Email marketing - internet marketing sifatida

Email marketing - internet marketing sifatida

O'quvchilarga / Iqtisod va tadbirkorlik
Email marketing - internet marketing sifatida - rasmi

Material tavsifi

Email marketing -internet marketingning bir usuli sifatida Elektron pochta orqali marketing (E-mail marketing) - biznesga aloqador bo'lgan malomotlarni elektron pochta orqali bir guruh insonlarga yuborish, qabul qilishda qo'llaniladigan usullar majmuidir. Bunda opt-in va opt-out uslublaridan keng foydalaniladi. Opt-in ixtiyoriy ravishda ma'lumotlarni pochtangizga qabul qilishga roziligingiz bo'lsa, opt-out kelgan birinchi xatning o'zidayo'q ushbu adresatdan xatni qabul qilishdan voz kechishdir. Elektron marketingda spam qo'llab quvvatlanilmaydi. E-mail marketing haqida gapirganda, bu, albatta, zamonaviy Internetning eng yirik ofatlaridan biri bo'lgan spam bilan e-mail marketing reklamasini aniq ajratish juda muhimdir. Spam odatda ommaviy hammaga yuboriladigan xabarlar bo'lib, keraksiz pochta yozishmalar deb nomlanadi, saytlarni, mahsulotlarni yoki xizmatlarni reklama qiladi. Foydalanuvchidan unga obunani bekor qilish imkoni yo'q va spamni hisoblash yanada qiyin kechadi, chunki spammerlar jo'natuvchilarning nomlarini osongina tuzatishadi. E-mail marketingi - eng samarali marketing kanali bo'lib, har 1$ sarflaganingiz uchun 43$ miqdoridagi ROIga erishishingiz mumkin. ROI (inglizcha return on investment) sarmoyangizni qaytarish koeffisentidir. Bugingi kunda har kuni 280 milliarddan ortiq elektron pochta xabari yuboriladi. Ushbu raqam 2021 yil oxiriga qadar 33 milliard kundalik elektron pochta xabarlariga yetishi kutilmoqda.3 Elektron pochta orqali reklamaning bir nechta usullari ham mavjud: Shaxsning o'ziga qaratilgan xatlarning yuborilishi. Eksklyuziv mahsulotlarning rivojini va muvafaqyatini ta'minlaydigan eng qiyin va noqulay usul. Alohida shaxsga qaratilagn xatlarni tuzishda bir nechta qoidaalarga rioya etish zarur: Xabar shaxsga ismi orqali to'g'ridan to'g'ri murojat qilish bilan boshlanishi lozim; Xat murojatning sababini o'zida aks ettirishi, va uni qabul qiluvchining ma'lumotlari bilan matn muvofiq kelishi lozim; Xatning tarkibiy qismi to'g'ridan to'g'ri reklama ko'rinishida emas balki uni qabul qiluvchiga foydali taklif ko'rinishida tuzilishi kerak; Qabul qiluvchining qatorida bitta manzil bo'lishi lozim, ya'ni bu xat shaxsan bir kishiga yo'naltirilgan bo'liishi kerak; Bepul pochta serverlaridan olingan elektron manzillarni teskari manzil sifatida ulardan foydalanish tavsiya etilmaydi; Xat albatta tasdiqlangan bo'lishi va unda bog'lanish ma'lumoti ko'rsatilagn bo'lishi kerak. Yuborishlar ro'yxati. Bazi bir kompaniyalar o'zlarini xabarlarini ommaviy tarzda yuborish uchun maxsus yaratilgan e-mail manzillarni sotib oladilar. Bunday holatda reklama, xabarning oxirida joylashishi mumkin, bu esa strategik nuqtai nazardan salbiy oqibatlarga olib kelishi mumkinTakliflarni faqat chindan ham muhtoj bo'lgan foydalanuvchilarga yuboring. Buni amalga oshirish uchun ePochta elektron pochta marketing dasturlari qabul qiluvchi guruhlarni yaratishga yordam beradi. Doimo foydalanuvchilari elektron pochta ro'yxatidan obunani bekor qiling. Buni amalga oshirish uchun, harflar oxirida, pochta aloqasi koordinatorining manzilini yoki pochta robotining buyrug'ini ko'rsating. Yuboruvchining nomi va manzili hech qachon o'zgartirilmasin, har doim ham sizning nomingizdan yoki kompaniyangiz oldida xatlaringizni to'g'ri hal qilsin. Shaxsiylashtirilgan pochta yuborishingizni tavsiya qilamiz E-mail marketingning 6 ta afzalliklari: ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 22.02 KB
Ko'rishlar soni 157 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 22:37 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 22.02 KB
Ko'rishlar soni 157 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga