Bolalar bog'chasida, bolalarda matematik tasavvurlarni rivojlantirish bo'yicha ishни rejalashtirish va qayd qilish REJA: 1. Maktabgacha tarbiya muassasalarida matematika bo'yicha ishlarni rejalashtirish va qayd qilishning ahamiyati. 2. Matematika bo'yicha ishni rejalashtirish. 3. Kalendar rejaga qo'yiladigan talablar va hisobot. Tayanch so'zlar: 1. Kalendar plandan konspektning farqi nima? Mashg'ulot konspekti batafsil yoziladi, ba'zi paytlarda tarbiyachi qiladigan ish so'zma - so'z yozilib, ko'chirma gaplar va bolalarning ismlari ham keltirib yoziladi. Bu ochiq mashg'ulot o'tganda yoziladi. Kalendar plan 2 haftaga tuziladi va qisqa qilib yoziladi. 2. Xisobot - kundalik ish yakunida xisobot yoziladi. Maktabgacha tarbiya yoshidagi bolalarda elementar matematik tasavvurlarni rivojlantirishni amalga oshirish muvaffaqiyati tarbiyachi ixtisosiga, uning kasbiga oid tayyorgarchiligiga bog'liq. Bolalarda elementar matematik tasavvurlarni rivojlantirish masalalari ishini rejalashtirish va tashkил qilishsiz ish hal bo'lmaydi. Matematika mashg'ulotlarini rejalashtirish Matematika mashg'ulotlari ham boshqa predmet mashg'ulotlari kabi kalendar planda rejalashtiriladi. Ba'zi paytlarda tarbiyachining kalendar planidan tashqari, plan konspekti ham tuziladi. qanday paytlarda? - qanday maqsad bilan? Kalendar plandan konspektning farqi nima? Mashg'ulotkonspekti batafsil yoziladi, ba'zi paytlarda tarbiyachi qiladigan ish so'zma - so'z yozilib, ko'chirma gaplar va bolalarning ismlari, ham keltirib yoziladi. Konspekt yozish va konspekt bilan mashg'uloto'tish tarbiyachi uchun ancha oson bo'ladi. Ammo, tarbiyachilar bolalar bog'chasida ko'pincha o'zlari tuzgan planlar bilan mashg'ulotlarini o'tkazadilar. SHuning uchun ham tarbiyachilar konspektdan ham avval plan yozishni, uni tuzishni o'rganishlari kerak. Tarbiyachilar matematika mashg'ulotlarni faqat o'z gruppasidagina emas, balki boshqa gruppalarda o'tkaziladigan mashg'ulotlarni ham programma mazmunini bilishlari kerak. Yilning boshida ikkala tarbiyachi ham matematikadan, mashg'ulotlarni planlashtirishi juda muhim. Mashg'ulot konspektining taxminiy sxemasi I. Mashg'ulotning nomi. II. Programma mazmuni. II. Oldindan olib boriladigan ish. Bolalarning bilim darajalarini bilish IV. Mashg'ulotga tayyorlanishi. V. Bolalarni tashkil qilish, mashg'ulotning borishi, metodik usullar bular hammasi birgalikda yoziladi. SHuningdek, tarbiyachilarning nutqi bu erda juda katta ahamiyatga ega. Uning nutq madaniyati va savodi, ravon va aniq, muloyim va sodda, aniq, qisqa tushuntiradigan, to'g'ri savol bera oladigan, u ko'p bo'lmasdan aniq savollar berib, qo'yilgan vazifaga to'lik javob oladigan bo'lishi kerak. Har bir bola bilan mashg'ulotdan tashqari vaqtlarda ham yakkama- yakka ish olib borishi zarur. Matematika mashg'ulotlarida olgan bilimlarini boshqa mashg'ulotlarda mustahkamlab borishi kerak. Bolalar bog'chasi dasturi malakali tarbiyachilarga moslab tuzilgan. Ammo dastur - bu darslik emas. U bilan ishlashni o'rganish va bilish kerak. Undan keyin shu planga qarab 2 qaftalik mashg'ulotlar plani tuziladi. Lekin shunday narsalarga e'tibor qilish kerak: 1. Hamma va ayrim bolalarni bilish darajalarini. 2. Programma vazifalarini 3. Ko'rgazma qrollar qancha borligini bilish va qanday materiallarni tayyorlash kerakligini e'tiborga olish kerak bo'ladi. Lekin aniq mashg'ulot planini umumiy sxemaga ...

Joylangan
04 May 2024 | 07:53:57
Bo'lim
Matematika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
15.95 KB
Ko'rishlar soni
113 marta
Ko'chirishlar soni
5 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 12:25
Arxiv ichida: doc
Joylangan
04 May 2024 [ 07:53 ]
Bo'lim
Matematika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
15.95 KB
Ko'rishlar soni
113 marta
Ko'chirishlar soni
5 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 12:25 ]
Arxiv ichida: doc