UMUMIY O'RTA TA'LIMNING MILLIY O'QUV DASTURI KIMYO MODERATOR: S.G'.XASANOVA KIMYO FANI O'QITUVChISI 01 YANGI MILLIY O'QUV DASTURI(MO'D) 02 MO'DNING AFZALLIKLAR 03 MO'DGA KIRITILGAN KOMPETENSIYALAR 04 MO'DNI AMALGA OSHIRISH YO'LLARI 05 BAHOLASH 06 XALQARO MIQYOSDA OLINGAN METODIKALAR YUNISEF TASHKILOTI VA RTM HAMKORLIGIDA XALQARO EKSPERT METYU GOLDI-SKOTT BILAN O'TKAZILGAN SEMINARDAN LAVHALAR TA'LIM SIFATINI - YAXSHILASH… Ilg'or tajribaga ega bo'lgan milliy va xorijiy ekspertlarni ta'lim mazmunini takomillashtirishga jalb etildi Ilg'or xorijiy tajribalar, xalqaro baholash dastur talablari va spiralsimon o'qitish metodologiyasi asosida XXI asr ko'nikmalarini rivojlantirish O'qitishning samarali metodologiyasi joriy etiladi MO'D NING AFZALLIKLAR O'qituvchi kitobida har bir mavzuni o'qitishda amaliy Mavzular spiralsimon ko'nikmalarni rivojlantirish 1 4 imkonini beruvchi ilg'or o'rganiladi metodlar beriladi O'quvchi faoliyati O'quv tadqiqotlarni natijalariga o'tkazish uchun amaliy 2 5 qo'yiladigan talablar mashg'ulotlar va loyiha sinflar kesimida ishlariga alohida beriladi soatlar ajratildi STEAM -fanlararo 6 Milliy baholash integratsiya 3 tizimi yaratiladi ta'minlanganligi AMALDAGI MO'D DASTUR Chiziqli o'qitishga asoslangan bo'lib, Kimyo mazmuni spiralsimon STEM, STEAM, CLIL, ARIZ, TRIZ o'qitiladi, yangi Science fani kiritiladi, metodologiyalar qo'llanilmagan; variativ dasturlar asosida tanlash imkoniyati yaratiladi; Nazariya (80%) ni o'qitish-yodlatishga yo'naltirilgan, o'qituvchi kitobi va O'quvchilarning individual o'quvchi daftarlari mavjud emasligi qobiliyatlari asosida hayotiy tufayli o'quv natijalari pastligicha qolgan; ko'nikmalar shakllantirilib, muvaffaqiyatli bo'lishga o'rgatiladi; o'quvchi bilimlari hajmi baholangan (summativ formatda), oliy ta'limga kirishda Baholashning yangi tizimi joriy etilib, baholar inobatga olinmagan, xalqaro o'quvchilar bilimi va amaliy baholash dasturlariga mos emas. ko'nikmalar samarali formatlarda baholanadi. GEOGRAFIYA MATEMATIKA FIZIKA KIMYO BIOLOGIYA TEXNOLOGIYA ADABIYOT AMALDAGI O'QUV DASTURDA TABIIY FANLAR (biologiya, fizika, kimyo, geografiya) KOMPETENTSIYALARI SONI -13 TA TABIIY FANLAR KOMPETENSIYALARINING TAKRORLANGANLIK HOLATI FIZIKA BIOLOGIYA KIMYO GEOGRAFIYA 3 TA 3 TA 3 TA 4 TA 1.Fizik jarayon va 1.Biologik obyektlarni tanish, 1.Kimyoviy jarayon va 1.Tabiiy, ijtimoiy-iqtisodiy jarayon hodisalarni kuzatish, ularda boradigan jarayonlarni hodisalarni kuzatish, hamda hodisalarni kuzatish, tushunish va tushuntirish tushunish va izohlash tushunish va tushuntirish aniqlash, tushunish va kompetensiyasi kompetensiyasi kompetensiyasi tushuntirish kompetensiyasi 2.Tajribalar o'tkazish, fizik 2. Biologik obyektlarda boradigan 2. Element va formulalarni 2.Geografik obyektlar, joy kattaliklarni o'lchash va jarayonlarni kuzatish, tajribalar kimyoviy tilda ifodalash nomlarini to'g'ri qo'llay olish xulosalar chiqarish o'tkazish va xulosa qilish kompetensiyasi kompetensiyasi kompetensiyasi kompetensiyasi 3.Globus, geografik atlas va 3.Fizik bilimlar va asboblardan xaritalardan amaliyotda foydalana 3. Kimyoviy tajribalar o'tkazish amaliyotda foydalana olish 3. Sog'lom turmush tarzi va olish kompetensiyasi va amaliyotda qo'llash kompetensiyasi ekologik kompetensiya kompetensiyasi 4.Тtabiatni muhofaza qilish va ekologik madaniyat kompetensiyasi Kimyo fanga oid kompetensiyalar Kimyoviy jarayon, Element va Kimyoviy tajribalar hodisalarni kuzatish, formulalarni o'tkazish va tushunish ...

Joylangan
27 Mar 2024 | 09:47:38
Bo'lim
Kimyo
Fayl formati
zip → pdf
Fayl hajmi
2.54 MB
Ko'rishlar soni
106 marta
Ko'chirishlar soni
13 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 23:44
Arxiv ichida: pdf
Joylangan
27 Mar 2024 [ 09:47 ]
Bo'lim
Kimyo
Fayl formati
zip → pdf
Fayl hajmi
2.54 MB
Ko'rishlar soni
106 marta
Ko'chirishlar soni
13 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 23:44 ]
Arxiv ichida: pdf