E-mail marketingning kichik biznes va tadbirkorlikda o'rni

E-mail marketingning kichik biznes va tadbirkorlikda o'rni

O'quvchilarga / Iqtisod va tadbirkorlik
E-mail marketingning kichik biznes va tadbirkorlikda o'rni - rasmi

Material tavsifi

E-mail marketingning kichik biznes va tadbirkorlikdagi ahamiyati Kichik biznes va tadbirkorlikda e-mail jo'natmalar - xat, elektron pochta orqali yuboriladigan xabarlar o'z navbatida reklama xarakteriga ega. Uning ustunligi - faoliyat turiga qarab yoki geografik joylashuviga qarab yo bo'lmasa boshqa xususiyatlarga qarab maqsadli auditoriyani ajratib olish imkoniyati mavjudligi. Kamchiligi - pochta tizimidagi spam - filtiriga tushish foizining yuqoriligi. E-mail yuborishlarning turlari: Xabar berish - u shunday xatki uning yordamida mijoz yangi tovar va xizmatlar haqida ma'lumot olishi va undan foydalanishi mumkin. Bu rassыlka sotuvni oshirish uchun mo'ljallangan. U kompaniyaning taklifini, buyurtma berish mumkin bo'lgan sahifanining ssыlkasini qisqacha o'zida mujassamlashtirgan. Elektron gazeta - bu bir xil tuzilgan va ko'plab o'rgatuvchi ma'lumotlarni, professional maslahatlarni, master klass, bozor to'g'risidagi yangiliklarni muntazam yetqazib turadigan xat xabar. Bunday xat xabar yuborishlar mijozlarning ishonchini kuchaytirishga yordam beradi, va ularni brend haqida, maxsulot va xizmatlar haqida xabardor bo'lishini ta'minlaydi. Maksimal darajada natijaga erishish uchun xat yuborish usulining ikkalasidan ham foydalanish tavsiya etiladi. Elektron gazetaning 3-4 nashriga hech bo'lmaganda birta xabarnoma to'g'ri kelishi kerak. Boston Consulting Group marketingda internet imkoniyatlarini juda boy va yuqori chastotali deb tavsiflagan. Biror bir marketing yo'nalishida bu kabi keng imkoniyatlar mavjud emas. Ko'plab havo yo'llari liderlari hamda mehmondo'stlik industriyasi menejerlari e-mail markettingni o'zining tezligi, samarasi hamda eng muhimi arzoligi bilan boshqa marketing turlaridan farq qilishini ta'kidlashgan. Ko'plab marketologlar ko'rsatib berganidek, yaxshi tashkillashtirilgan marketing strategiyasi o'z samarasini albatta beradi. Email marketing onlayn taqsimot strategiyasi hamda mehmonxoan electron marketingining asosiy komponentidir. Mijozlar bilan interaktiv aloqalar o'rnatish hamda ularning e-mail profillarini qamrab olishda web sahifalar muhim omil bo'lib xizmat qilayotgani onlayn xaridlarning keskin o'sayotgani ko'rsatib berdi. Hozirda internet keng, interaktiv, kontentga boy media va eng muhimi mehmondo'stlik bozorida taqsimot kanallarini taklif qilmoqda. E-mail har qanday mehmondo'stlikning internet marketing harakatining eng katta e'tiborini tortadi, chunki sezgirlik mantiqan bo'ladi, chunki elektron pochta orqali o'tmish, hozirgi va kelajak mijozlar bilan bevosita daromad olish imkoniyati mavjud. E-mail marketingi har bir mijozning sotib olish muddati davomida daromad olish imkoniyatlarini oshiradi. Buning samarasi sababli, umumiy elektron pochta marketing strategiyasi dastlabki e-pochta ta'qibidan xabarni baholashga va nusxa ko'chirishni yaratish, xat yozish, kuzatuv va sotuvchi hamkorlikni qamrab oluvchi barcha narsalarni qamrab oladi, chunki keng qamrovli aloqalarning barcha tarkibiy qismlari Strategiya qurilgach, samarali elektron pochta xizmati kuchli savdo kuchi va marketing kanali sifatida xizmat qiladi. Nima uchun mehmondo'stlikda umumiy elektron pochta marketing strategiyasi raqobatdosh ma'nosiga ega: To'g'ridan-to'g'ri javob berish vositasi va markalash vositasi sifatida xizmat qiladi mijozlar bilan moslashtirilgan interfaol munosabatlarni hosil qiladi Qabul qiluvchilarni kelajakdagi sayohat ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 22.8 KB
Ko'rishlar soni 211 marta
Ko'chirishlar soni 9 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 22:37 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 22.8 KB
Ko'rishlar soni 211 marta
Ko'chirishlar soni 9 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga