Onlayn va oflayn reklama o'rtasilagi farqlar

Onlayn va oflayn reklama o'rtasilagi farqlar

O'quvchilarga / Informatika va AT
Onlayn va oflayn reklama o'rtasilagi farqlar - rasmi

Material tavsifi

Onlayn va oflayn reklama o'rtasilagi farqlar Reja: Online reklama haqida ma'lumotlar. Offline reklama haqida ma'lumotlar. Online va offline reklamalarning bir-birlaridan farqlari. Online reklamaning afzalliklari. Online reklama haqida ma'lumotlar. ON-LINE REKLAMA - bu mahsulotingiz yoki saytingiz Google, Yandeks, Mail.ru va boshqa qidiruv tizimlari, ijtimoiy tarmoqlar, mobil-prilojeniya, xalqaro internet-sotuv maydonlarida maqsadli auditoriyaga namoyish etilishi va mijozni o'ziga jalb qilishi. On-line reklama - bu sotadigan noyob reklama orqali barchaning tillarida doston bo'lish. ON-LINE REKLAMA - bu endi rivojlanib kelayotgan marketing-strategiyaning turlaridan biri. Internet World Stats agentligining tadqiqotlariga ko'ra O'zbekistonda bugungi kunda 10 milliondan ortiq internet-foydalanuvchilar bo'lib, ular soni yiliga 10-12 foizga oshib bormoqda. Mamlakatimizning barcha mintaqalarida uydan turib kompaniyalar yoki mahsulotlar to'g'risida ma'lumotga ega bo'lishni xohlovchilar soni kun sayin ko'payib borishi internet-reklama qanchalik samara berishidan dalolat beradi. Offline reklama haqida ma'lumotlar. Har qanday kompaniya uchun reklama turi va vaqtidan qat'i nazar, oxir-oqibat doimiy va samarali mijozlarga ega bo'lish, mijozlar sodiqligini qozonib va mijozlar sonini ko'paytirishga qaratilgan. Bu maqsadda, radio, televidenie, jamoat transportida reklamalar tarqatilib boriladi. Bunday reklamalar OFFLINE REKLAMA ga misol bo'la oladi. Offline. E'lon muallifiga reklama bilan aloqa yo'q. Ya'ni qancha odam reklamani ko'rgani, qancha odam televezor orqali yoki jurnal orqali reklamani ko'rib uni sotib olish jarayonlari qanday natija berayotgani haqida umumiy ma'lumotga ega bo'la olmaydi. Bunda bir nechta tel raqamdan foydalanilsa ham ya'ni qo'mg'iroqlar soni bo'yicha bir nechta raqamdan foydalanib maqsadga deyarli erishsa bo'ladi amma yaxshi va yomon tomonlarini solishtirish imkoni qiyinlashadi va vaqtni oladi. Online: online- reklama baholash juda oddiy. Siz nafaqat mehmonlar soni bo'yicha, to'liq hisobot olishingiz mumkin, lekin ijtimoiy-demografik xususiyatlarini, shuningdek, ko'p - jinsi, yoshi, yashash shahar va boshqalar haqda ham ma'lumotga ega bo'lishingiz mumkun. Bu samarali faqat yaxshi savdo natijalarini namoyon o'sha joylarda joylashtiriladi va reklama byudjetini sarflash imkonini beradi. Online reklamaning afzalliklari pulingizni tejaydi tez samara beradi kerakli auditoriyaga mo'ljallangan barcha biznes turlariga to'g'ri keladi bir vaqtning o'zida Rossiya, SNG, Markaziy Osiyodagi internet-foydalanuvchilarga mahsulotingiz (brend)ni tanishtiradi . sotuv miqdori oshib ketishi kafotlatlanadi Asosiy adabiyotlar: Бокарев Т. Энциклопедия интернет-рекламы. -М.:Издательство «ПРОМО-РУ», 200 г. Высоткин А. Реклама в Internet: тонкости, советы, примеры и способы работы. М., 199 Гуров В.В. Интернет для бизнеса. М., 1997 ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 10.45 KB
Ko'rishlar soni 83 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 01:17 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 10.45 KB
Ko'rishlar soni 83 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga