Obyektga yo'naltirilgan dasturlash tamoyillari

Obyektga yo'naltirilgan dasturlash tamoyillari

O'quvchilarga / Informatika va AT
Obyektga yo'naltirilgan dasturlash tamoyillari - rasmi

Material tavsifi

obyektga yo'naltirilgan dasturlash tamoyillari Reja: 1 Muammoyechimi:obyektlar trassirovkasi; 2 Nusxalash konstruktori; 3 This ko'rsatgichi; 4 Joylashtiriladigan (inline) funksiyalar-a'zolar. 1. Muaamo yechimi: obyektlar trassirovkasi Foydalanuvchi ma'lumotlarni kiritmaguncha menyu kutib turadi. Agarda foydalanuvchi to'g'ri qiymatni kiritmasa, menyu yangilanadi, foydalanuvchi ma'lumotlarni boshqatdan kiritishi mumkin. 1 Qadam O'z obyektlaringizning majburiyatini belgilovchi ro'yxat tuzing. Faqat sizning topshirig'ingizni yechish uchun zarur bo'lgan funksiyalarni amalga oshiring. Real narsalar, masalan kassa aparati yoki bank hisob-raqami funksiyasini amalga oshirish uchun o'n ikkilik funksiyasidan foydalaniladi. Biroq, sizning vazifaningiz real dunyoning modelini yaratishdan iborat emas. Sizning topshirig'ingizni yechish uchun zarur bo'ladigan vazifalarni aniqlashtirib olishingiz lozim. Display the menu.(Menyu kiritish) Get user input. (Foydalanuvchidan kirish ma'lumotlarini olish) Tavsif muammosi qismiga kirmaydigan yashirin majburiyatlarga qarang.obyekt qanday yaratiladi? Qanday oddiy faoliyatlar ro'y berishi kerak, har bir savdoni boshlanishida kassa aparatini tozalashga o'xshash? Menyuni tuzishni menyu yaratish misolida ko'rib chiqing. Programmist menyuning bo'sh obyektini yaratadi va undan so'ng YAngi akkaunt ochish, YOrdam opsiyasini qo'shadi. Bu yerda yashirin majburiyat bor: kabi: Menu mainmenu; mainmenu.addoption(Open new account); Add more options int input = mainmenu.getinput(); Endi biz o'ziga xos metodlar ro'yxatiga egamiz void addoption(string option) int getinput() const Menyu chiqarish masalasichi?Menyuni foydalanuvchidan ma'lumot kirtishni so'ramasdan ko'rsatishning ma'nosi yo'q.Agar foydalanuvchi xato ma'lumot kiritsa getinput menyuni bir martadan ortiq kiritadi. SHunday qilib display xususiy metod uchun yaxshi kandidatdir. Ijtimoiy interfeysni yakunlash uchun siz konstruktorlarni aniqlashingiz kerak. Ozingizdan so'rangobyekt yaratish uchun sizga nima kerak. Bazansiz 2 ta konstruktorga ehtiyoj sezasiz: biri xamma elementlar uchun, ikkinchisi esa foydalanuvchi tomonidankiritilgan qiymatlarni o'rnatadi. Menyu misolida biz bo'sh menyu yaratuvchi yagona konstruktor bilan kifoyalanamiz. Bu yerda ijtimoiy interfeys 2. Nusxalash konstruktori Ba'zida, bir xil uzunlikdagi vektorlarni ishlatyotganingizni anglaysiz, har bir saqlaydigan qismi obyekt hisoblanadi. Bu vaziyatda, dasturingizni qayta yaratish va elementlari obyekt sanaladigan yagona vektordan foydalanish yaxshi fikrdir. Masalan, faraz qilaylik hisob raqami bir qator tavsif va narxlardan iboratdir.YAgona yechim ikkita vektorni saqlab turishdir: vector descriptions; vector prices; Vektorlarning har biri bir xil uzunlik va bo'lakka ega bo'lib, consisting of descrip-tions[i] tavsifi va and [i] narxlaridan iborat, birga ishlanadigan ma'lumotlar =am kiradi. Bu vektorlar paralelvektrlar deb aytiladi. ( 5- shaklga qarang). Parallel vektorlar katta dasturlarda muammoni keltirib chiqaradi. Dasturchi ishonch hosil qilishi kerak, vektorlar doim o'sha uzunlikka ega, qaysiki bir-biriga tegishli kesimlar qiymatlar bilan to'ldirilgan bo'ladi. Bundan tashqari kesimda ishlaydigan ixtiyoriy funksiya barcha vektorlarni argument sifatida qabul qilishi kerak, ya'ni dastur uchun zerikarli bo'lganlarini. Buning yo'li oson. Kesimga qarang va vakil bo'layotgan tushunchani toping, so'ng bu tushunchani klassni ichiga kiriting. Bu ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 19.36 KB
Ko'rishlar soni 73 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 01:16 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 19.36 KB
Ko'rishlar soni 73 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga