Kommunikatsiya siyosati

Kommunikatsiya siyosati

O'quvchilarga / Informatika va AT
Kommunikatsiya siyosati - rasmi

Material tavsifi

Kommunikatsiya siyosati Talabni shakllantirish va sotishni ragbatlantirishning mohiyati Tovar sotilishi uchun xaridor to'lov qobiliyatiga ega, tovar esa unga zarur bo'lishi kerak. Shuning uchun talab to'lov qobiliyatli ehtiyoj xam deb ataladi. Tovarni sotib olishda insonlar malum ehtiyojlarini kondirishni nazarda tutadi. Shu sababli tovarning sifat ko'rsatkichlari to'g'risida axborot zarur. Bozorga kirish firma uchun mas'uliyatli davr, uning tovarlari haqida xali ma'lumotlar berilmagan. bo'lajak iste'molchi quyidagi axborotlarni olishi shart: tovarning borligi va sotilish joyi; kaysi ehtiyojlarni kondirishga qaratilganligi; istemol qiymatining asosiy ko'rsatkichlari; xaridorlarni koniktirmay kolgan holda ularning himoya qilish kafolatlari. Bulgusi xaridorlarga axborotlar yetkazish uslublari kuyidagilar: Reklamalar (radio, televideniye, yozma). ko'rgazmalar o'tkazish, Yigilishlar, anjumanlar va filmlar orqali yetkazish va boshqalar. Axborotga ega bo'lmagan xaridorlarga murojaat qilish ularning talabini uygotadi va tovarni sotib olishga undaydilar. Talabni shakllantirish va sotishni ragbatlantirishda to'g'ri marketingning ahamiyati kattadir. to'g'ri marketing - bu marketingning dialogik tizimidir, yani sotuvchi xaridor bilan suhbatlashib, oxiri xaridorni buyurtma borligiga ishontiradi. to'g'ri marketingning afzallik tomoni shundaki, siz o'z xizmatingiz natijasini o'z kuzingiz bilan ko'rishingiz mumkin. Telemarketing - bu to'g'ri maretingning bir shakli bo'lib, bunda mijoz bilan telefon orqali muloqot qilish tushuniladi. Telemarketingdan foydalanganda telefon qilish vaqtini to'g'ri tanlash kerak. Mutaxassislarning fikricha eng optimal vaqt kunduzi soat 10 dan keyin va tushdan keyin soat 14-17 hisoblanadi. Xaridorlarga va sotuvchilarga ta'sir etish uslublari Sotuvchi uchun ko'rgazma va yarmarkaning ahamiyati birinchi navbatda o'z rakiblari tovarlarini o'rganish imkoniyatiga ega bo'lishi va turli reklama vositalaridan foydalanib, o'z tovarlarini keng reklama vositalaridan foydalanib, o'z tovarlarini keng reklama qilishi bilan belgilanadi. Reklama va tovar sotishni ragbatlantirish tadbirlarini belgilash, rejalashtirish va uni amalga oshirish, katta xarajatlar sarflashni talab qilish bilan bir katorda yuqori malakali mutaxassislarni ishga jalb etishni takazo qiladi. Odatda sanoat firmalari bunday mutaxassislarga ega emas. Shu sababli, qoida tarzida, bu ishlarni amalga oshirish ixtisoslashgan tashkilotlarga buyuriladi. Ularning uch turi-reklama agentligi, umummilliy reklama beruvchilar, chakana reklama beruvchilar mavjud. Reklama agentligi tajribali matnchilar, rassomlar, televideniye prodyusserlari, tadqiqotchilar va ma'muriy xodimlarni yagona ishbilarmon korxonaga birlashtiradi. Bu mutaxassislar boshqa odamlarga, shuningdek nozik mulokatlarga moyilligi, reklama va bozor vositalarini yaxshi bilishi bilan ajralib turadi. Agentlik mutaxassislarning hamkorlikda ishlashi va yakka mijozlar bilan samarali reklama yaratib berishlari uchun kulay muhit tugdiradi. Reklama agentligi reklama beruvchilar bilan reklamani xaridorlarga etkazuvchi ommaviy axborot vositalari o'rtasida gue vositachilik vazifasini bajaradi. Agentlik taklf etadigan xizmatlar ayrim reklama beruvchilar imkoniyatiga karaganda sifat jihatidan yuksak, turi jihatidan g'oyat kengdir. Reklama agentliklarini quyidagi prinsiplariga ko'ra tavsiflash mumkin: -kursatadigan xizmatlari xajmiga ko'ra-universal; -muayyan tovar va reklama vositalariga ko'ra ixtisoslashgan; -faoliyati sohasiga ko'ra-ichki bozorda ish kuradigan ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 80.96 KB
Ko'rishlar soni 102 marta
Ko'chirishlar soni 8 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 00:53 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 80.96 KB
Ko'rishlar soni 102 marta
Ko'chirishlar soni 8 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga