Rasmiy saytni ijtimoiy tarmoqlarda ommalashtirish

Rasmiy saytni ijtimoiy tarmoqlarda ommalashtirish

O'quvchilarga / Informatika va AT
Rasmiy saytni ijtimoiy tarmoqlarda ommalashtirish - rasmi

Material tavsifi

Rasmiy saytni ijtimoiy tarmoqlarda ommalashtirish Asosiy tushunchalar Ijtimoiy tarmoq (ingl. social networking service) - o'zaro ijtimoiy munosabatlarni shakllantirish, aks ettirish va tashkil etishga mo'ljallangan platforma, onlayn-servis yoki veb-sayt. Saytni ijtimoiy tarmoqlarga moslab, optimallashtirish (ingl. Social media optimization, SMO) - saytga ijtimoiy media: bloglar, ijtimoiy tarmoqlar va boshqalardan kiruvchilarni jalb etishga yo'naltirilgan kompleks choralar. SEO va SMO Rasmiy saytning samaradorligi ko'p jihatdan unga qancha odam kirayotganiga bog'liq. Kiruvchilarni saytga jalb qilishning ko'plab usullari mavjud. Ulardan eng unumlisi faoliyatning ikki yo'nalishiga taalluqli - bu SEO-optimallashtirish (ingl. search engine optimization, SEO - foydalanuvchilarning malum so'rovlari bo'yicha qidiruv tizimini taqdim etish natijasida sayt pozitsiyasini ko'tarish bo'yicha qator choralar va SMO ko'mak). SMO-ko'mak Sir emaski, Internet har qanday turdagi axborotni tarqatish uchun qulay muhit yaratadi. Saytni ijtimoiy tarmoqlarda ommalashtirishda aynan shu muhitdan foydalaniladi (Social media optimization, yoki SMO-ko'mak). SMO - bu ijtimoiy media, yani blog, ijtimoiy tarmoq va shu kabilardan foydalanuvchilarni saytga jalb etishga yo'naltirilgan chora-tadbirlar majmuasidir. Unga veb-resursni ijtimoiy mediaga moslab optimallashtirish, tarmoq barlashmalarida sayt kontentini maksimal foydalanish uchun o'zgartirish, shuningdek, veb-resursni ijtimoiy tarmoqlarda reklama qilish kiradi. Saytga 125 milliard do'stlik rishtalari o'rnatilgan. Sahifalarni ko'rish bir yilda 1 trillionni tashkil etadi. Kompaniya daromadi bir kvartalda 1 milliard 58 million AQSH dollaridan iborat. Mazkur sayt orqali Mark Tsukerberg 23 yoshida sayyoraning eng yosh milliarderiga aylandi Tvitter . Tvitter (ing. Twitter- «chug'urlamoq», «valdiramoq», «safsata sotmoq») -foydalanuvchilar tomonidan veb-interfeys, SMSdan foydalangan holda qisqa xabarlar jo'natishga mo'ljallangan tizim (140 ta belgigacha). Tvitterning o'ziga xos xususiyatlardan biri joylashtirilgan xabarlarning barchaga tko'rinishidir. Mazkur habarlar mikroblogging deyiladi. Mazkur xizmat tekin bo'lishiga qaramay unga SMS orqali kirish telefon kompaniyalari hisobini to'ldirishi mumkin, chunki SMS xabarlar operator ta'rifi orqali to'lanadi Tvitter Tvitter tizimining egasi Twitter Inc kompaniyasi bo'lib, uning bosh ofisi San-Frantsisko, (Kaliforniya shtatida) joylashgan. Shuningdek, . Twitter Inc San-Antonio (Texas shtati) va Bostone (Massachusets shtati)da ham o'z bo'limlariga ega. Bugungi kunda kompaniyada 900 nafar xodim ishlaydi. Twitter 2006 yili Djek Dorsi tomonidan yaratilgan. Bugungi kunda unda 500 milliondan odam foydalanuvchilar ro'yxatdan o'tgan bo'lib, shundan 140 millioni faoldir. 50 million nafar foydalanuvchilar Tvitterdan har kuni foydalanadilar. Statistika Tvitter mazmuni ■ Yangiliklar ■ Spam ■ O'z o'zini reklama qilish ■Safsata ■ Mazmunsiz muloqot ■ Retvitlar yoki qaytariladigan xabarlar ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 986.99 KB
Ko'rishlar soni 73 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 01:24 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 986.99 KB
Ko'rishlar soni 73 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga