Kasrning kvadrat ildizi

Kasrning kvadrat ildizi

O'quvchilarga / Matematika
Kasrning kvadrat ildizi - rasmi

Material tavsifi

Dars rejasi: Fan: Algebra Mavzu: Kasrning kvadrat ildizi Darsning maqsadi: ta'lmiy maqsad: kasming kvadrat ildizini topishni o'rgatish va ulami qo'llay olish to'g'risida ko'nikma hosil qilish; tarbiyaviy maqsad: o'zaro hurmat, hamkorlik va faollikka o'rgatish; rivojlantiruvchi maqsad: taffakur, xotira, idrok mashqi, qiziqishni rivojlantirish, muloqot madaniya- tiga o'rgatish; Darsning jihozi: 8-sinf darsligi, ko'rgazma, tarqat- ma, rasmlar; Texnik vositalar: kompyuter, multimediya, ekran, slaydlar. Dars tipi: aralash. Dars turi: noan'anaviy. Dars o'tish metodi va usullari: guruhlarda ishlash, Hamkorlik kvadratlari, aqliy hujum Darsning tashkil etilishi: tashkiliy qism. guruh: kasr guruh: kvadrat guruh: daraja guruh: ildiz O'qituvchining kirish so'zi: - Aziz o'quvchilar. Biigungi darsimizni har kungi- dan boshqacha noan'anaviy usulda o'tamiz. Albatta, guruhlarda ishlaganda amal qilishimiz zarur bo'lgan qoidalami eslab olsak. Oltin qoidalar: Intizom. Faollik. Vaqtga rioya qilish. Fikrni takrorlamaslik. O'zaro hurmat. O'ng qo'l qoidasi. Rag'bat uchun guruhlarga kompyuter(5 ball), kitob (4 ball) va disketa(3ball) rasmlaridan foydalaniladi. Individual baholash uchun geometruk shakllardan foydalaniladi. O'qituvchi ekran orqali yangi mavzu nomi, dars maqsadlari va rejasi bilan tanishtiradi. II. Uyga vazifa. O'qituvchi uyga berilgan vazifani og'zaki so'rash orqali tekshiradi. O'qituvchi o'quvchilarga o'tilgan mavzuni so'rash uchun savollar berdi. Bu savollar Hamkorlik kvadrati o'yini usulida tuzilgan bo'lib, shu kvadratni hosil qilishsa, savol hosil bo'ladi. Shu savolni o'quvchilarga vatmanga yopishtirib, savolga to'liq javob yozishadi va misollar keltirishadi. Guruhlar berilgan vazifani taqdimot qilishadi va baholanadi. Yangi mavzu bayoni: Teorema: Agar a0, b0 bo'sa, u holda ya'ni kasming ildizi uning suratining ildizini maxrajining ildiziga bo'linganiga teng. Isbotlangan teoremaga ko'ra, ildizlami bo'lishda Ildiz ostidagi ifodalami bo'lish va natijadan ildiz chiqarish mumkin: Ba'zi masalalarda kasr maxrajidagi irratsional ifodalardan qutulish foydali. Mustahkamlash: O'quvchilarga yangi mavzuni mustahkamlash uchun darslikdan 317-320 misollaming toqlari yozuv taxtada bajarishadi. O'quvchilami faolligini oshirish uchun Uchinchisi ortiqcha ''o'yini o'tkaziladi. Uchinchisi ortiqcha o'yini Ko'paytmaning kvadrat ildizi Sonning standart shakli Kvadrat tenglama Uchinchisi ortiqcha o'yini Viyet teoremasi Darajaning kvadrat ildizi Nisbiy xatolik Uchinchisi ortiqcha o'yini Arifmetik kvadrat ildiz x +px+q=0 Sonlami yaxlitlash Uchinchisi ortiqcha o'yini ax +bx+c=0 Qat'iy va noqat'iy tengsizliklar. Sonning moduli. Uyga vazifa. mavzuni o'qish va teoremalami yodlash 317-320 misollaming juftlarini yechish. Tezkor test. Ildiz ostidan chiqaring: 425 a) 45 b) 25 c) -45 d) 225 Ildiz ostidan chiqaring: a) 34 b) 49 c) 43 d) 39 Kasrlami taqqoslang: 3 va 10 a) b) c) = Hisoblang: 3 a) 9 b) -9 c) 3 d)-3 Hisoblang: 2 a) 2 b) 2 c) 2 d)2 ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Matematika
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 145.86 KB
Ko'rishlar soni 103 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 13:24 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Bo'lim Matematika
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 145.86 KB
Ko'rishlar soni 103 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga