Iste'molchilar uchun elektron tijorat

Iste'molchilar uchun elektron tijorat

O'quvchilarga / Informatika va AT
Iste'molchilar uchun elektron tijorat - rasmi

Material tavsifi

iste'molchilar uchun elektron tijorat Reja: Elektron tijoratning tovarlar taklifi. On-layn tizimidagi iste'molchilar uchun afzalligi. Bertran natijasining elektron savdodagi ahamiyati. Narxlar kamayishining o'z- o'zidan ko'rinishi. Narxlar differensiyasi. Tayanch so'z va iboralar : on-laynrejimi, Bertran natijasi, personalizatsiya iqtisodi, personalizatsiya qilingan marketing, guruhlashtirish. Internet tovar va xizmatlarni sotish va sotib olishning eng effektiv va ommalashgan yo'li bo'lib, bu xizmatlarga kitoblar, orgtexnika, programma Bilan ta'minlash, musiqali kompakt disklar, videokassetalar, aviabiletlar kiradi. Borgan sari kuprok iste'molchilar uzlariga «on-layn» rejimida sotilayotgan tovar va xizmatlar miqdori doimo ortmokda keyingi yillarda elektron tarmoqda ishlayotgan sotuvchilar (masalan, Amazon va Travelocity) o'z sohalarida oldingi o'rinlarni egalladilar. an'anaviy savdoning mashxur kompaniyalar avvaliga internetni inkor kildilar sungra o'z qarashlarini ko'rib chiqdilar. Bu bobda xaridorlar nuqtai nazaridan elektron savdoning obzori berilgan. hamda internet -texnologiyalarining narxlaga, tovarlarni taklif qilish va firmalar raqobatiga iqtisodiy ta'siri muxokama qilinadi. Bu yerda ikkita muhim momentlar bor: on-layn rejimida olish -sotishnmng qanday iqtisoldiy muvofiqligi bor-yani nega on-layn rejimida savdo qilish kerak? Elektron savdodan kim ko'proq mafaatdor bo'ladi: sotuvchimi yoki oluvchi? Elektron tijoratning tovarlar taklifi va narxiga ta'siri. Internet orqali tovarlar va xizmatlarni sotib olishning odatdagi usuldan farqi quyidagicha : Birinidan, tovarlar, ayniqsa bir jinsli tovarlar haqida axborot topish oson bo'ladi. Axtarish xarajati odatdagi savdo usulidan arzon bo'ladi. Ikkinchidan, sotuvchilar o'z xaridorlari haqida kuproq axborotga ega bo'ladilar shaxsiylashtirilgan texnologiyalar tufayli sotuvchilar oluvchilar haqidagi ma'lumotlarni olish imkoniyati, oldingi oldi-sotdilar haqida ma'lumotlarga ega bo'lish imkoniyati va mos ravishda rnarxlar va xizmatlar o'zgartirishi imkoniyatiga ega bo'ladilar. Umuman bu sistema quyidagi strategiyalardan foydalanishning qushimcha imkoniyatlarini beradi. mahsulotlarni xilma-xillashtirish ; bozorning turli qismlari istemochilariga bir mahsulotni turli vaziyatlarda taklif qilish ; Narx diskriminatsiyasini qullash, bir-xil mahsulot uchun turli iste'molchilarda turlicha narxlar belgilash Bozor xujumi alohida iste'molchi uchun takliflarni ishlab chiqish; Omma uchun odatda aylanadigan individual iste'molchilar uchun asosiy tovarlarga past narxlarni shakllantirish. On-layn tizimidagi tijoratning iste'molchilar uchun afzalligi Itemolchilar uchun On-layn tizimi qulayroq, chunki iste'molchi talabiga to'laroq javob beradigan tovarni topish oson, narxlarni taqqoslash oson. Ayniqsa bu bir turdagi tovarlar -kompakt disklar kitoblar, dsatur ta- minoti akbilarga nisbatan effektivdir, lekin murakkabroq narsalar -masalan aviabiletlar va zakladnoylar uchun xam shunday. Faraz qilaylik, siz shu yo'l bilan musiqiy kompakt disklar olmoqchisiz Bunmng uchun 2ta usul bor. Brinchisida siz standart qidirish dvsturlari, masalan Yahoo va Altarista -nimani xoxlashingizga bog'liq ravishda orqali harakat qilib veb-saytlarning katta xajmdagi ro'yxatini olasiz va ularga kiribularning xar biriga qulda so'rov yozib o'zingiz tanlagan disk narxini topasiz. Bu jarayon ko'p vaqt oladi va xaqtsiqatdan ozginia veb-saytlardan folydalana olasiz. Biroq bu magazinlarga ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 40.23 KB
Ko'rishlar soni 95 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:49 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 40.23 KB
Ko'rishlar soni 95 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga