Kimyo fanini o'qitishda o'yinli texnologiyalar haqida umumiy ma'lumot

Kimyo fanini o'qitishda o'yinli texnologiyalar haqida umumiy ma'lumot

O'quvchilarga / Kimyo
Kimyo fanini o'qitishda o'yinli texnologiyalar haqida umumiy ma'lumot - rasmi

Material tavsifi

Kimyo fanini o'qitishda o'yinli texnologiyalar 1.Kimyo fanini o'qitishda o'yinli darslarni qo'llanilishi 2.O'yin faoliyatining funksiyalari 3.O'yinli texnologiyalarga qo'yiladigan didaktik talablar 4.O'quvchilarning bilim olish faoliyati va o'yin faoliyati bilan uyg'unligi Reja: Pedagogik olim V.P.Bespalko pedagogik tizim pedagogik texnologiyaning asosi ekanligini e'tirof etgan holda uning quyidagi unsurlardan iboratdir deya ta'kidlaydi: Intellektual mashq uchun savollar 1. Inson organizmi asosiy 4 ta elementdan iborat ular (C, O, H, N) 2. Birinchi inson qo'li bilan sintez qilingan element? (fosfor) 3. Falsafa toshini izlovchilarni qadimda nima deb atashgan? (Al-kimyogarlar) 4. Eng katta boylik nima? (bilim) 5. Kimyo so'zining lug'aviy ma'nosi nima? (Qora yer) 6. Elementlar davriy sistemasida №6 tartib raqamda qaysi element turadi? (Uglerod) Uyga vazifa: Keyingi mavzuni o'qib o'rganish. Kremniy va uning birikmalari. Savollar: Kremniyni olinishi. Fizikaviy va kimyoviy xossalari. Kremniyning vodorodli va O2 li birikmalari. Kremniyning galogenli birikmalari. 5. Slikat kislotalar va slikatlar. II. Yangi mavzuni mustahkamlash: o'tilgan mavzuni mustahkamlash 5-ilova asosida o'tkaziladi va talabalar baholanadi (5 daqiqa). Dars yakunida talabalardan nima o'rganganliklari va bitta tushunmagan savollarini berishlari so'raladi. Berilgan savollarga javob beriladi (3 daqiqa). IV. Uyga vazifa berish (2 daqiqa). Keyingi mavzuni o'qib o'rganish. Kremniy va uning birikmalari. MAVZU: Uglerod va uning birikmalari Reja: Yog'ochni quruq haydash orqali uglerod (II) oksidning olinishi. Ko'mirning adsorbilash xossasi. Uglerodning qaytaruvchilik xossasi. 4. Karbonat kislota tuzlarining hosil bo'lishi. O'quv mashg'ulotining maqsadi: Uglerod va uning birikmalariga oid tajribalarni bajarilishi yuzasidan ko'nikma va malakalarini shakllantirish; O'quv faoliyatining natijasi: talabalar Uglerod va uning birikmalariga oid tajribalarni olib borilishi to'g'risida tushuncha va ko'nikmalarga ega bo'ladilar; O'tilgan mavzu yangi innovatsion texnologiya metodlari yordamida talabalardan so'raladi. Venn diagrammasi asosida kichik guruhlar tomonidan kimyoviy o'g'itlarning olinish usullari, fizik-kimyoviy xususiyatlari va xossalarini izohlang. Laboratoriya mashg'ulotining dars loyihasi Dars mavzusi: Uglerod va uning birikmalari Dars maqsadi: Uglerod va uning birikmalari va fizik-kimyoviy xossalariga doir tajribalarni olib borish metodikasini rivojlantirish; Asboblar, jihozlar va reaktivlar bilan ishlashda texnika xavfsizlik qoidalariga amal qilish. Tabiatdagi moddalardan oqilona hamda samarali foydalanishga o'rgatish. Dars shakli: laboratoriya mashg'uloti. Dars uslubi: kichik guruhlarda ishlash;. Dars jihozlari va reaktivlar: Katta-kichik probirkalar, temir shtativ, tiqinlar, gaz o'tkazgich naylar, egik shisha naylar, yog'och qirindisi, qo'rg'oshin (II) nitrat kristalli, pista ko'mir, mis (II) oksid, shisha tayoqcha, gaz gorelkasi, ohakli suv, natriy gidroksid eritmasi Darsning borishi: I. tashkiliy qism: (3-daqiqa) a) salomlashish b) davomatni aniqlash c) kimyo sohasiga oid yangiliklar bilan tanishish va talabalarning darsga tayyorlik darajasini ko'zdan kechirish. II. O'tilgan mavzuni mustahkamlash (7 daqiqa). O'tilgan mavzu: Fosforli o'gitlarning olinishi va kimyoviy xossalariga oid tajribalar (2-ilova). II. Asosiy qism: ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Kimyo
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 3.66 MB
Ko'rishlar soni 98 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirgan san'a: 29.03.2025 | 23:43 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Kimyo
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 3.66 MB
Ko'rishlar soni 98 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga