SLA ( Service Level Agreement)

SLA ( Service Level Agreement)

O'quvchilarga / Informatika va AT
SLA ( Service Level Agreement) - rasmi

Material tavsifi

O'ZBEKISTON RESPUBLIKASI AXBOROT TEXNOLOGIYALARI VA KOMMUNIKATSIYALARINI RIVOJLANTIRISH VAZIRLIGI MUHAMMAD AL-XORAZMIY NOMIDAGI TOSHKЕNT AXBOROT TЕXNOLOGIYALARI UNIVЕRSITЕTI QARSHI FILIALI MUSTAQIL ISH Bajardi: D.TURSUNOV Qabul qildi: Mavzu: SLA ( Service Level Agreement). Reja: Kirish 1. SLA ning asosiy komponentlari 2. Tovon to'lash bandi 3. SLA uchun ko'rsatkichlar 4. Bulutli xizmat ko'rsatuvchi provayderlar bilan SLA Xulosa Foydalanilgan adabiyotlar SLA ning asosiy komponentlari qanday? SLA ikki sohadagi komponentlarni o'z ichiga olishi kerak: xizmatlar va boshqaruv. Xizmat elementlari taqdim etilayotgan xizmatlarning o'ziga xos xususiyatlarini (va agar shubhalar mavjud bo'lsa, nimalar bundan mustasno), xizmatlardan foydalanish shartlari, har bir xizmat darajasi uchun vaqt oynasi kabi standartlarni o'z ichiga oladi (bosh vaqt va asosiy bo'lmagan vaqt turli xil xizmat darajalariga ega bo'lishi mumkin, masalan. ), har bir tomonning mas'uliyati, eskalatsiya tartib-qoidalari va xarajatxizmat almashinuvi. Boshqaruv elementlari o'lchov standartlari va usullari, hisobot berish jarayonlari, mazmuni va chastotasining ta'riflarini, nizolarni hal qilish jarayonini, mijozni xizmat ko'rsatish darajasining buzilishi natijasida yuzaga keladigan uchinchi tomon sud jarayonlaridan himoya qiluvchi tovon to'lash bandini o'z ichiga olishi kerak (bu shartnomada allaqachon ko'rsatilgan bo'lishi kerak, ammo ) va shartnomani talabga muvofiq yangilash mexanizmi. Bu oxirgi element juda muhim; xizmat talablari va sotuvchining imkoniyatlari o'zgaradi, shuning uchun SLA yangilanganligiga ishonch hosil qilishning bir usuli bo'lishi kerak. Batafsil ma'lumot uchun samaraliroq SLA yaratish bo'yicha 10 ta bajariladigan va bajarilmaydigan narsa ga qarang. Tovon to'lash bandi nima? Zarami qoplash bandi muhim shart bo'lib, unda xizmat ko'rsatuvchi provayder mijoz-kompaniyaga o'z kafolatlarining har qanday buzilishi uchun tovon to'lashga rozi bo'ladi. Zararni qoplash, provayder mijozga kafolatlarni buzish natijasida kelib chiqadigan har qanday uchinchi tomon sud xarajatlarini to'lashi kerakligini anglatadi. Agar siz xizmat ko'rsatuvchi provayder tomonidan taqdim etilgan standart SLA dan foydalansangiz, bu qoida mavjud bo'lmasligi mumkin; O'zingizning maslahatchingizdan uni kiritish uchun oddiy qoidani ishlab chiqishni so'rang, garchi xizmat ko'rsatuvchi provayder bu masala bo'yicha keyingi muzokaralarni xohlashi mumkin. SLA o'tkazilishi mumkinmi? Agar xizmat ko'rsatuvchi provayder boshqa kompaniya tomonidan sotib olinsa yoki unga qo'shilsa, mijoz o'z SLA kuchini saqlab qolishini kutishi mumkin, ammo bu haqiqat emas. Shartnoma qayta ko'rib chiqilishi kerak bo'lishi mumkin. Hech qanday taxmin qilmang; ammo shuni yodda tutingki, yangi egasi mavjud mijozlarni begonalashtirishni istamaydi, shuning uchun mavjud SLAlarni hurmat qilishga qaror qilishi mumkin. Xizmat darajasini qanday tekshirish mumkin? Aksariyat xizmat ko'rsatuvchi provayderlar statistikani ko'pincha onlayn portal orqali taqdim etadilar. U erda mijozlar SLAlar bajarilganligini va ular SLAda ko'rsatilganidek, xizmat kreditlari yoki boshqa jarimalarni olish huquqiga ega yoki yo'qligini tekshirishlari mumkin. Odatda bu jarayonlar va metodologiyalar autsorsing kompaniyasiga identifikatsiyalash ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati pptx
Fayl hajmi 431.41 KB
Ko'rishlar soni 86 marta
Ko'chirishlar soni 18 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 01:29 O'zgarish: pptx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati pptx
Fayl hajmi 431.41 KB
Ko'rishlar soni 86 marta
Ko'chirishlar soni 18 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: pptx fayl yangilangan
Tepaga