INTERNET-MARKETING STRATEGIYASI VA BIZNES FAOLIYATNI YURITISHNING IMKONIYATLARI REJA Internet-marketing strategiyasi 2.biznes faoliyatni yuritishning imkoniyatlari Yuqorida biz marketingda Internetdan foydalanish imkoniyatlari, uning ustunlik va kamchiliklarini ko'rib chiqdik. Ammo, Internet - marketing strategiyasini rejalashtirishdan oldin, Internetda biznes faoliyat yuritish imkoniyatlarini baholashga bo'lgan oltita turli xil yondashuvni ko'rib chiqish lozim. O'quvchi uchun tushunarliroq bo'lishini va matnning qisqaroq bo'lishini ko'zlab o'quv qo'llanmalarida qabul qilingan uslublardan ayrim cheklanishlarga yo'l qo'yildi. Birinchi imkoniyat - filial yaratish. Internet bilan endigina tanishganlar uchun, u reklama muhiti sifatida namoyon bo'lishi mumkin. Ammo tijorat saytini kompaniya filiali bilan taqqoslasa uning roli tushunarliroq bo'ladi. Sayt yaratish - bu haftasiga 7 kun, 24 soat davomida ochiq turgan ikkinchi ofisni yaratish bilan tengdir. Odamlar istagan payti u yerga kirishi va Sizning takliflaringiz bilan tanishishlari mumkin. Ushbu tashrif qiluvchilar: - korxona to'g'risidagi axborotga ega bo'lishi; - «Kompaniya to'g'risidagi savol - javobalar» bo'limi bilan tanishishi; - o'z savollari va istaklarini qoldirishlari; - sotuvda mavjud bo'lgan har bir tovarning texnik tavsiflari bilan tanishishlari; - xush ko'rgan tovarga buyurtma berishlari mumkin. Ikkinchi imkoniyat - jahon bozoriga chiqish. hozirgi kunda Internet jahon bozoriga chiqishning eng qulay vositasi bo'lib hisoblanadi. Butun dunyo bo'ylab ko'plab insonlar Internet orqali xaridlarni amalga oshirmoqdalar va ularning soni kundan - kunga oshib bormoqda. Misol uchun 2001 yil boshida Xitoyda 22,5 mln kishi Internetdan foydalanish imkoniyatiga ega edi. Ushbu ko'rsatkich Hindistonda 2,6 mln kishi, Malayziyada 2,1 mln kishi, Franstiyada 12 mln.dan ortiq kishi, Shvestiya aholisining deyarli yarmini, Isroilda 1,25 mln kishini tashkil etdi va bu ro'yxatni cheksiz davom ettirish mumkin. Etarlicha xatti - harakatlar amalga oshirilgan taqdirda, ushbu insonlarning bir qismi aynan Sizning kompaniyangiz mijoziga aylanishi mumkin. Boshqa mamlakatlarda yashovchilar o'rtasida mijozlarni izlashni bilmasangiz, Internetda bu to'g'risida ham axborot olishinigiz mumkin. Kompaniya qaerda joylashgan bo'lmasin, u xalqaro kompaniya mavqeiga ega bo'lishi mumkin. Internet uchun chegara va masofa tushunchalari umuman yotdir. Bugungi kunda Internetdan xarid qilishda, kim yaqin joylashgani emas, kim sifatli va arzon mahsulot va xizmatlarni taqdim etayotganligiga asosiy e'tibor qaratiladi. Uchinchi imkoniyat - to'g'ridan - to'g'ri sotuvlar. Uchinchi imkoniyat - bu, distribyutorlar zanjirini aylanib o'tgan holda, va demak mahsulot narxini oshirmasdan turib, to'g'ridan - to'g'ri sotuvlarni amalga oshirishdir. Internet orqali faoliyat yuritayotgan kompaniyalarning ko'pchiligi - mohiyatan, buyurtma qabul qiluvchi dilerlik kompaniyalari xolos. Tovarlarni yetkazish esa ishlab chiqaruvchilar yoki distribyutorlar tomonidan amalga oshiriladi. Shunday qilib, chakana savdoni amalga oshirayotgan internet sotuvchilar assortimentni shakllantirish va tovarlarni omborga qo'yish xarajatlarini ko'tarmaydilar. Hozirgi kunga kelib ko'pgina ishlab chiqaruvchilar o'z mahsulotini to'g'ridan - to'g'ri sotish istagini bildirmoqdalar. Ishlab chiqaruvchilar ...

Joylangan
29 Aug 2022 | 13:30:53
Bo'lim
Menejment va marketing
Fayl formati
zip → docx
Fayl hajmi
49.41 KB
Ko'rishlar soni
191 marta
Ko'chirishlar soni
10 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 15:05
Arxiv ichida: docx
Joylangan
29 Aug 2022 [ 13:30 ]
Bo'lim
Menejment va marketing
Fayl formati
zip → docx
Fayl hajmi
49.41 KB
Ko'rishlar soni
191 marta
Ko'chirishlar soni
10 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 15:05 ]
Arxiv ichida: docx