Ta'lim tizimida marketing faoliyatini boshqarish

Ta'lim tizimida marketing faoliyatini boshqarish

O'quvchilarga / Iqtisod va tadbirkorlik
Ta'lim tizimida marketing faoliyatini boshqarish - rasmi

Material tavsifi

ta'lim tizimida marketing faoliyatini boshqarish Reja: Marketing faoliyati va uning tashkil etish tamoyillari. ta'lim tizimi muassasalari marketing bo'limi vazifalari. Mutaxassislar bozorini tashkil etish shart-sharoitlari. Mutaxassislarga bo'lgan talab va taklifni o'rganish usullari. ta'lim xizmatlarini tashkil etishda reklamaning tashkiliy va texnologik asoslari. Tarmoqli marketingni, va uning iqtisodiyotimizga salbiy ta'sirlari. 1. Marketing faoliyati va uning tashkil etish tamoyillari Marketing - byudjetdan tashqari mablag'larni jalb qilish bo'yicha faoliyatning eng muhim yo'nalishlaridan biri. Marketingda ham boshqa amaliy fanlardan va iqtisodiy faoliyat sohasidagi kabi mufassallik aniq dalillar, katta ahamiyat kasb etadi. Bular ko'pincha hal qiluvchi omilga aylanadi, lekin odatdagi tushunchaga ko'ra ular «ortiqcha» hisoblanadi. Marketing, bu bozor faoliyati falsafasi va shu bilan bir vaqtda harakat uchun amal qilinadigan qo'llanma. Bozorga oid va boshqa muammolarni yechish uchun katta imkoniyatlar yaratib, marketing o'zidan to'liq va to'g'ri foydalanish uchun katta tayyorgarlik ijodiy yondashishni talab qiladi. «Marketing» tushunchasi shakl va usullar keng ko'lamini qamrab oladi. Bular odamlar, tashkilotlar, umuman jamiyatning muntazam o'zgarib turadigan ehtiyojlarini almashlash asosida ta'minlaydi. Marketing quyidagilarni qamrab oladi: - bozor munosabatlariga aloqador inson faoliyatining mohiyati, tamoyillari, usullari va funksiyasi; marketing faoliyatining strategiya va taktikasi; rejalashtirish-marketing rejasi va uning turi, marketingdagi dastur-maqsadli usullar; tovar-tovar tushunchasi, tovar turlari, tovarning mavjudlik davri, sifat, raqobatbardoshlik tovar siyosati, tovar turini boshqarish, servis; tovar harakati va uni sotish-tovar harakati tizimining unsurlari, tovar harakatlanish yo'nalishlari, tovar harakatini boshqarish, tovar sotishni tashkil etish; narx va narx hosil bo'lishi-marketing faoliyatida narx, narx oshish usullari, narx hosil bo'lish masalalari, narx siyosati; talabning shakllanishi va sotuvni rag'batlantirish, reklama va uning vazifasi, reklama turi, ko'rgazma va auktsi­on, reklama tadbirlarini rejalashtirish, reklama byujeti; informatsiya ta'minoti, xizmat turlari bo'yicha bozor ayrim segmentlari doirasida mujassam tadqiqot, yuridik shaxslar va jismoniy shaxslar, bozorni tahlil qilish va is­tiqboli; Marketing faoliyatini tashkil qilish-tashkil qilish tamoyillari, tashkiliy tuzilmalar; marketing boshqaruvi va nazorati, boshqaruv va nazorat turi, vaziyatli tahlil, marketing taftishi va h.k. Muammoni hal etish ijtimoiy-iqtisodiy sohada strategik maqsadlarga erishish darajasini muntazam kuzatib borish, Respublika iqtisodini qisqa, o'rta va uzoq muddatga istiqboli asosida rivojlanishi asosiy yo'nalishlarini belgilash bilan ham bog'liqdir. «Istiqbol» tushunchasining talqini ko'p. Bazilar «istiqbol-obyekt rivoji haqidagi ilmiy faraz» deydi, uchinchi birovlar «istiqbol-obyekt kelgusidagi ahvolining tavsifi» yoki «istiqbol-rivojlanish istiqbolini baholash» deydi. Istiqbol usulining talqini, jahonda, bundan ham ko'p-yuzdan ortiq istiqbolga kelajak haqida ehtimoliy mulohaza qilish xosdir. Bu yo hodisa sodir bo'lish ehtimoli darajasini belgilashda, yo qabul qilinajak qaror doirasini belgilashda, yo rivojlanish talqini yohud muqobilligini topishda namoyon bo'ladi. Istiqbol va rejalashtirish o'rtasidagi ichki aloqa va bog'liqlik va ularning farqini ilg'ash muhimdir. Istiqbolning ilmiy-analitik tavsi­fi uning ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 4.48 MB
Ko'rishlar soni 118 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 22:46 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 4.48 MB
Ko'rishlar soni 118 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga