Matematika darslarini kuzatish va tahlil qilish

Matematika darslarini kuzatish va tahlil qilish

O'quvchilarga / Matematika
Matematika darslarini kuzatish va tahlil qilish - rasmi

Material tavsifi

Matematika darslarini kuzatish va tahlil qilish Reja: 1. Darslarni kuzatishda nimalarga etibor beriladi? Degan tushunchani anglatish. 2. Dars tahlilini o'tkazish. 3.Maktabdagi matematika o'qitilishi bilan tanishishi. Matematika fani o'qituvchilarining 24 kunlik malaka oshirish kursi o'quv-mavzular rejasida 6-soatlik maktablarda dars kuzatish va tahlil qilish mashg'uloti berilgan. Bu mavzu -kurs tinglovchilarini ilg'or-tajribali matematika o'qituvchilarining DTS talablari asosida o'tayotgan dars jarayonlari bilan tanishishlari imkoniyatini beradi. Bu mashg'ulotni o'tkazishda ko'proq quyidagilarga etibor beriladi. Darslarni kuzatishda nimalarga etibor berish kerak? Tinglovchilarga dars kuzatishda ko'proq nimalarga etibor berish zarurligi haqida gapirib; Dars kuzatishdan maqsadni belgilash; Dars mavzusi bilan tanishish; Dars o'tiladigan joy, o'qituvchi haqida ma'lumotga ega bo'lish; Mashg'ulotga tayyorlangan ko'rgazmali qurollar; O'qituvchini bu mashg'ulotdan maqsadini aniqlash; Mashg'ulotni o'tish turiga; Mashg'ulotdagi vaqt taqsimotiga; Darsda o'quvchilar faoliyatiga; Dars jarayonida DTS talablarini bajarilishi; Darsni metodik jihatidan tuzilishiga; Yangi mavzuni bayon etilish usullariga; Darsda o'quv-texnika vositalardan foydalanishiga; Darsdagi noan'anaviy usullardan foydalanishiga; O'quvchilar vazifasini o'rganilishiga; Doskada ishlashni tashkil etilishiga; Mavzularni o'zaro bog'lanishiga berilgan etibor Darsni mustahkamlash va yakunlashish Diqqatni qaratish lozimligini tushuntiriladi Kuzatilgan darsnitahlil qilishga ko'proq nimalarga etibor berish haqida gapirib: Tinglovchilarni dars kuzatishdan maqsadalari ish tajriba bilan tanishib chiqish bo'lgani uchun, o'zida uchramaydigan jihatlarini gapirish; O'rganilgan dars bilan o'zi o'tadigan darslarni solishtirib, o'ziga mauqul bo'lgan fikrlarini (o'z tajribasi asosida) o'rtoqlashish; Xona jihozlari haqidagi fikrlarini o'rtoqlashish kabilarni tushutiriladi. Maktablarda matematika darsini kuzatish va tahlil etish uchun chiqilganda har bir tinglovchini kamida 3 soat dars kuzatishga erishiladi. Maktabda matematika fanini o'qitilishi, o'quvchilar haqida ma'lumotga ega bo'lishgandan so'ng umumiy yig'ilish tarzida «Kuzatilgan darslar tahlili» o'tkaziladi. Kuzatilgan darslar talili. Bu yig'ilish tinglovchilar, dars o'tgan o'quvchilar, maktab rahbarlari va dars kuzatuvchilarni boshqaruvchi metodistlar ishtirolib utib unda -Maktabda matematika fanini ukitilishi va o'qituvchilari haqida axboratchi maktab direktori. -O'tilgan darslarda maqsadga erishilishi (dars o'tganlarni fikrni eshitiladi). -Tinglovchilarning kuzatgan darslari haqidagi fikrlari eshitiladi. -Dars kuzatish va tahlil qilishga boshchilik qilayotgan metodistlarning fikrlari eshitiladi; -Kuzatilgan darslar to'g'risidagi fikrlarni jamlab xulosa yasaladi. Maktablarda dars kuzatishda ko'proq «Umumiy o'rta ta'lim davlat ta'lim standarti», o'qituvchi mahoratiga ko'proq etibor beriladi. Foydalanilgan adabiyotlar: «ta'lim to'g'risida» gi qonun. 1997 yil 29 avgust. «Kadrlar tayyorlash milliy dasturi» 1997 yil 29 avgust. «Zamonaviy darslarni tashkil etish» «Umumiy o'rta ta'lim davlat ta'lim standarti» 199 yil. Boshqa adabiyotlar. ww.ziyonet.o'z ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Matematika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 11.55 KB
Ko'rishlar soni 84 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 13:43 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Matematika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 11.55 KB
Ko'rishlar soni 84 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga