sahifalar kerak bo'ladi? Saytni loyihalashtirishda konseptual model Konseptual model - modellashtirilmoqchi bo'lgan strukturalarni aniqlovchi abstrakt model, uning elementlarining xususiyatlarini o'zaro bog'lanish sabablari. Konseptual modelni tayinlash: Taxlil vazifalari asosida, yo'llar diagrammasini navigatsion modeli va ssenariysini qurish. Foydalanuvchining sayt bilan o'zaro harakatlarini umumiy modelini qurish. Sayt interfeys qarorlarini konseptual maket ko'rinishida vizuallashtirish. Asosiy adabiyotlar: Алашкин П.А. Все о рекламе и продвижении в Интернете. - М, 2009. Афонина С. Электронные деньги. - СПб: Питер, 2001 Балабанов И.Т. Интерактивный бизнес. - СПб: Питер, 2001 Гуров Ф.Н. Продвижение бизнеса в Интернет: все о PR и рекламе в Сети. - М., 2009. ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 10.61 KB
Ko'rishlar soni 71 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:44 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 10.61 KB
Ko'rishlar soni 71 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga