Tizimli tahlil asosida qaror qabul qilish natijasining sharhi

Tizimli tahlil asosida qaror qabul qilish natijasining sharhi

O'quvchilarga / Informatika va AT
Tizimli tahlil asosida qaror qabul qilish natijasining sharhi - rasmi

Material tavsifi

Tizimli tahlil asosida qaror qabul qilish natijasining sharhi Reja: 1.Qaror qabul qilish natijasining sharxi modeli. 2.Qaror qabul qilish natijalarni sharhlash texnologiyasi. 1. Qaror qabul qilish natijasining sharxi modeli. Nazariy mulohazalar va tajribaning xulosaviy natijalariga suyanib tizimli tahlilning nazariy modelini (3.1 - chizma) keltiramiz. 3.1- chizma. Tizimli tahlilni amalga oshirishda umumilmiy va xususiy metodlarni qo'llashning nazariy modeli. 2.Qaror qabul qilish natijalarni sharhlash texnologiyasi . Tizimli tahlilni muvaffakiyatli kechishi, avvalambor, tahlining maqsadini qanchalik to'g'ri qo'yilganligi, xal qilinishi zarur hisoblangan masala tadqiqotchi tomonidan etarli darajada tushunilganligi va ikkinchi navbatda tanlangan metodlar kay darajada muammoni o'rganishga bog'lik. Shundagina, tanlangan faoliyatda tizimli tahlilning muhim tomonlaridan hisoblangan, muayyan muammoni bartaraf etishda zaruriy chora- tadbirlar majmuasini ishlab chiqishi hamda uning tarkibiy qismlarini belgilab beruvchi amaliy tavsiyalar manzilli bo'lishi ta'minlanadi. Bunda jamlangan ma'lumotlarni sharhlash alohida urin tutadi. Sharx, bu ma'lum pedagogik muammo bo'yicha (har qanday tashuvchilarda) eng muhimlarining qisqa va ketma-ket bayoni, ya'ni muayyan bosqichlar davomida metrik uslublar vositasida jamlangan barcha ma'lumotlarni yoki asosiy kismini umumlashtirish va baholash natijasida o'rganiladigan manbadir. Manba turli ko'rinishlarda bo'lishi mumkin, ya'ni so'rov yoki test natijasi, shikoyat yoki murojaat xati, rakamlar va shu ko'rinishda. Ularni bari matn shaklida keltirilgan bo'lishi mumkin. Shu sababli, matnda biror bir savol yoki bir kator savollarning yigma tavsifnomasi, sintezlashtirilgan ma'lumot bo'lib, ular muayyan bir vaqt davomida tayyorlangan bo'ladi. Bu o'z navbatida tahlilni amalga oshiruvchidan quyidagi bilim turlaridan foydalanishni takozo etadi. Empirik bilim (eksperimental) tabiat qonunlari va insoniyat evolyusiyasini kimyo, fizika, arxeologiya, botanika, zoologiya, paleontologiya kabi boshqa fanlarda o'rganilishi jarayonida olinadigan bilimlar. Mantikiy bilim (tahliliy) matematika, astronomiya, molekulyar fizika va boshqalar. Bu, insonning chuqur o'rganishi jarayoni natijasida yuzaga keladigan keng bilimdir. Bu yerda oldindan bilish va his etish muhim rol uynaydi; Badiiy bilim - adib, musiqachi, musavvirlarning faoliyatiga daxldor bo'lib, obyektiv borliqni badiiy uslublar yordamida aks ettiradi. Maishiy bilim - an'analar, xatti-harakatning me'yor va qoidalari, milliy o'ziga xosliklarga taallukli ma'lumotlar majmuasidir. Tezkor bilim - insoniyat hamjamiyatining siyosiy, harbiy, ijtimoiy- iqtisodiy muammolar, ilmiy-texnikaviy rivojlanish masalalari, tabiat faloqatlari haqidagi kundalik muljali uchun zarur bo'lgan axborot. Protobilim - arxiv bilimlar. Pedagogik faoliyat doirasida tizimli tahlilni amalga oshirishda bilimlarni ushbu tarzda ajratish shartlidir. Inson bilimi bu bizni urab turgan dunyo manzarasini anglashning yagona jarayoni, unda bir turdagi axborot boshqasiga utadi, eskirgan bilim o'rnini yangisi egallaydi. Ya'ni, sodda qilib aytganda, biz kimmiz, bu yorug dunyoga nima uchun keldik, biz unda va u bilan nima qilishga. majbo'r ekanligimizni bilish uchun amaliy xizmat qiladi. Muammoli vaziyatni oldindan ko'rishning barcha nozik tomonlarini bilish uchun axborot zarurdir. Ular, ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 326.69 KB
Ko'rishlar soni 90 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 01:34 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 326.69 KB
Ko'rishlar soni 90 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga