O'ZBEKISTON RESPUBLIKASI AXBOROT TEXNOLOGIYALARI VA KOMMUNIKATSIYALARINI RIVOJLANTIRISH VAZIRLIGI MUHAMMAD AL-XORAZMIY NOMIDAGI TOSHKЕNT AXBOROT TЕXNOLOGIYALARI UNIVЕRSITЕTI QARSHI FILIALI MUSTAQIL ISH Bajardi: D.MURODOV Qabul qildi: Mavzu: MRP va uning imkoniyatlari Reja: Kirish 1. MRP: Materiallarga talabni rejalashtirish 2. MRP maqsadlari 3. MRP rejalashtirish tizimi 4. Afzalliklari va kamchiliklari Xulosa Foydalanilgan adabiyotlar CREATOR: gd-jpeg v1.0 (IJG JPEG v80 yordamida), sifat = 90 MRP: Materiallarga talabni rejalashtirish Ko'pgina kompaniyalar o'z marketing sa'y -harakatlarini rag'batlantirishga, samarali marketing kampaniyalarini o'tkazishga harakat qiladilar. Bu ijobiy ta'sir ko'rsatadigan protsedura va shuning uchun yirik korporatsiyalar bunday kampaniyaga katta mablag 'sarflaydilar. Hozirgi vaqtda Big Data va biz foydalanadigan dasturiy ta'minot orqali to'plangan ma'lumotlar yordamida haqiqatan ham samarali kampaniyalarni yaratish mumkin. Lekin shunga qaramay, reklama hamma narsa emas va MRP kabi juda ijobiy alternativalar mavjud. MRP yordamida mumkin ko'proq sotmasdan biznes rentabelligini oshirish mahsulot yoki xizmatlar miqdori. Bu mantiqqa zid ko'rinishi mumkin, lekin unday emas. Bu taktika mahsulotlarning qiymatini oshirishni ham o'z ichiga olmaydi, bu raqobatbardoshlik nuqtai nazaridan juda zararli bo'lishi mumkin. MRP amaliyoti boshqacha yo'nalishda ketmoqda MRP degan ma'noni anglatadi materiallarni rejalashtirish yoki Materiallarga talablarni rejalashtirish. Kompaniya o'z mahsuloti yoki xizmatini ishlab chiqarishni yaxshilash uchun zarur bo'lgan materiallarni rejalashtirishga e'tibor qaratadigan jarayon. Shunday qilib, siz samaradorlikni oshirishingiz, xarajatlarni kamaytirishingiz va yaxshi natijalarga erishishga yordam beradigan qarorlar qabul qilishingiz mumkin. MRP nima? Maqsadlar MRP maqsadlari ular juda aniq va maqsad nima: . Materiallar zaxirasini kamaytiring. Buning uchun u ishlab chiqarish, etkazib berish va sotib olishni yaxshiroq nazorat qilish imkonini beradi. . Ishlab chiqarish va etkazib berish vaqtini kamaytiring. . Rivojlanish yoki ishlab chiqarish jarayonining samaradorligini oshirish. . Bundan tashqari, u muammolarni aniqlashga, kompaniyaning uzoq muddatli yondashuvlarini yaxshilashga va boshqalarga yordam berishi mumkin. Nega ehtiyoj paydo bo'ladi? M. kelishidan oldinRPva kompyuterlar sanoat matoni bo'ylab tarqalganligi sababli, ROP (ReOrder Point) yoki ROQ (ReOrder Quantity) kabi boshqa usullar ham bor edi, ular sanoatda ishlab chiqarish va zaxiralarni boshqarish uchun. Davomida Ikkinchi jahon urushiHaddan tashqari zaxiraga ega bo'lmasdan, talabni qondirish uchun zarur bo'lgan barcha materiallarga ega bo'lish juda muhim edi, chunki resurslarning etishmasligi tufayli samaradorlikni oshirish kerak edi. Ayniqsa, harbiy sohada, o'z vaqtida kerakli narsalarga ega bo'lish uchun takomillashtirish kerak edi. Bular edi birinchi mikroblar Hozirgi MRP nima, lekin u hali etuk bo'lmagan va uni to'liq MRP usuli deb hisoblash mumkin emas edi. Urushdan keyin, fabrikalar fuqarolik maqsadlarida foydalanish uchun qayta ishlab chiqarishga moslashishga majbur bo'lganda, ziddiyat paytida o'rganilgan narsalar bilan inventarizatsiyani nazorat qilish, ishlab chiqarish va logistika yaxshilanishi mumkin edi. El Polaris ...

Joylangan
06 Sep 2024 | 15:24:06
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
pptx
Fayl hajmi
995.83 KB
Ko'rishlar soni
53 marta
Ko'chirishlar soni
6 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 01:12
O'zgarish: pptx fayl yangilangan
Joylangan
06 Sep 2024 [ 15:24 ]
Bo'lim
Informatika va AT
Fayl formati
pptx
Fayl hajmi
995.83 KB
Ko'rishlar soni
53 marta
Ko'chirishlar soni
6 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 01:12 ]
O'zgarish: pptx fayl yangilangan