Biznes-reja - ishning boshi Reja Biznes-reja tuzishning asosiy sabablarini izohlashi; Biznes-rejaning umumiy mohiyati va mazmunini tushuntira olishi; Biznes-rejani tuzishni Biznes-reja - ishning boshi Har qanday yangi ish biznes-rejani ishlab chiqilishidan boshlanadi. Bu sizdan bo'lajak jamkorlaringiz, sarmoyadorlar, bankirlar talab etadigan jujjat. Eng avvalo biznes-reja, boshlanayotgan ish jakida tasavvurga ega bo'lish uchun, sizning uzingizga kerak bo'ladi. Shuning uchun, uni ishlab chiqishda nafaqat tula va isxonarli birlamchi ma'lumotlarga ega bo'lish, balkim bu ma'lumotni qayta ishlash, tahlil qilish va malakali xulosalar qilish kerak bo'ladi. Biznes-reja quyidagi bo'limlarni o'z ichiga olishi kerak: Rejaning qisqacha bayoni; Kompaniya; Mahsulot; Bozor tahlili; Marketing strategiyasi; Boshqarish tuzilmasi; Ishlab chiqarish; Realizatsiya qilish dasturi; Zaruriy sarmoya; Moliyaviy tavsifdagi axborot. Rejaning qisqacha bayoni nijoyatda muhim holat bo'lib, sarmoyadorlar, bankirlar tomonidan urganiladigan dastlabki element jisoblanadi. Ular ko'pincha bayon mazmuniga asoslanib, uni o'qishni davom ettirish kerakmi, yo'kmi shuni hal qiladilar. Poiska (bir necha bet) bayonda rejaning eng muhim joylari belgilanishi va bu reja o'ziga xos kuchli ekanligini ta'kidlovchi asosiy sabablar ko'rsatilishi kerak. Firma va uning egalarining tarixi Bu bo'limda uchta asosiy savolga javob berish kerak: Sizning firmangizning ish tarixi qanday va u qanchalik muvaffaqiyatli? Korxonadagi joriy holat qanday? (1 va 2- savollar mavjud kompaniyalar uchun) Sizning biznesingizni kim boshqaryapti va boshqaradi? Kompaniyani tavsiflash quyidagi ma'lumotlarni o'z ichiga olishi kerak: Korxona faoliyaining asosiy yo'nalishi, maqsad va vazifalari, asosiy mahsulotlari, bozorlar, asosiy mijozlar, Kompaniyaning bozordagi vaziyati, uning bozordagi ulushi, mavjud jihozlar. Biznes egalari, ularning kasbi, ma'lumoti, mashg'ulotlar doirasi. Sarmoyadorning asosiy savollaridan biri: men biznesni kim bilan birga qilaman bo'lishi aniq. Moliyaviy holat va avvalgi faoliyat (odatda, sungi 4-5 yil davomida) daromad, foyda, aktivlar va shunga o'xshashlar. Biznesning maqsadi (masalan, rejalashtirilgan sotish xajmi, o'sish sur'atlari, rentabellik, bozordagi urush va xakozo). Shu bilan bir vaqtda, o'z faoliyatini endi boshlagan tadbirkorga, Kompaniya tarixi o'rniga o'zining biznes tarixini bayon etish maqsadga muvofiq: shu ishlay boshlagan va turdosh sohadagi faoliyatda erishgan yutuklari va tajribasi. Biznes g'oyasi: mahsulotlar va xizmat ko'rsatishlar. Bu bo'lim sizning loyihangiz, biznes - g'oyangiz mo'ljallagan asosiy mahsulot va xizmat ko'rsatishlarni tavsiflab beradi. Quyidagi holatlarni ochib ko'rsatish maqsadga muvofiq. Sizning mahsulot yoki xizmat ko'rsatishlaringizga kimda ehtiyoj bor, ular mijozlarning qanday ehtiyoj va talablarini qondiradi, ularining farqli xususiyatlari qanday, sizning mahsulot yoki xizmat ko'rsatishingiz bozor talablariga qay darajada javob beradi, raqobatchilar oldidagi afzalliklari nimadan iborat? mahsulotlar va ularning tarkibiy tavsifi (sxemaga rioya qilish maqsadga muvofiq: umumiy tavsifi, asosiy xossalari, asosiy tarkibi, ishlab chiqarish usuli); Asosiy xarajat yo'nalishlari bo'yicha mahsulot narxi: mehnat sarflari, subpodryadchiklar, boshqa xarajatlar; agar siz mahsulot narxi o'zgarishining ...

Joylangan
04 Jan 2023 | 09:50:29
Bo'lim
Iqtisod va tadbirkorlik
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
21.23 KB
Ko'rishlar soni
308 marta
Ko'chirishlar soni
9 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 22:35
Arxiv ichida: doc
Joylangan
04 Jan 2023 [ 09:50 ]
Bo'lim
Iqtisod va tadbirkorlik
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
21.23 KB
Ko'rishlar soni
308 marta
Ko'chirishlar soni
9 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 22:35 ]
Arxiv ichida: doc