Kimyo ta'lim metodikasining umumiy masalalari Reja: Kimyo ta'limi metodikasi fani va o'quv predmeti. Yangi pedaggogik texnologiyaning vazifalari - 2 soat. Kimyo ta'limining maqsadi va vazifalari - 2 soat. Maktab kimyo kursining tuzilishi va mazmuni - 2soat. Maktab kimyo kursining dasturi va darsliklari - 2 soat. Kimyo ta'limi jarayonining umumiy asoslari - 2soat. Kimyo ta'limi metodlari - 2soat. o'quvchilarning kimyodan bilim va ko'nikmalarini tekshirish metodlari - 2 soat. Kimyo darslari - 2 soat. Kimyodan fakultativ mashg'ulotlar - 2 soat. Kimyodan sinfdan tashqari ishlar - 2 soat. Kechki maktablarda kimyo o'qitishning xususiyatlari - 2 soat. Kimyo o'qitish metodikasi kursining matni O'zbekiston Respublikasining «ta'lim to'g'risidagi» qonuni O'zbekiston o'rta ta'lim konsepsiyasi,umumiy o'rta ta'lim maktablarida kimyo o'qitish yuriknomasida ko'rsatilgan istiqlol munosabati bilan Respublikamizning o'rta umumiy ta'lim maktablari hamda oliy o'quv yurtlari oldiga qo'yilgan asosiy maqsad va vazifalarni hisobga olgan tayyorlandi. O'zbekiston Respublikasi yer osti boyliklari bilan xakli ravishda faxrlanadi. Bu yerda mashxur D.I.Mendeleev davriy sistemasining deyarli barcha elementlari topilgan. (63k. 105 neft, gaz 155 ta istiqbolli kon, rangli nodir va radioaktiv metallar bo'yicha oltin,mis,uran,tabiiy gaz,volfram,kaliy tuzlari,fosfaritlar,kaloinlar va boshqalar xar bir mavzuni o'z o'rnida talabaga tanishtirib borildi. Kimyo o'qitish metodikasi to'g'ri metod orqali olib borilishi kerak.Bu metod ishning g'oyaviy-siyosiy yo'nalishiga, uni bajaruvchining malakasiga bog'liqdir. Xar qanday mutaxassis o'z ish metodikasiga kanchalik katta etibor bersa, u shunchalik katta natijalarga erishadi. o'qituvchi ishining asosi o'qitish metodikasi o'quvchilarni o'qitish va tarbiyalash metodikasidir. O'zbekiston Respublikasi mustaqillikka erishgandan boshlab, malakali, yetuk muiaxassislarga bo'lgan ehtiyoj keskin ortgan. Fan va texnikaning rivojlanishi talabalarni bilimlar okimiga va vokealar to'lqiniga bo'lgan kizikishini kuchaytirmokda. mustaqil yurtimiz ravnaki uchun, kelajak avlodimiz uchun bunday sharafli ishda mas'uliyat bilan ishlash xar bir pedagogning burchi. Kimyo o'qitish metodikasi asl mohiyati bilan 3 ta asosiy masalani o'z ichiga oladi: ta'lim-tarbiyaviy ishning maqsadi va vazifalari. bu ishning mazmuni. talabalarni ma'lumotli qilish va tarbiyalash jarayonining xarakterini xal qilib beradi. Ustoz o'z faoliyatida rejessyor, aktyor va tashkilotchi vazifasini bajarishga majburdir, ularni bittasi bulmasa bu o'qish jarayoniga salbiy ta'sir kursatadi. Kimyo o'qitish metodikasi quyidagi 3 vazifani bajarishga harakat qiladi: 1. maktab kimyo darsligi uchun kerakli xajmda dalillarni tanlash. kimyo dars berish usullarini tanlash. o'quvchilarni bilimini oshirishda o'qituvchi faoliyati orqali kitob, kino, radio,televizor va boshqa vositalardan o'quvchilarga o'rgatish. Kimyo fanining hodisalari hayot bilan chambarchas bog'liq holda bo'lishini va falsafali talqin qilishini talab qiladi. Kimyo o'qitish o'quvchilarda asta-sekin kimyoviy dunyoqarash hosil qilishi kerak. Yangi pedagogik texnologiyaning vazifalari. 1. Kelajagi buyuk mustaqil O'zbekistonimiz uchun talabalarni hozirgi zamon kimyo fan asoslarini ongli ravishda va puxta uzlashtirishga erishish; 2. Talabalarni ...

Joylangan
11 May 2024 | 07:41:24
Bo'lim
Kimyo
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
22.01 KB
Ko'rishlar soni
88 marta
Ko'chirishlar soni
6 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
29.03.2025 | 23:45
Arxiv ichida: doc
Joylangan
11 May 2024 [ 07:41 ]
Bo'lim
Kimyo
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
22.01 KB
Ko'rishlar soni
88 marta
Ko'chirishlar soni
6 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
29.03.2025 [ 23:45 ]
Arxiv ichida: doc