Internet reklamani yaratish metadologiyasi

Internet reklamani yaratish metadologiyasi

O'quvchilarga / Informatika va AT
Internet reklamani yaratish metadologiyasi - rasmi

Material tavsifi

Internet reklamani yaratish metadologiyasi Reja: Internet reklama servislari Google AdWordsda reklama yaratilishi Yandeks Direct reklama yaratilishi Google AdWords va Yandeks Direct qulayliklari Internet reklama servislari. Bu aloxida kompaniya yoki tashkilot bo'lishi mumkin bu servis xizmati sizga internetda reklama joylashtirib beradi. Xozirgi kunda 2 ta mashxur Internet reklama servislari mavjud bulardan biri xalqaro Google AdWords ikkinchisi Rossiya servisi xisoblanadi bu esa Yandeks Direct. Google AdWords AdWords - konteksli servis, asosan Google kompaniyasidan qidiruvli reklama. Reklama yaratishda qulay interfeysi va ko'plab funksiyalari mavjud. Googlening AdWords reklama proyekti kompaniyaning doromadini asosiy manbasi xisoblanadi. Google AdWordsda reklama yaratilishi Google AdWordsda odatiy reklamanani yaratish qoida bo'yicha 30 minutni egallaydi va bu jarayon 8 qadamdan iborat. Reklama beruvchi Google AdWordsda akkaunt yaratish lozim. Reklama beruvchiga reklama qoyish maqsadlarini tanlash so'ralaladi. Reklama beruvchi o'zida bor byudjetni ko'rsatish lozim. 4- qadamda reklamani xar bir ko'rishdagi puli ko'rsatiladi. Reklama yaratiladi. Reklama beruvchiga kalit so'zlarni kiritish so'raladi. Bu qadamda reklamani e'lon qilishni qo'shimcha variantlari qo'shish so'raladi. Oxirgi qadamda reklama beruvchiga reklama uchun to'lov yo'li kiritilishi so'raladi. Google AdWords Yandeks Direct Yandeks Direct da reklama yaratish xuddi Google AdWords dagi qadamlardan iborat. lekin ular orasidagi farq juda katta. 19 iyul 2014 dagi Alex.com ning statistikasi bo'yicha Yandex.ru sayti dunyo bo'yicha mashxurlik borasida 22 - o'rindi egallagan ekan. Bundan kelib chiqadiki Googlega nisbatan Yandeksda ko'proq so'rovlar amalga oshirilar ekan. Yandeks Direct yoki Google AdWords Yandeks Direct qulayliklari Directda e'lonlarni amalga oshirish bo'yicha ko'p strategiya mavjud. Yandeks Direct qulayliklari Yandeks Directda minus so'zlarni sozlash juda oson. Yandeks reklama samaradorligini ko'rish imkonini beradi. Xozirda Yandeks mijozlari Yandeks Metrikadan «Целевой звонок» xizmatidan foydalanishadi. Bu xizmat reklama orqali qo'ng'iroqlarni nazorat qilish imkonini beradi. Maxsus telefon raqamlari Yandeksda registratsiya qilinadi va Avtomat tarzda sizning telefon raqamingizga yo'naltiriladi. Google AdWordsning qulayligi nimada ? AdWords ning qulayligi shundaki bir klik uchun arzimagan pul to'lab reklamani ko'rsatilishi bo'yicha birinchi o'rinlardan joy olish mumkin. Misol uchun «заказать натяжные потолки» so'rovi orqali reklamangiz chiaarilishi uchun AdWords da 5,79 y.e. bo'lsa Yandeksda esa 16 y.e. to'lanadi. Adwordsda internetda chiqishi uchun qanday e'lonlar qoldirgan bo'lsangiz kompaniya shu e'lonlarni qandaydur vaqt oralig'ida analiz qilib qaysi birini qoldirish yoki olib tashlashni o'zi tanlaydi. AdWordsning yana bir qulayligi shundaki siz reklamani kimlarga ko'rsatilish lozimligini tanlashingiz mumkin. Asosiy adabiyotlar: Бокарев Т. Энциклопедия интернет-рекламы. -М.:Издательство «ПРОМО-РУ», 200 г. Высоткин А. Реклама в Internet: тонкости, советы, примеры и способы работы. М., 199 Гуров В.В. Интернет для бизнеса. М., 1997 Загуменнов А.П. Как раскрутить Web-сайт. М.: ДМК Пресс, 2001 Крупник А., ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 800.95 KB
Ko'rishlar soni 78 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:45 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 800.95 KB
Ko'rishlar soni 78 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga