Internet reklamaning formatlari, samaradorligini o'rganish, baholashning asosiy maqsadi

Internet reklamaning formatlari, samaradorligini o'rganish, baholashning asosiy maqsadi

O'quvchilarga / Informatika va AT
Internet reklamaning formatlari, samaradorligini o'rganish, baholashning asosiy maqsadi - rasmi

Material tavsifi

Internet reklamaning formatlari samaradorligini o'rganish baholashning asosiy maqsadi Reja: Baholashning asosiy maqsadi Narxlash modellari Reklama turlaridan foydalanish Internet reklamada baholashning asosiy maqsadi reklama faoliyatida harajatlarni monitoring qilish va ularni to'g'ri taqsimlashdan iborat. Baholashning asosiy maqsadi Internet reklamaning samarasini joylashtirilgan reklamalar uchun to'lovlarni amalga oshirish usullaridan kelib chiqib belgilash mumkin. Ushbu samarani baholash uchun Internet tizimida bir necha modellar bor. Bu modellardan ba'zilari universal hisoblanib, ular an'anaviy usullardan keskin farq qiladi. Narxlash modellari O'rganish mobaynida 6 ta asosiy narxlash modellari (to'lov shakllari) aniqlandi. Belgilangan narx bo'yicha (PPA) Ko'rsatishlar soniga ko'ra (CRT) Kliklar bo'yicha (CPC) Tashrif buyuruvchilar bo'yicha (CPV) Aniq belgilangan auditoriya bo'yicha (CPA) Savdodan foiz evaziga (%) (CPS) Belgilangan narx bo'yicha (PPA) Ushbu turdagi reklamalarni narxlashda reklama orqali tashrif buyuruvchilar va kliklarni hisobga olmagan holda, biror muddatga reklama joylash nazarda tutiladi. Bunda muddat har ikki tomon o'rtasida kelishuvga asosan belgilanadi. (Hafta, oy, yil…) Ko'rsatishlar soniga ko'ra (CRT) Ushbu modelda esa to'lovlar reklama xabarining ko'rsatishlar soniga ko'ra belgilanadi. Reklamalarning ko'rsatishlar soni esa maxsus dasturlar yordamida hisoblab boriladi. Kliklar bo'yicha (CPC) Bu modelda reklama beruvchi mijoz faqatgina belgilangan reklamadagi kliklar soniga ko'ra to'lov hisoblanadi. Bu holatda saytga tashrif buyuruvchi reklamaga klik qilganda biror tizim yordamida uni hisobga olib boradi va u yakunda yig'ib, hisobot tayyorlanadi. Tashrif buyuruvchilar bo'yicha (CPV) Ushbu modelda esa tashrif buyuruvchilarning soniga ko'ra narxlanadi. Bunda oldindan biror qiymatga teng bo'lgan son belgilan olinadi va shu bo'yicha to'lovlar amalga oshiriladi. Aniq belgilangan auditoriya bo'yicha (CPA) Bunda biror muddatda aniq belgilangan auditoriyaga ko'ra narxlanadi. Misol uchun biror aksiya davom etayotgan vaqtda tashrif buyuruvchilar olinishi mumkin. Savdodan foiz evaziga (%) (CPS) Ushbu modelda reklamaga ajratiladigan mablag'lar savdodagi tushumga ko'ra belgilanadi. Biror maxsulotxizmat reklama qilinganda undagi daromadning bir qismi to'lov sifatida belgilanadi. Reklama turlaridan foydalanish Ko'rsatishlar soniga ko'ra (CRT) Q (c) - kliklar soni Q (demonstr) - ko'rsatishlar soni Asosiy adabiyotlar: Бокарев Т. Энциклопедия интернет-рекламы. -М.:Издательство «ПРОМО-РУ», 200 г. Высоткин А. Реклама в Internet: тонкости, советы, примеры и способы работы. М., 199 Гуров В.В. Интернет для бизнеса. М., 1997 Загуменнов А.П. Как раскрутить Web-сайт. М.: ДМК Пресс, 2001 Крупник А., Как продать товар и получить деньги в Интернет, Москва, 200 г. ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 1.2 MB
Ko'rishlar soni 81 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:45 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 1.2 MB
Ko'rishlar soni 81 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga