Veb-kontentni amalga oshirish usullari

Veb-kontentni amalga oshirish usullari

O'quvchilarga / Informatika va AT
Veb-kontentni amalga oshirish usullari - rasmi

Material tavsifi

VEB-KONTENTNI AMALGA OSHIRISH USULLARI REJA 1. Veb-kontentni amalga oshirish 2. E-tijorat kontentini marketing jarayoni Kontent marketingi, bugungi kunda marketing sohasida eng katta buzzword bo'ldi. Tug'ilgan taraqqiyotisiz onlayn mavjud bo'lgan biznes egasi bilan suhbatlasha olmaysiz. Har bir online ekspert maxfiylikni mazmunli marketingga ega deb da'vo qilmoqda. Lekin haqiqat bu. Ko'pgina marketing strategiyalari singari, bir ish uchun nima ishlayotgani, mutlaqo boshqasi uchun ishlamaydi. Kontent marketing kampaniyalari sanoatga ham bog'liq. Xo'sh, mazmunan marketing nima? Ta'rifga ko'ra, raqamli materiallarni bevosita yoki bilvosita brendni, mahsulotni yoki xizmatni ilgari surish uchun onlayn yaratish va tarqatish jarayoni. Lekin bu ta'rif juda keng. E-tijorat veb-sayti sifatida muvaffaqiyatli kontent marketing strategiyasiga ega bo'lish uchun siz elektron tijorat maxsus yondashuvni talab qilishingiz kerak. Sizning kontent strategiyangiz B2B SaaS kompaniyasi yoki B2C mahalliy chakana bilan bir xil bo'lmasligi mumkin. Ko'p sonli elektron tijorat saytlari marketing rejasida bu qadar ushlanib qolib ketganini ko'rdim. Raqobatchining tarkibiy strategiyasini (yaxshi yondashuvga ega bo'lishi yoki mumkin emasligi) nusxalashga urinish o'rniga, elektron tijorat o'zgart-sh. Har bir narsaga konvertatsiya qilish kerak. E-tijorat do'koni sifatida omon qolishning yakuniy usuli bu. Shunday qilib, kontentni to'g'ridan-to'g'ri yoki bilvosita kontent strategiyangizga ulashning imkoni bo'lmasa, unda bu behuda harakat. Menga bu qo'llanmani yaratishga ilhom bergan narsa shu. Kontent marketingi va uning qanday ishlashi haqida har qanday noto'g'ri tasavvurlarni tozalamoqchiman. Men e-tijorat do'konlar uchun mo'ljallangan maxsus tarkibiy marketing yondashuvini bayon qildim. E-tijorat kontentini marketing jarayoni Fotogalereya yoki YouTube-ga video yuklashni boshlashdan avval, kontent strategiyangiz uchun aniq reja tuzishingiz kerak. Unutmangki, siz oxir-oqibatda konvertatsiya qilishni amalga oshirishingiz kerak. Bu elektron tijorat kompaniyalari bilan maslahatlashayotgan paytlarda men doimo uchrashadigan narsadir. Ular nazariyani yaxshi biladigan rejalari haqida gapira boshlashadi, ammo strategiyaning nima uchun ekanini bilishmaydi. Misol uchun, siz barcha harakatlarni LinkedIn-ga reklama qilmoqchi deylik. Siz platformada qancha foydalanuvchi borligi va yillar ichida qanchalik ko'p o'sayotgani haqida onlayn ma'lumotlar ko'rdingiz. Kontent marketing kampaniyasini tarqatish uchun yaxshi joy kerakmi? Ba'zi korxonalar uchun, albatta. Lekin bu elektron tijorat uchun emas. Agar strategiyani amalga oshirishdan oldin rejani tuzish uchun vaqt ajratgan bo'lsangiz, buni bilib olasiz. Men rejalashtirish jarayonini uchta oson qadamda soddalashtirdim. Siz ularni tartibda kuzatib borishingiz juda muhim. Mana bu narsa. Sizning maqsadli auditoriyangiz har bir kontent marketing kampaniyasidan oldin aniq bo'lishi kerak. Aks holda, yuqori muvaffaqiyat darajasi bo'lmaydi va konvertatsiya qilishga olib keladi. Sizning maqsadli auditoriyangizni bilmasangiz, ularga qanday qilib erishishni bilmay qolasiz. yosh gender Manzil Given Yoqmadi odatlardan Bular siz bilishingiz kerak bo'lgan asoslar. Boshlanishingizning maqsadli bozorini aniqlash uzoq vaqt oldin qilgan bo'lishi kerak bo'lgan narsa. Ammo sizning ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 78.84 KB
Ko'rishlar soni 248 marta
Ko'chirishlar soni 15 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 01:37 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 78.84 KB
Ko'rishlar soni 248 marta
Ko'chirishlar soni 15 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga