O'zbekiston RespublikaSI OLIY VA o'rta MAXSUS TA'LIM VAZIRLIGI Toshkent DAVLAT IQTISODIYoT UNIVYeRSITYeTI OLIY TA'LIMNING 5340400 - xalqaro Biznes yo'nalishi talabalari uchun BIZNYeS STRATYeGIYaSI fanidan MA'RUZALAR MATNI Toshkent- 2005 «TAVSIYa ETILGAN» «xalqaro biznes kafedrasi majlisida muhokama qilingan va tavsiya etilgan Kafedra mudiri dots. Tursunov R.T. (kafedra majlisining - sonli bayonnomasi, «» 2005 yil Taqrizchilar: 1. Djalalova I.A., i.f.n. - TDIU «xalqaro biznes» kafedrasi dotsenti «Biznes strategiyasi» fani (ma'ruzalar matni) Mazkur ma'ruza matni strategik boshqarish nazariyasi, Maykl Porterning kengaytirilgan konsepsiyasi, strategik rejalashirishning mazmuni, o'sish tempi va bozordagi ulushning taqqoslanmasi: BCG modeli, ko'rkamlilik va raqobatbardoshlilik taqqoslanmasi: McKinsey modeli, tarmoqning ko'rkamlilik va raqobatbardoshlilik taqqoslanmasi: Shell DPM modeli, bozor evolyutsiyasining tahlili: HoferSchebdell, tarmoq hayot siklining tahlili: ADLLC modeli, biznesning strategik holatlarini aniqlash kabi ma'ruzalarni o'z ichiga olgan. Tuzuvchi: © Ibragimov Z.Z., «xalqaro biznes» kafedrasi katta o'qituvchisi MUNDARIJA: Kirish Mavzu 1. Strategik rejalashtirishning metodologik asoslari Strategiya, missiya, SMART, va tashkilot salohiyati kabi tushunchalarning mazmuni. Strategik boshqaruv modellari. Strategiya turlarining kiyosiy xarakteristikasi. Mavzu 2. M.Porterning kengaytirilgan konsepsiyasi 2.1. Raqobat ustunligi tushunchasi. Beshta raqobat kuchlari 2.2. Raqiblar va to'siqlar xavf xatari 2.3. Rivojlanishning bazaviy strategiyalari Mavzu 3. Strategik rejalashtirishning mazmuni. 3.1 Strategiya va strategik rejalashtirish tushunchasi va mazmuni 3.2 Strategik rejalashtirishning biznes miqiyosidagi mazmuni 3.3 Biznes g'oya missiya o'rnida Mavzu 4. Biznes-g'oya tahlilining metodologik asoslari 4.1. ehtiyojlarni o'rganish, tug'ma va ixtiyoriy ehtiyojlar. 4.2. Biznes-tarmoqlarining chegaralarini aniqlash 4.3. Tadbirkorlik tavakkalchiligini hisobga olgan holda biznes soha ko'lamini aniqlash. Mavzu 5. O'sish suratini va bozor ulushini kiyoslashtirish: BCG modeli 5.1. BCG modeli tarixi va tuzilmasi 5.2. Modelning kuchli va zaif tomonlari 5.3. BCG modelining kamchiligi Mavzu 6. Bozor ko'rkamliligi va raqobatbardoshliligi qiyoslanmasi: GEMc Kinsey modeli 6.1. GEMc Kinsey modeli tuzilmasining tarixi. 6.2. Modelning kuchli va zaif tomonlari. 6.3. Tuzilmadagi asosiy holatlar. Mavzu 7. Tarmoq ko'rkamligi va raqobatbardoshlik taqqoslanishi: ShellDPM modeli ShellDPM modelining tarixi va tuzilmasi. ShellDPM modelida asosiy holatlar. ShellDPM modelining kuchli va kuchsiz tomonlari. Mavzu 8. Bozor evolyutsiyasi tahlili: HoferSchendel modeli 8.1. HoferSchendel modelining tuzilmasi va mazmuni 8.2. HoferSchendel modelining asosiy strategiyalari 8.3. HoferSchendel modelining kuchli va zaif tomonlari Mavzu 9. Tarmoq hayot siklining tahlili: ADLLC modeli 9.1. ADLLC modelining tuzulmasi va tarixi 9.2. Matritsadagi holatlarning tavsifi 9.3. ADLLC modelining kuchli va zaif tomonlari Mavzu 10. Biznesning strategik holatlarini aniqlash. 10.1. Strategik sharoitlar: makro, mikro, tarmoqlararo va bozordagi sharoitlar 10.2. Strategik holatlarning koordinatalari 10.3. Strategik sharoitlarning auditi ILOVA Adabiyotlar sharxi Pedagogik texnologiya Axborot texnologiya Internet saytlari Malakavaiy bitiruv ishi va magistrlik dissertatsiyalarning yangi mavzulari Yangi adabiyotlar ruyxati ...

Joylangan
04 Jan 2023 | 09:50:29
Bo'lim
Iqtisod va tadbirkorlik
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
333.23 KB
Ko'rishlar soni
214 marta
Ko'chirishlar soni
13 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 22:35
Arxiv ichida: doc
Joylangan
04 Jan 2023 [ 09:50 ]
Bo'lim
Iqtisod va tadbirkorlik
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
333.23 KB
Ko'rishlar soni
214 marta
Ko'chirishlar soni
13 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 22:35 ]
Arxiv ichida: doc