Internet reklamaning taraqqiyoti

Internet reklamaning taraqqiyoti

O'quvchilarga / Informatika va AT
Internet reklamaning taraqqiyoti - rasmi

Material tavsifi

Internet reklamaning taraqqiyoti Reja: Internet reklamaning kelajagi Onlayn reklamaning 7 tendensiyalari Ko'rsatkichlarning samaradorlik ko'rsatkichlari Internet reklamaning kelajagi Xozirgi kunda internet reklama sohasi kundan kunga rivojlanib bormoqda. Biz ushbu taqdimot ishimizda Onlayn reklama kelajagini shakllantirishning 7 tendentsiyalari yo'llarini ko'rib chiqamiz. 1.Mobil reklama orqali daromad ajablanarli darajada ortib bormoqda Xozirda marketologlar mobil reklama rivojlanishini ko'rishmoqda. 2015 yilda internet reklamaning daromadi 60 00 00 00 dollarni tashkil qilmoqda, bu 2014 yilga nisbatan daromad 20 % ga o'sganini belgilaydi. 2. G'alaba qozonish uchun Google va Facebook o'yinlarida ishtirok etish Internet reklama bozorida Google va Facebookning o'z alohida o'rni bor. Buni faktlarda ko'rishimiz mumkin: 2014 yildan 2015 yilgacha Facebookning reklamlardan daromadi 59% ga oshdi, shu qatorda Googlening daromadi 18 % ga oshganini ko'ramiz. To'g'ri Google ning daromadi Facebooknikiga qaraganda kamroq ammo ular birgalikda 76%ni tashkil etishdi. Internet reklama bozoridagi boshqa o'yinchilar esa bor yo'g'I 13 % ni tashkil etgan xolos. 3.Foydalanuvchilar onlayn e'lonlardan zerikishadi Onlayn e'lonlarning ortishi bu foydalanuvchilar uchun yomon; 3200 internet foydalanuvchilar so'rovnomada 92 %i reklama bolkerini afzal ko'rishdi va 62%i bundan zerikishadi 4. Mobil qurilmalarda e'lonlarni to'xtatish qoidalari Butun dunyo bo'yicha mobil qurilmalarda onlayn e'lonlarni to'xtatuvchilar soni 400millionni tashkil etadi; Shaxsiy kompyuterlarda esa bu ko'rsatkich biroz kamroq ya'ni 200 million dir. 5. Qancha qisqa bo'lsa shuncha yaxshi Ushbu iboraning ma'nosi shuni anglatadiki, biz internetda video reklamarni xam uchratamiz. Bundan ko'rinib turibtiki video qanchalik qisqa va qiziqarlai bo'lsa, foydalanuvchilar soni xam ortib boradi; Misol tariqasida Universial Pictures tomonidan taqdim etilgan Forsaj-7 ning video reklamasini olsak, ushbu videoni 14 mlndan ko'proq ko'ruvchilar bo'lganini ko'ramiz. 6. 200- yil avlodi Facebookda! Xozirgi kunda Facebook o'smirlar va yoshlar orasida unchalik ommabop emas deyilishiga qaramay, biroq 200-yil avlodlari Facebookni afzal ko'rishmoqda. 7. Chatlar - bu kelajak Mashxur brendlar chatlarga asoslangan bot va marketinglarni xali xam afzal ko'rishmoqda va bunga asos bor. Biz diagrammada chatlarga asoslangan Whatsapp, Facebook Messenger va WeChat, shuningdek saytlarga asoslangan Instagram, Twitter va Linkedln dasturlarining 6 yillik o'sh sur'atini taqqoslashimiz mumkin. Asosiy adabiyotlar: Алашкин П.А. Все о рекламе и продвижении в Интернете. - М, 2009. Афонина С. Электронные деньги. - СПб: Питер, 2001 Балабанов И.Т. Интерактивный бизнес. - СПб: Питер, 2001 Гуров Ф.Н. Продвижение бизнеса в Интернет: все о PR и рекламе в Сети. - М., 2009. ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 1.11 MB
Ko'rishlar soni 86 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:45 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 1.11 MB
Ko'rishlar soni 86 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga