Mavzu: 0 bilan tugaydigan sonlarni ko'paytirish. 1-8 misol masalalar Maqsad: 0 bilan tugaydigan sonlarni o'rgatish, misol-masalalar yechish orqali o'quvchilarni hisoblash malakasini oshirish: Mustaqil fikrlash o'quvchilar tafakkurini o'stirish. O'quvchilarni ijodkorligini rivojlantirish. Dars turi: Yangi bilim beruvchi Dars uslubi:: musobaqa Dars jihozi: tarqatmalar, test topshiriqlari, ko'chma doska, ulug' siymolar rasmlari. Darsning shiori: Kuch - bilim va tafakkurda. I. A. Karimov tashkiliy qism salomlashish navbatchining axboroti 2010-yil - Barkamol avlod yili 2009-2010 Ma'naviy va ma'rifiy ishlari samaradorligi o'quv yili Mustaqil ona yurt, Jon-u jahonim. Yuksalaver tobora, O'zbekistonim Qadimiy Shahrisabzim YUNESKOga a'zo bo'ldi. Keshning taqdir yo'lini, Butun jahon tan oldi. Allomalar yurtidir bu, Ko'hna Kesh - Shahrisabzim. O'qituvchi: Darsimiz? Hamma: Matematika fanlar ichra shoh, Uning sirlaridan bo'lamiz ogoh. O'qituvchi: Qani, ayting bolalar, Darsga hamma tayyormi? Daftar, ruchkalar bormi? O'quvchilar: Sabog'ingiz puxta bilib olganmiz, 5 ball uchun tayyor bo'lib kelganmiz. O'qituvchi: Matematika fanidan Davlat Ta'lim standartlari talablarini ayting? O'quvchi: 4-sinf o'quvchilari matematika fanidan ko'p xonali sonlarni o'qish va yozishni bilishlari, atamalar, 4 amal xossalarini bilishi, 3, 4 amalli masalalarni bajarish. Murakkab tenglamalar, vaqt, masofa, tezlik haqida tushunchaga ega bo'lishi va perimetr hamda yuzani topish bilim, ko'nikma, malakalarini egallashlari shart. O'qituvchi: Darsimizni musobaqa tarzida tashkil etamiz. Bunda 3 ta guruh 3 ta matematik siymo nomi bilan nomlanadi. 1-Arximed 2-Umar Xayyom 3-Al-Xorazmiy 1-shartimiz 1. Aqliy hujum a) 95 sonini 10, 100, 100 marta orttiring. b) 48 km 60 m necha metr? c) Tomonlari 8 m va 9 m yer maydonining yuzasi hamda perimetri d) 40 kmsoat tezlik bilan 3 soatda necha km masofani bosib o'tish mumkin? e) 2 sutka 2 soat necha soat? f) 3 tonna 80 kg necha kg? g) 560 ning 37 qismi? h) 7 soat necha minut? i) 420 sm necha metr, necha dm? j) Guruhlar nomi haqida ma'lumot 1-shart bo'yicha o'quvchilar baholanadi. 2-shart. Anglash O'qituvchi yangi mavzuni bayon qiladi. .80 60 40 900 3200 5400 80·40=80·(4·10)=320·10=3200 60·900=60·(9·100)=60·9+60·100=5400 2. Guruhlar musobaqa asosida doskada bajaradilar. 1-guruh. 30 10 300 700 900 700 2-guruh 420 340 900 200 37800 6800 3-guruh 50 40 300 400 1500 1600 Charxpalak o'yini guruhlar asosida amalga oshiriladi. 1. Qarama-qarshi sonlarni birlashtirsa o'rtadagi sonni to'ldirish orqali 100 sonini hosil qiling 2. 100 sonini hosil qiling 3. 100 sonini hosil qiling 3-topshiriq. O'tilganlarni mustahkamlash 3 guruhdan 3 o'quvchi chiqib, 3-misoldagi tenglamalarni tez va to'g'ri bajarish sharti. x+9488=14318 2. x-7145=13413 3. x·2-743=9447 G'oliblar aniqlangunga qadar o'quvchilarga test savollari tarqatiladi. Test natijalari baholangunga qadar qiziqarli masalalar orqali o'quvchilar dam olish daqiqasini o'tkazadilar. Bir bola ...

Joylangan
04 May 2024 | 07:53:57
Bo'lim
Matematika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
34.27 KB
Ko'rishlar soni
136 marta
Ko'chirishlar soni
8 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 12:04
Arxiv ichida: doc
Joylangan
04 May 2024 [ 07:53 ]
Bo'lim
Matematika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
34.27 KB
Ko'rishlar soni
136 marta
Ko'chirishlar soni
8 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 12:04 ]
Arxiv ichida: doc