Onlayn va oflayn reklamani yaratish usullari Reja: Oflayn reklamani yaratish usullari Onlayn reklamani yaratish usullari Onlayn va oflayn reklamalari Oflayn reklama Ko'cha ko'yda, turli hil bannerlarga va metro, avtobuslarda reklamalarga ko'zimiz tushadi bu turdagi reklamalarga oflayn reklama deyiladi. Oflayn reklamaning o'ziga yarasha qulaylik va kamchilik tomonlari mavjud. Oflayn reklama xarajat jihatidan ancha yutuq beradi onlayn reklamaga nisbatan. Mashxur san'atkorlar bugungi kunda o'zlarining konsertlariga oflayn reklamalardan foydalanib kelishmoqda. Ko'chalarda turli hil katta xajmdagi bannerlarga ko'zimiz tushadi. Oflayn reklamalar insonlar bilan xar doim birga desak adashmaymiz. Onlayn reklama Internet orqali turli xil ijtimoiy tarmoqlar, har xil turdagi saytlarda va bloglarda reklamalarga ko'zimiz deyarli xar kuni tushadi. Internet texnologiyalari va axborot kommunikatsiyalari yordamida ko'rishimiz mumkin bo'lgan reklamalarga onlayn reklamalar deyiladi. Bu turdagi reklamalar saytda o'tirgan foydalanuvchiga tez ko'zga tashlanandi va diqqat e'tiborni tortadi. Onlayn reklamalar asosan turli xil ijtimoiy tarmoqlar orqali tez rivojlanadi va gullab yashnaydi. Korrektirovka (to'g'ri muvozanatda bo'lish) Oflayn reklama. tasavvur qiling siz gazeta o'qiyapsiz va gazetada reklamaga ko'zinggiz tushadi ammo gazetaga qandaydir shikast yetishi natijasida siz reklamadagi kontakt raqamlarni ko'ra olmaysiz. Bu oflayn reklamaning kamchiliklaridan biridir. Onlayn reklama. Internetda siz bemalol reklamalarning barcha jihatlarini o'qishinggiz va hohlagan tartibda qayta o'zgartirishlar kirita olasiz.Bu juda tez va oson. Offline- online : 0-1 Maqsadli auditoriya. Onlayn reklama. Internetda siz reklama uchun foydalanuvchi auditoriyasini tez yig'a olasiz va ularning qiziqishlarini tezda aniqlash va kerak holatda o'zgartirishga yerisha olasiz. Oflayn reklama. An'anaviy reklama ham sizga bir qancha qulayliklarni yaratadi. Foydalanuvchilarni o'ziga tortish jihatidan asosiy bannerlar va shahar markazida joylashtirish. Bundan tashqari 45-55 yosh atrofida bo'lgan insonlar mablag' borasida ham muammolarga duch kelishi mumkin. Offline- online : 1-2 Baholash. Onlayn reklama. Onlayn reklamalarda baholash juda oddiy. Onlayn reklama orqali reklamaning barcha xarakteristikalarini - jinsi, yosh, foydalanuvchanlik holati va boshqalar. Bu sizga ko'proq ma'lumot va effektlarni beradi. Oflayn reklama. Oflayn reklamalarda siz yuqoridagi onlayn reklamadagi kabi qancha foydalanuvchi ko'rgani va baholagani bila olmaysiz. Offline- online : 1-3 Avtobuslar. Avtobuslarda reklama joylash hozirda ancha samara bermoqda. Chunki shahar bo'ylab yo'nalishlarda qatnovchi avtobuslarda reklamalar joylash va aholining kunlik avtobuslardan foydalanish darajasi yuqori. Metropoliten. Toshkent metropoliten hozirgi kunda reklama bannerlari bilan shahar aholisini o'ziga tortmoqda desak adashmaymiz. Kuniga 200.00-250.00 ming odam metrodan foydalanishadi va bu reklamaga bo'lgan talabning qanchali yuqori darajada yekanligini ko'rishimiz mumkin. Reklama beruvchilar hozirda metropolitenning 9 ta stansiya orqali o'z reklamalarini joylashtirishi mumkin. Bu bekatlarga svetofoy korobkalar orqali turli reklamalar joylashtirish mumkin. Bu bekatlarga kiradi: Buyuy Ipak yo'li, Chilanzar, Beruni, Bunedkor, Paxtakor, Olmazar, mustaqillik, Chorsu. k Metropoliten ...

Joylangan
05 Jun 2024 | 18:04:37
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
3.17 MB
Ko'rishlar soni
80 marta
Ko'chirishlar soni
6 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 01:17
Arxiv ichida: doc
Joylangan
05 Jun 2024 [ 18:04 ]
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
3.17 MB
Ko'rishlar soni
80 marta
Ko'chirishlar soni
6 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 01:17 ]
Arxiv ichida: doc