Klaster metodi - rasmi

Material tavsifi

Klaster Fikrlarni tarmoqlash - bu pedagogik strategiya bo'lib, u o'quvchilarning biron bir mavzuni chuqur o'rganishlariga yordam berib, mavzuga taallukli tushuncha yoki aniq fikrni erkin va ochiq ravishda ketma-ketlik bilan uzviy bog'lagan holda tarmoqlashlariga o'rgatadi Klaster -bog'lam. Bilimlarni faol-lashtirishga yo'naltiradi, fikrlovchi jarayonga mavzu bo'yicha yangi assotsiativ tasavvurni erkin va ochiq jalb qilishga yordam beradi. O'quv mashg'ulotining hamma bosqichlarida qo'llaniladi. GURUH BO'LIB IShLASh tashkiliy Uslubiy -guruhlarga bo'lish, tanishish; -ish joyini tayyor-lash; -erkin harakat, fikrlashga sharoit yaratish; -yordamchi vosita- larni tayyorlash; -guruh bo'lib ishlashni tashkil etish -boshqarish; -hamkorlikni tashkil etish; -erkin,ijodiy fikrlash va uni bildirish, muammoni yechishni tashkil etish; -axloqiy baho berish; -qaror qabul qilish. -guruh fikrini topish; -fikrni guruh bo'lib muhokama qilish; -guruh bo'lib bir qarorga kelish; -bajarilgan ish muhokamasi; -jarayon muhokamasi. -o'z imkoniyatla-riga ishonch uyg'otish; -boshqalarni qadrlash; -ishonch qozona olish; -o'zini yo'qotib qo'yishning oldini olish; -qiziqish. Tarbiyaviy Amaliy ta'lim shakllarini optimallashtirish maqsadida, inson va texnika resurslari va ularning o'zaro ta'sirini hisobga olgan holda, butun o'qitish va bilimlarni o'zlashtirish jarayonini yaratish, qo'llash va aniqlash tizimidir. (YuNYeSKO) PYeDAGOGIK TYeXNOLOGIYa (1) shaxsga yo'naltirilgan ta'lim, (2) tizimli yondashuv, (3) faoliyatli yondashuv, (4) dialogli yondashuv, (5) hamkorlikdagi ta'limni tashkillashtirish, (6) muammoli ta'lim, (7) axborotlarning yangicha yul va vositalarini qo'llashni ko'rsatish - ta'lim jarayonida yangi axborot texnologiyalarini qo'llash. Darsda o'rganilayotgan mavzuga qiziqish o'yg'otishni ta'minlaydi: O'quv materialini puxta o'zlashtirish imkonini beradi; O'quvchi, talabaning tahliliy fikrlanishini rivojlanatiradi; Barcha o'quvchi, talabalarni o'quv jarayoniga tortish faolligini oshirish uchun sharoit yaratadi; Guruhda ko'ngildagidek ijobiy psixologik iqlim, muhat yaratadi. Innovatsiya (inglizcha innovation) - yangilik kiritish, yangilikdir. A. I. Prigojin innovatsiya deganda muayyan ijtimoiy birlikka - tashkilot, aholi, jamiyat, guruhga yangi, nisbatan turg'un unsurlarni kiritib boruvchi maqsadga muvofiq o'zgarishlarni tushunadi. Bu innovator faoliyatidir. 1. Tayyorlov bosqichi. 1.1. Loyiha mavzusini tanlang, dolzarbligini asoslang va yechishingiz kerak bo'lgan muammoni shakllantiring. 1.2. Loyiha maqsadi, predmeti, obyekti va vazifalarini belgilang. 1.3. Loyihalashtirish faoliyati turlari va yechilishi lozim bo'lgan topshiriqlarni tayyorlang. Ularni yechish usul va vositalarini tanlang. 1.4. Loyiha mavzusiga doir axborot manbalari bilan tanishing (me'yoriy hujjatlar, o'quv adabiyotlari, va boshqalar). 2. O'quv faoliyatini rejalashtirish bosqichi. 2.1. Maqsadga erishish ketma-ketligini ishlab chiqing. 2.2. Ish rejasini tuzing (loyihani ishlab chiqish, rasmiylashtirish, uni taqdimotga tayyorlash, hisobotni tuzish bo'yicha topshiriqlarni ishtirokchilar o'rtasida taqsimlang, ularni bajarish va tayyor holatga keltirish muddatini belgilang). Guruh sardorini tanlang. Diqqat bilan loyiha topshirig'i bilan tanishing. Ma'lumotnoma tuzilishini aniqlang. Ishtirokchilar o'rtasida loyihani ishlab chiqish bo'yicha hamda uni rasmiylashtirish, taqdimotga va hisobotga tayyorlash bo'yicha vazifalar va faoliyat turlarini taqsimlang. ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 587.45 KB
Ko'rishlar soni 90 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:52 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 587.45 KB
Ko'rishlar soni 90 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga