3-sinf Matematika O'tilganlarni mustahkamlash

3-sinf Matematika O'tilganlarni mustahkamlash

O'quvchilarga / Matematika
3-sinf Matematika O'tilganlarni mustahkamlash - rasmi

Material tavsifi

Qashqadaryo viloyati tuman xalq ta'limi muassasalari faoliyatini metodik ta'minlash va tashkil etish bo'limiga qarashli № umumiy o'rta maktabining boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning matematika (3-sinf) fani uchun tayyorlagan 1- soatlik dars ishlanmasi MAVZU: o'quv yili uchun Darsning texnologik xaritasi Dars jarayoni va texnologiyasi MAVZU: O'TILGANLARNI MUSTAHKAMLASH Manba: Matematika. Umumiy o'rta ta'lim maktablarining 3 -sinfi uchun darslik. T.: Sharq.2012. 50-51-betlar. Darsning maqsadlari: Ta'limiy: to'rt amalli misollarni yechishga oid ko'nikmalarni shakllantirish; Tarbiyaviy: birgalikda, hamjihatlikda ishlashga o'rgatish; tashkiliy qism: A. salomlashish B. davomatni aniqlash C. O'quvchilarni darsga tayyorgarligini tekshirish Darsning shiori: Biz ilmga chanqoq yosh avlodmiz Darsning turi: Mustahkamlovchi dars Darsning usuli: Interfaol metodlar Darsning jihozi: Matematika. Umumiy o'rta ta'lim maktablarining 3 -sinfi uchun darslik. T.: Sharq. 50-51-betlar, darsga oid ko'rgazmalar, tarqatma materiallar, test materiallari Darsning blok- sxemasi: 1. Matematikadagi to'rt arifmetik amal 2. Mustahkamlash uchun tarqatma materiallar 7. Klaster metodi 8. Guruhlararo bahs- munozara 9. O'quvchlarni baholash 10. Dars yakuni(uyga vazifa) Darsning borishi: O'qituvchi: Matematika fanlar ichra shoh, Uning sirlaridan bo'lingiz ogoh. Bugun biz sizlar o'tilgan mavzularni mustahkamlaymiz. Barcha o'quvchilar 3 - guruhga bo'linadilar. 1- guruhni Bilimdonlar, 2- guruhni Chaqqonlar, 3 - guruhni Zukkolar deb nomlaymiz. Har bitta guruhga bo'lish amali bilan bajariladigan Klaster usulidagi misollarni yechamiz. 1- guruhga: 1-masala: Do'konga 96 kg qand olib kelindi. 16 xaltachaga solib chiqildi. Har bir xaltachaga qanchadan qand solingan? 1- kun 4 ta xaltachadagi qand sotildi. Qancha qand sotilganligini aniqlang. 1. 96: 16= 6 2. 6*4= 24 kg 2- guruhga: 1-masala: Do'konga 96 kg qand olib kelindi. 6 xaltachaga solib chiqildi. Har bir xaltachaga qanchadan qand solingan? 1- kun 3 ta xaltachadagi qand sotildi. Qancha qand sotilganligini aniqlang. 1. 96: 6=16 2.16*3=48 kg 3- guruhga: 1-masala: Do'konga 96 kg qand olib kelindi. 3ta xaltachaga solib chiqildi. Har bir xaltachaga qanchadan qand solingan? 1- kun 2 ta xaltachadagi qand sotildi. Qancha qand sotilganligini aniqlang. 1. 96: 3=32 2. 32*2=64 kg O'qituvchi: Demak, hammamiz klaster usulidagi bo'lish amalli misollarni va masalani birga yechib oldik. Juft sonlarni yechishdagi amallarni bilib oldik. Har bir guruhdan bir nafardan o'quvchi chiqadi va birgalikda Tez javob didaktik o'yini o'tkazamiz. Savollarga tez va aniq javob beramiz. 1- guruhga: 1. 5 ga 5 ni qo'shib 10 ni ayiring. 2. 2ga 3ni ko'paytirib, 6 ni qo'shamiz. 3. 15 dan qaysi sonni ayirsak 7 soni qoladi? 4. 23 ga qaysi sonni qo'shsak 24 hosil bo'ladi? 2- guruhga: 1. 10 ga 7 ni qo'shib, 10ni ayiring. 2. 4 ni 3 ga ko'paytirib, 10 ni qo'shing. 3. 21 ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Matematika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 15.18 KB
Ko'rishlar soni 119 marta
Ko'chirishlar soni 9 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 12:06 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Matematika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 15.18 KB
Ko'rishlar soni 119 marta
Ko'chirishlar soni 9 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga