Matematika darslarida didaktik o'yinli texnologiyalardan foydalanish

Matematika darslarida didaktik o'yinli texnologiyalardan foydalanish

O'quvchilarga / Matematika
Matematika darslarida didaktik o'yinli texnologiyalardan foydalanish - rasmi

Material tavsifi

MAVZU: VII-SINF ILDIZLAR BOBINI YAKUNLASH DARSIDA MUSOBAQA. DARS MAQSADI: Didaktik maqsadlar: O'quvchilarning ILDIZLAR bobi mavzulari bo'yicha olgan bilim va ko'nikmalarini mustahkamlash va rivojlantirish; Tarbiyaviy: -o'quv faniga ijobiy munosabatni tarbiyalash; -muloqot madaniyatini rivojlantirish; -jamoada ishlash ko'nikmasini tarbiyalash. - hayotda fikirlash doirasini kengaytirish va hamkorlikda masalalarni hal qilishga o'rgatish. O'QUV VOSITALARI: Chizg'ich, qalam, doska, plakatlar, kartochkalar. DARSNING TUZILISHI: tashkiliy qism. 5­min. Darsning borishi 35-minut Darsni yakunlash. 5-min. DARS BOSQICHLARI 1. tashkiliy qism. - salomlashish, - davomat, - tozalikni tekshirish. 2. Asosiy qism: Dars noan'anaviy dars uslubda musobaqa tarzida o'tkaziladi. Bunda o'quvchilar 2 ta teng sonli guruhlarga ajratiladi. Har uchchala guruhdan bittadan sardor tayinlanadi. Albatta guruhlar o'zlariga nom ham tanlab olishadi. Musobaqada o'qituvchini o'zi boshlovchilik qiladi va shartlar bilan hamda baholash shartlari bilan guruh a'zolarini tanishtirib o'tadi. Demak , o'yin 4 ta bosqichdan iborat bo'ladi: Bu bosqichda har bir guruhga 5 tadan savollar beriladi. Bunda har bir guruh uchun 2,5 minutdan 5 minut vaqt ajratiladi. Berilgan savollarga o'quvchilar to'g'ri va aniq javob berishlari talab etiladi. Har bir to'g'ri javob uchun 5 balldan 25 ball beriladi. I-BOSQICH (5 DAQIQA) I-GURUHGA BERILADIGAN SAVOLLAR 1. a sonining arifmetik kvadrat ildizi deb nimaga aytiladi? 2. Quyidagi tenglik to'g'rimi: Nima uchun? 3. Ifodaning qiymatini toping: 4. Bo'linmadan ildiz chiqaring: 5. Hisoblang: II-GURUHGA BERILADIGAN SAVOLLAR 1. a sonining kvadrat ildizi qanday topiladi? 2. Ifodaning qiymatini toping: 3. Taqqoslang: 4. Ko'paytmadan ildiz chiqaring: 5. Hisoblang: DOMINO O'YINI (15 DAQIQA) II-BOSQICH TEST (5 DAQIQA) Bu bosqichda har bir guruhga bir xil test savollari beriladi. Bunda guruhlar belgilangan 6 minut ichida testni to'g'ri va aniq yechishlari talab etiladi. So'ngra har bir guruh javoblarni asoslab berishlari kerak bo'ladi. TEST. Hisoblang: A) 16; B) 1,6; C) 0,16. Hisoblang: A) 2,8; B) 28; C) 0,28. Hisoblang: A) 21; B) C) 4. a ning qiymatini toping: A) a=3; B) a=0; C) a=-3 5. O'sish tartibida joylashtiring: A) A ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Matematika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 884.57 KB
Ko'rishlar soni 118 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 13:42 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Matematika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 884.57 KB
Ko'rishlar soni 118 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga