Smart o'qitishni rivojlantirish tendensiyalari

Smart o'qitishni rivojlantirish tendensiyalari

O'quvchilarga / Informatika va AT
Smart o'qitishni rivojlantirish tendensiyalari - rasmi

Material tavsifi

Smart o'qitishni rivojlantirish tendensiyalari Reja: Elektron o'quv muhiti, electron o'quv hamjamiyati, electron o'quv muhitning boshqa electron o'quv muhitlar bilan bog'lanishi. Smart-kitob, electron darslik, Smart-o'quv jarayoni, on-line Smart o'qitish muhiti, Smart texnologiyalari, electron o'qitish muhitini yaratish va foydalanish tartibi. Turli Smart texnologiyalarini tasnifi va ulardan foydalanish usul va vositalari. Smart-oquv muhiti uchun electron content yaratish usullari. Smart education ko'p mamlakatlarda standart hisoblanmaydi, uning asosiy g'oyasi nimada o'zi?Bu savolga javoban ta'limga yondashishlarni rivojlanishini ko'rish kerak.Uni shartli uchta etapga bo'lib, 5ta kuriladigan narsa asosida qarash mumkin^: bilimlar, texnologiyalar, o'qitish, o'qituvchi va biznes. Kechagina talabalar uchun bilim manbai o'qituvchi bo'lgan bo'lsa, talaba faqat auditoriyada bilim olishi mumkin edi, faqat kitob orqali bilimlarini kengaytirgan bo'lsa, hozirda bu jarayon g'arbda va Rossiyada hamda O'zbekistonda boshqacha tus olmoqda. Universitetlarnng ham ilgari maqsadi industrial ishlab chiqarish uchun mutaxassislarni tayyorlash bo'lgan. Hozirda bilimlar nafaqat o'qituvchidan talabaga, balki talabadabn o'qituvchiga ham o'tkaziladi. Bu esa bilimlarning yangi sathini yaratishga imkon beradi. Endi o'qiuvchi bilimlarni nafaqat auditoriyaga,balki internetga, masofaviy vositalarga, saytlarga quyishi mumkin.Bunda ta'lim texnologiyalari qo'llanilishi mumkin.Biznes sohasiga masalan, biznes bilimlariga tayyor mutaxassislar, ta'limga esa ta'lim bo'yicha bilimlarga ega mutaxassislar zarur.Ertaga talaba uchun bilimning bosh manbai sifatida Internet bo'ladi, texnologiyalar individual yangi bilimlarni yaratishga yo'naltirilgan bo'ladi. O'qitish jarayoni bilimli obyektlarni ixtiyoriy yo'nalishlarda studentdan o'qituvchiga, studentdan studentga va teskari yo'nalishda harakatda bo'lishini ko'zda tutadi. Bitiruvchi nafaqat o'z sohasining mutaxassisis balki biznes sohaga yoki ta'limga biznes partnyor yoki tadbirkor hamda ta'lim yonalishining mutaxassisis sifatida muhitga kirishib ketadi. Oldingi o'n yillikda shunday atributli raqamli jamiat shakllandi, bularga misol uchun, bilimlar iqtisodi, electron armiya, electron hukumat, electron madaniyat, electron ta'lim, electron sog'liqni salomatlashtirish, electron fan kiradi. Raqamli jamiyatga elektronta'lim singib ketib, uning markaziy, Sistema-yaratuvchi elementi hisoblanadi.Lekin electron ta'lim haqida so'z borganda asosan texnologiyalarga asosalnib kelingan. Bugugngi kunda etakchi universitetlarning bazasi shunday pog'onaga kediki, undagi o'zgarishlar juda katta o'zgarishlar bera olmaydi. Yani ular o'z chuqqisiga erishishdi, desak mubolag'a bo'lmaydi. Elektron ta'lim endi inovatsiya bo'laolmaydi, unda tushinilmagan tomonlar yo'q. Talabalar uchun kirishga ruhsat etilgan content, o'qituvchi va talabalar o'rtasidagi teskari aloqa, ular o'rtasida bilimlar bo'yicha muloqot qilish, bu barchasi texnologiyalarga kiradi. Keyingichi? Bu texnologiyalar bilan insonlar nima qilishadi? Bu savollar Smart education sohasiga tegishli. Bu soha ta'limning yuqori darajada tashqi etilishiga yordam beradi, u o'z navbatida bugungi dunyo masalalari va imkoniyatlariga texo'zgaruvchan muhitda javob beradi, kitob kontentidan faol kontentga o'tishiga yordam beradi. Smart education - bu Internet tarmog'ida o'zaro ta'lim jarayonini amalga oshirish uchun umumiy standartlar kelishuvlar va texnologiyalar asosida asosida o'quv ta'lim muassalalrini va professor-o'qituvchilar tarkibini birlashtirishdir. ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 37.42 KB
Ko'rishlar soni 72 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 01:29 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 37.42 KB
Ko'rishlar soni 72 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga