Reja: Boshkaruv kadrlar o'zgarishi asosidagi yaratilgan animatsiya. Shakllar geometriyasini o'zgarishi asosidagi yaratilgan animatsiya. Macromedia Flash dasturining menyusi. 1. Boshkaruv kadrlar o'zgarishi (motion tweening) asosidagi yaratilgan animatsiya. Flash animatsiya ikki xil buladi: kadrli (pokadrovoe sozdanie) va avtomatik(avtomaticheskoe sozdanie promejutochnqx kadrov). Avtomatik animatsiya shakllar geometriyasini uzgarishi (sha'e tweening) yoki boshkaruv kadrlar uzgarishi (motion tweening) asosidagi animatsiya turlarga bulinadi. Shu turdagi animatsiyani yaratish uchun biz bitta boshkaruv kadrni yaratamiz va unga belgi kushamiz. Masalan boshkaruv kadrda aylana chiziladi va u grafik tasvir belgi turiga F8 yoki Vstavka menyusida Preobrazovatg' v simvol (Convert to Symbol) buyrigi yordamida utkaziladi. Yoki CtrlҚF8 yoki Vstavka menyusida Novqy simvol (New symbol) buyrigini tanlab yangi belgi yaratamiz va Belgilar kutubxonasi yordamida uni boshkaruv kadrga kushamiz. Endi belgi joylashgan boshkaruv kadrni sichkonchaning ung tomondagi tugma yordamida tanlab Creat motion tweening yoki Vstavitg' menyusining shu nomli buyrugini tanlamiz. SHu xarakatlar natijasida boshkaruv kadr rangi kuk rangga uzgaradi. Endi s ichkoncha bilan yangi kadrni tanlaymiz, (masalan 25-chi kadrni) va F6 yoki Vstavka menyusida Klyuchevoy kadr (Insert keyframe) aktiv katlamda keyingi boshkaruv kadrini yaratish buyrugini tanlaymiz. Natijada 25-chi kadrda kuk rangli boshkaruv kadr xosil kilinadi va shu kadrgacha birinchi boshkaruv kadrdan strelka xosil kilinadi. Birinchi boshkarish kadrdan ikkinchi boshkarish kadrgacha kadrlar kuk rangda avtomatik xosil kilinadi. Oxirgi xarakatimiz - bu ikkinchi boshkarish kadrdagi belgini uzgartirish (chuzish, aylantirish, kattalashtirish, kichkinalashtirish yoki kadrdagi joylanishini uzgartirish). Endi klaviaturadagi Enter tugmasini bosamiz va biz yaratgan animatsiyani kurishimiz mumkin. 2. Shakllar geometriyasini o'zgarishi (sha'e tweening)asosidagi yaratilgan animatsiya. SHu turdagi animatsiyani yaratish uchun biz boshkaruv kadrlar uzgarishi (motion tweening) asosidagi yaratilgan animatsiya xosil kilamiz. Fakat endi oxirida ikkinchi katlamdagi belgini butunlay uchirib uning urniga kvadrat chizamiz. SHu xarakatimizdan keyin kadrlar rangi normal rangga kaytadi. Keyin birinchi va ikkinchi boshkaruv kadrlardagi grafik tasvir belgini CtrlҚB yoki Izmenitg' menyusidagi Razdelitg' otdelg'no (Breack a''artack) buyrugi yordamida aloxida shakllarga bulib chikamiz. Endi avval birinchi boshkaruv sichkoncha chap tugmasi bilan tanlab Svoystva ('ro'rties) yoki CtrlҚF3 yoki Okno menyusining shu nomli buyrugini tanlamiz. Natijada mulokot oynasi xosil kilinadi va unda Tweening soxasida Motions urniga Sha'e xolatini tanlaymiz. SHu natijasida boshkaruv kadr rangi yashil rangga uzgaradi. Endi iikinchi boshkaru kadrni xam sichkoncha bilan tanlab animatsiya turini Motions dan Sha'e ga uzgartiramiz va oxirida klaviaturadagi Enter tugmasini bosamiz va biz yaratgan animatsiyani kurishimiz mumkin. Kurishimiz mumkin ikkala animatsiyalarda xam ikkita boshkarish kadrlar urtasidagi masofa kadrlarni kompg'yuter uzi avtomatik yaratgan va animatsiya tugri chizik buyicha xarakatlanyapti. Ammo agar bizga xarakat traektoriya buyicha bajarilishi kerak bulsa, u xolda nima ...

Joylangan
05 Jun 2024 | 16:49:44
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
197.72 KB
Ko'rishlar soni
87 marta
Ko'chirishlar soni
10 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 01:05
Arxiv ichida: doc
Joylangan
05 Jun 2024 [ 16:49 ]
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
197.72 KB
Ko'rishlar soni
87 marta
Ko'chirishlar soni
10 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 01:05 ]
Arxiv ichida: doc